25

Димитър Краев

преди 6 години

Като са некачествени пътищата който строите как няма да се рушат. Защо в Германия не се руши пътя, защото има 20-25см бетон и отгоре 20-25 см асфалт. В Испания е поне 20-25 см.асфалт. Къде е сложено толко в България. За да искате пари първо помислете дали сте направили паркинги за престой с най елементарните тоалетни . Как сядате все още на задниците си не зная като всеки шофьор ви псува.

24

ужас

преди 8 години

Бойко от къде ги намира тия образи,много са загубени всичките му министри...тая жена,колко подигравки отнесе и то на челото и пише,че нищо не разбира от пътища а само и се хапва....няма лошо де,не е луд който яде баницата

23

Иман

преди 8 години

Един камък за ГЕРБ,същия с който загробиха добрите овчици в БГ.

22

Шофьоря

преди 8 години

Че то жив човек не минава по новата отсечка наТракия,а тя вече прилича все едно целия трафик на германия минава оттам.Когато плащаш магистрала в европата държавата и фирмата която поддържа пътната мрежа ти осигорява безплатен паркинг и *** на пътя.Сега съм на 28 г. и дано доживея някога в далечно бъдеще да видя безплатен паркинг на аутобана.

21

До 12

преди 8 години

В голяма грешк си!Пътищата не се рушат, защото са тежки камионите, а защото са направени НЕКАЧЕСТВЕНО!При нас лятно време се спира движението на камиони, защото асвалта се размеквал и рущал!?!?Я отидете близкият Изток, където температурите на асфалта надвишават 50 градуса , но НЯМА разрушен път.Истината, че нещо което струва 100 лв. се прави за 50, а остатъка се разпределя по веригата във възходяща посока.Комунистите /герберастите/ са най-добри в това!

20

жан пол готиния

преди 8 години

Моделът "Павлова".Това някъкъв майтап ли е?

19

Анонимен

преди 8 години

тази още повече се е закръглила

18

Анонимен

преди 8 години

Съдейки от състоянието на пътищата ни, то само за 50 км отсечка на Тракия трябва да се плаща. Останалото е проходимо само с танкове и военна техника. Хемус е в плачевно състояние. Старата част на Тракия е лунен пейзаж. Междуселските пътища са се стеснили от растителността и насипи до нивото на едно нормално плътно. Но иначе 100 лв ще плащаме, а ТИРовете, които ще се лашкат една седмица за да минат едни смешни 200км ще плащат още повече. ГЕНИАЛНИ СТЕ! Думи нямам!

17

Модел

преди 8 години

ПАВЛОВАИМИТИРАШ, че правиш нещо,КРАДЕШ ПОВЕЧЕ.ГАРАНТИРАНО от ГЕРБ.

16

ии

преди 8 години

Като я гледам, кака Лили трябва да плаща поне двойна такса в тоалетните, ако не и тройна!?

15

Еиии

преди 8 години

И кои е вноситела на тез машини за транзитни карти.пак някои ще лапне доста парички защото ще трябват за всеки град-всеки изход.а те изглеждат доста скъпички Лилянке.....нови указателни табели с номерация на изходите а се чува че ще уеднаквяват тол системите в европа данесе наложи след годинка отново едни комисиони нали знаеш.....

14

anonimen

преди 8 години

taq patuva li iz stranata da doide da q zaveda po edni pati6ta za koito pla6tame vinetki,na mosta mu se vijda armaturata i puka na xorata gumite kamionite propadat za kolite da na govorim

13

българина

преди 8 години

Ами хайде да въведем и малко справедливост. Северна България да плаща по евтини винтки от Южна защото там държава не инвестира нищо в пътна мрежа от години... Ясно стана че тази излъга и няма да има магистрали а някакви шосета. А отсечката между ст Загора и Бургас е тотална пустош но има празен аутобан! Да преместят излишната лента на отсечката след Ябланица която *** спря

12

Анонимен

преди 8 години

Според мен трябва да се увеличат таксите за тежкотоварните камиони и то много. Те са МПС-тата, които рушат пътищата. Ако някъде премине един тежкотоварен камион, той разрушава пътя повече отколкото го разрушават 1000-2000 леки коли. Другото, което трябва да се направи е таксите за транзитно преминаващите през България да са съизмерими с другите държави в ЕС, както и околните държави, до степен, която няма да ги откаже да преминават транзитно през България.

11

Жител

преди 8 години

Не е ли редно първо да отчетем, с колко ни намаляха приходите от винетни стикери, след увеличението им, а после да предлагаме нови безумия. Безплатни щели да останат 20 хил. км. общински пътища, че Вие кога сте минавали от там, че сте забелязали, че и път има. Основно непроходим за нормален лек автомобил лунен пейзаж. Но хвала Ви, важното е Вие да си вярвате!

10

Анонимен

преди 8 години

Не виждате ли, че системата ви тотално не работи, не само в България, навсякъде се проваля - системи, точки, няма пари за инфраструктира, пътища, болници, образование - няма излизане от кризата, вечна криза а те ни замазват очите с пропагандни лозунги - рушиш повече, плашаш повече - както преди 89та при тогавашния режим, но тогава все пак беше много по-добре от сега.

9

До 7 LaSombra

преди 8 години

Така ли?Сърбия - площ от 77470 кв.кмБългария - площ 110994 кв.кмТа според теб площта на Сърбия е три пъти колкото тази на България.Пишем ли пишем, без да знаем.

8

Qzeka

преди 8 години

Не виждам смисъл да се пънеш. Лиле...И без това няма да ви изберат повече. С тая логика, само ще си вдигнеш тройно таксата за асансьор в твойта кооперация.

7

LaSombra

преди 8 години

Страхотна икономическа логика -- ако прибираме три пъти повече пари, приходите ще скочат тройно. Преди да сравним колко струва преминаването през Сърбия с това през България, трябва ли да отчетем, че Сърбия е с територия близо три пъти колкото България, и че там се плащат само магистралите?

6

Кратун

преди 8 години

Повече приходи за вас означават повече разходи за мен.... Ако чакате да ви ръкопляскам на прекрассните идеи, няма да стане.