54

ди

преди 8 години

Така де, нали някой трябва да си оправдае комисионна от един милион лева, а иначе и 700 хил. са много за цялата система.

53

Един

преди 8 години

Само заглавието на "тази статия" показва сегашното и бъдещо ниво на българина- като логическа мисъл и логика, и изказ . " Е-бариери препъват гратисчиите из трамвая..." Да попитам- "Е-бариери" какво означава? Ако е съкращение от Електронни, изобщо не се съкращава така! Второ- такива бариери няма. Трето-думата "бариера" има съвсем друго значение и извиква асоциация с друго. Четвърто- къде и кого "препъва"?! Бариерата не препъва а спира. И, на колко места ИЗ трамвая ни "препъва"?

52

Анонимен

преди 8 години

"Изграждането на системата ще струва 1,7 млн. лева" Тази гратисчии би трябвало да генерират загуби над двойно на тази сума, за да си струва инвестицията. Мирише ми на нещо гнило. Не съм в течение с цените, НО 28 елетронни бариери, 13 автомата за билети и 27 камери за видеонаблюдение не ми звучат като 1.7 млн. лв. дори и с елементарна математика излизат: 28+13+27=68 приспособления. 1 700 000 / 68 = 25 000 лв разходи по всяко едно устройство. Ехаааа, уау! You don't fool me!

51

Анонимен

преди 8 години

До Ха - хаGPS измерва до см:)

50

Ха - ха

преди 8 години

Как измериха, че от кв. Кяжево до Съдебната палата е 10 км.? От "Черния кос" до Съдебната палата може и да е толкова, но от последната спирка на 5-цата не е. Сигурно някой "бакшиш" е мерил разстоянието, като е минал през Горна баня за по-бързо.

49

Веселинов

преди 8 години

До Един българинТака е и в Москва по тролеите и автобусите. И няма сръдни, че се качват само от предната врата до водача. А задните врати ги отварят след като се качат желаещите да пътуват и тогава слиза.т

48

Тоя

преди 8 години

До един българин .Кух си брато или не си наясно с положението народно. Като се съберат 30 - 40 на една врата и ми се ще да те туря отзад да чакаш с твоя кръшляк да тръгне рейса. такива празноглавци са причината да сме на това дереже у Вашингтон било така леле-мале

47

Анонимен

преди 8 години

До Един българинПо-евтино ше е във всеки автобус/тролей/трамвай - контрольор. На място да продава билетчето. За сметка на касиерките на всяка спирка. А и няма да има нужда от хайки биячи.

46

Анонимен

преди 8 години

До Баси ДържаватаНе, не са в общината ***. Там вече премятат как да си похарчат или къде да си скрият комисионната. *** гласуват за тези общинари ;)

45

Kiro

преди 8 години

Истината е че ще се трамбова пеша и ще се карат шумни стари трошки, лошото е че остаряваме

44

do 45

преди 8 години

С маршрутка пътувах до работа за 15 минути (ако има място да се кача). С ГТ не ми стигаха час и половина, от което около 40 минути за самото пътуване, останалото чакане. От както си купих кола отивам пак за 15 минути, но си оставям още 15 минути, ако не си намеря къде да паркирам.

43

Анонимен

преди 8 години

До vlady от друг анонименА като се сетя, че едно време и Интернет в превозните средства нямаше как да има...Да не говорим за задръстванията, дето през 80-те бяха между Стадиона и Орлов мост, и на България преди Драган Цанков, и се изчерпваха максимум до 3 светофара. Като ще сравняваш сега и преди, що не изкоментираш и малките ПАЗ-627 или Skoda 607 RTO от 60-те, колко са били дървени, как са друсали или прегрявали по баирите. Да, движеха се из страната като градски и извънградски транспорт.

