Като са некачествени пътищата който строите как няма да се рушат. Защо в Германия не се руши пътя, защото има 20-25см бетон и отгоре 20-25 см асфалт. В Испания е поне 20-25 см.асфалт. Къде е сложено толко в България. За да искате пари първо помислете дали сте направили паркинги за престой с най елементарните тоалетни . Как сядате все още на задниците си не зная като всеки шофьор ви псува.
Бойко от къде ги намира тия образи,много са загубени всичките му министри...тая жена,колко подигравки отнесе и то на челото и пише,че нищо не разбира от пътища а само и се хапва....няма лошо де,не е луд който яде баницата
Че то жив човек не минава по новата отсечка наТракия,а тя вече прилича все едно целия трафик на германия минава оттам.Когато плащаш магистрала в европата държавата и фирмата която поддържа пътната мрежа ти осигорява безплатен паркинг и *** на пътя.Сега съм на 28 г. и дано доживея някога в далечно бъдеще да видя безплатен паркинг на аутобана.
В голяма грешк си!Пътищата не се рушат, защото са тежки камионите, а защото са направени НЕКАЧЕСТВЕНО!При нас лятно време се спира движението на камиони, защото асвалта се размеквал и рущал!?!?Я отидете близкият Изток, където температурите на асфалта надвишават 50 градуса , но НЯМА разрушен път.Истината, че нещо което струва 100 лв. се прави за 50, а остатъка се разпределя по веригата във възходяща посока.Комунистите /герберастите/ са най-добри в това!
Съдейки от състоянието на пътищата ни, то само за 50 км отсечка на Тракия трябва да се плаща. Останалото е проходимо само с танкове и военна техника. Хемус е в плачевно състояние. Старата част на Тракия е лунен пейзаж. Междуселските пътища са се стеснили от растителността и насипи до нивото на едно нормално плътно. Но иначе 100 лв ще плащаме, а ТИРовете, които ще се лашкат една седмица за да минат едни смешни 200км ще плащат още повече. ГЕНИАЛНИ СТЕ! Думи нямам!
И кои е вноситела на тез машини за транзитни карти.пак някои ще лапне доста парички защото ще трябват за всеки град-всеки изход.а те изглеждат доста скъпички Лилянке.....нови указателни табели с номерация на изходите а се чува че ще уеднаквяват тол системите в европа данесе наложи след годинка отново едни комисиони нали знаеш.....
taq patuva li iz stranata da doide da q zaveda po edni pati6ta za koito pla6tame vinetki,na mosta mu se vijda armaturata i puka na xorata gumite kamionite propadat za kolite da na govorim
Ами хайде да въведем и малко справедливост. Северна България да плаща по евтини винтки от Южна защото там държава не инвестира нищо в пътна мрежа от години... Ясно стана че тази излъга и няма да има магистрали а някакви шосета. А отсечката между ст Загора и Бургас е тотална пустош но има празен аутобан! Да преместят излишната лента на отсечката след Ябланица която *** спря
Според мен трябва да се увеличат таксите за тежкотоварните камиони и то много. Те са МПС-тата, които рушат пътищата. Ако някъде премине един тежкотоварен камион, той разрушава пътя повече отколкото го разрушават 1000-2000 леки коли. Другото, което трябва да се направи е таксите за транзитно преминаващите през България да са съизмерими с другите държави в ЕС, както и околните държави, до степен, която няма да ги откаже да преминават транзитно през България.
Не е ли редно първо да отчетем, с колко ни намаляха приходите от винетни стикери, след увеличението им, а после да предлагаме нови безумия. Безплатни щели да останат 20 хил. км. общински пътища, че Вие кога сте минавали от там, че сте забелязали, че и път има. Основно непроходим за нормален лек автомобил лунен пейзаж. Но хвала Ви, важното е Вие да си вярвате!
Не виждате ли, че системата ви тотално не работи, не само в България, навсякъде се проваля - системи, точки, няма пари за инфраструктира, пътища, болници, образование - няма излизане от кризата, вечна криза а те ни замазват очите с пропагандни лозунги - рушиш повече, плашаш повече - както преди 89та при тогавашния режим, но тогава все пак беше много по-добре от сега.
Така ли?Сърбия - площ от 77470 кв.кмБългария - площ 110994 кв.кмТа според теб площта на Сърбия е три пъти колкото тази на България.Пишем ли пишем, без да знаем.
Не виждам смисъл да се пънеш. Лиле...И без това няма да ви изберат повече. С тая логика, само ще си вдигнеш тройно таксата за асансьор в твойта кооперация.
Страхотна икономическа логика -- ако прибираме три пъти повече пари, приходите ще скочат тройно. Преди да сравним колко струва преминаването през Сърбия с това през България, трябва ли да отчетем, че Сърбия е с територия близо три пъти колкото България, и че там се плащат само магистралите?
Повече приходи за вас означават повече разходи за мен.... Ако чакате да ви ръкопляскам на прекрассните идеи, няма да стане.
Моделът "Павлова": Рушиш повече – плащаш повече