Относно 300 те киловата мощност.КПД при електромобила е почти 3 пъти по високо от ДВГ. Демек 300 киловатов електромобил ще е като 900 киловатов ДВГ или около 1300 коня. Хмм , вие сериозно ли си ги представяте?
Движението по магистрала наистина ще дойде по енергоемко за електромобила. Това обаче няма нищо общо с тръгването и спирането. Както посочва номер 2 , не можеш да генерираш енергия като я преобразуваш от елетрическа в кинетична и обратно. Вечен двигател няма. Да не бъркаме и спусканията.Там има потенциална енергия която трябва да се наваксва също. Става дума за съпротивлението. При увеличаване на скоростта то нараства експоненциално и оттам се вдига разхода на енергия.
За скоростта хубаво си го рекъл, ама не се излагай със фаровете. Двата фара са под 200 вата сумарно, със 100 кВтч батерия може да свети 500 часа без прекъсване.
До 6Откъде ги извади тия 300kW? Тяговият ток може да е 500А при потегляне, но в движение въобще не трябва да доближава тези стойности.
А Защо няма данни с каква скорост се е движел и със включени прожектори ли е бил? Щото ако се е движел с 80 км. и без фарове може й да ги измине 500 км. Ама включили прожекторите и вдигне ли 140 км. ще ги питам как ще изминат 500 км?!
До 4.Ще цитирам Айнщайн, котогза питали каква е разликата между време и вечност - "дори да имам време да ви обясня, на вас ще ви трябва вечност да разберете".Но нека опитам...При всяка трансформация на енергия има загуби. Ако постоянно спираш и ускоряваш, нама да генерираш повече енергия отколкото първоначалната.Ако се спускаш от Витоша е малко по различно, ама от енергийна гледна точка по-добре да караш по инерция до Ихтиман, отколкото да преобразуваш. Айде стига ти толкоз за 1ви клас.
Ами всъщност са прави. Електрическите коли използват регенеративно спиране или с други думи като си вдигнеш крака от "газта", колата не само намалява, ами тя спира. Това е защото се използват момента и се генерира енергия. Разгледай малко информация из интернт. Ако се смъкнеш от някоя по-висока планина, можеш да си заредиш батерията до почти начален стадий, а ще си спестил и от живота на спирачките. Дори някой бензинови автомобили го правят, за да зареждат акумулатора.
2, я обясни един-два закона и на нас неуките. И по-конкретно какво ги е убило в това изречение
С последното изречение убихте почти всички закони на физиката.Журналист = висша степен на неграмотност.
Много се кефя че тези коли се развиват. Това трябваше да се случи преди 50 години... но все пак е нещо.
Новият Model S се оказа по-икономичен от обявеното