42

Има решение

преди 8 години

Вместо да има хиляди трътки за контрольори: сложете на първо време по един "пазач" (временно назначен) до всеки шофьор и врътка като при метрото на всеки автобус. ..и да се качват само от първите две врати, а да се слиза от следващите. Тоест врътките не могат да се завъртят наобратно а само в посока на движение. Да видите как за две седмици ще отучите всички да се возят безплатно..! До всяка врътка за влизане - датчик за карта! ..След 6 месеца освободете тези "пазачи" до шофьора и всичко е ОК!

41

Анонимен

преди 8 години

Аман от безсмислени иновации за да се открадне някой лев. Икон. анализ показва че тези 1.7мил. лв инвестиция ще се избият след 12 532години.

40

Анонимен

преди 8 години

Червения *** , който реве за Тодор Живков -овчар и неграмотен , да хваща автомата и да прави революция вместо да сети пред компа и да пише тъпни .

39

Анонимен

преди 8 години

НЕМА ДА РЕВЕТЕ А ШЕ ВИЕТЕ КАТО ВУЦИ! ЗАЩОТО НЕ ВИ ХАРЕСВАШЕ ПРИ ТАТО 6 СТ. БИЛЕТЧЕ ЗА ГРАДСКИЯТ. НЕ ВИ ХАРЕСВАШЕ 1.5 СТ. ТОК. НЕМА ДА ИЗБРОЯВАМ ПОВЕЧЕ ЦЕНИ ЗАЩОТО НЕ ЗАСЛУЖАВАТЕ ДОРИ ДА ГИ ПРОЧЕТЕТЕ. Е СЕГА ВИ ХАРЕСВА ЕВАНЕТО НАЛИ? НЕМАШЕ ДА МЕ Е ЯД ЗА ВСИЧКО ТОВА КОЕТО СЕ СЛУЧВА ПРЕЗ ТЕЗИ 26 ГОДИНИ АКО НИ УПРАВЛЯВАХА МЛАДИ И УМНИ ХОРА. НО ВМЕСТО МЛАДИ И УМНИ НИ УПРАВЛРЯВАТ ПРОСТИ СЕЯНЧЕТА КОИТО КАТО ДОЙДОХА В СОФИЯ ПРЕСКАЧАХА ТРАМВАЙНИТЕ РЕЛСИ ЗА ДА НЕ ГИ ХВАНЕ ТОКА! АЙ ЧЕСТИТА ВИ СЕЯНИЯ!

38

ЦГМ са крадци и

преди 8 години

мошеници! От девет дерета вода вадят, само и само да оправдаят вдигането на цените на билетите!!! Кого си мислят, че ще спрат да пътува гратис с тези бариери!? Дори бабите могат да ги преодолеят без проблем! И то ги слагат на места, където пътуват що-годе нормални хора! те ще продължат да си пътуват без билети.Тях и дебеловратити юнаци никой не смее да ги закача. Заяждат се с беззащитни и слаби.

37

Анонимен

преди 8 години

До АнонименЗдравей,задръстванията са едни за всички и бързината е за сметка на увеличения риск. Нали не мислиш, че е случайност повечето шофьори на маршрутки да са спрягани за "екстремисти" и "малко луди" и др.значително по "цветни" определения. След обновяването на парка на градски с леко сърце ще кажа, че и комфорта ще е в пъти по-добър. Освен това неспазването на каквито и да е правила е ...дразнещо. Бърза сметка Младост4-Овча Купел за 22 раб.дни Маршрутка - 66 лв, Карта за месец 60 лв

36

Ник

преди 8 години

До 1ОК но 102, ако не се лъжа би могъл да е от полза за конкретния маршрут

35

vlady

преди 8 години

До АнонименЧавдарите бяха пълни недоразумения особено 11Г5 и 11М3 с носеща рама и ресорно окачване. Единственият Чавдар, който с уговорки може да се приеме за автобус е 11М4 по лиценз на Сетра. Трамваите бяха с примитивен контролер от памтивека съответно рязко тръгване и спиране с присецвания и висок разход на енергия с крайно ненадеждна пряко действаща въздушна спирачка, която може да откаже във всеки един момент и МРС само с декоративни функции. Икарусите бучаха и смърдяха на нафта.