...тъй като не замърсява по никакъв начин околната среда......нормално приземяване чрез 4-те дизелови V8 двигателя....==============================================Аз ли изпуснах нещо или е поредната некадърно преведена статия?
Върнаха дирижаблите. Ако обвивката е направено много здраво и като цяло е обезопасен с най-модерни системи може да се окаже невероятен въздушен транспорт за товари, нещо като въздушен тир.
Някои от коментарите са точни.Наистина, много висока степен на безопасност, но за целта следва да се ползва хелий, което поражда основателни съмнения в икономическата изгода. Допълнителен важен минус е ниската крайцерска скорост - да, по данни от сайта на фирмата-производител (впрочем, неправилно е посочено името в статията) 148км/ч. Товароносимостта нормално също не е впечатляваща ...Ако пък го минат като иновация и някой еврочиновник се върже на това - евала (актуална думичка из белгийско)
Да номинираме Сиднито за нобелова награда за Физика и Химия, той пали Хелий с цигара, това е първия случай на запален инертен газ от *** с цигара.
"почти никой не се спаси". Знаех, че в Сидни са скотове, но не чак толкова, всъщност при катастрофата на Хинденбург оцеляват 62 от общо 97 души на борда. Рядко са самолетните катастрофи с такъв процент на оцелели.
Просто по-голям дирижабъл пълен с хелии, който за разлика от водорода негори но е пък по-скъп. Като всеки дирижабъл ще лети бавно.
Много готино. Има много положителни страни, но колко е устойчиво на въздушни течения? Ако лети само при хубаво време, дали ще си изкара парите?
СУПЕРСКО Е!!!!!!!!!!ХЕМ ДВИГАТЕЛИ ХЕМ ВИНАГИ ИМАШ БАЛОНА КОЙТО Е РАЗДЕЛЕН НА СЕКЦИЙ!!!!!!!! 1 МИЛИОН ПЪТИ ГО ПРЕДПОЧИТАМ ПОВЕЧЕ ОТ САМОЛЕТ!!!!ВЕРОЯТНО ЕДИНСТВЕНИЯ ПРОБЛЕМ Е СКОРОСТТА ! ВСЕ ПАК ЕДИН БАЛОН ТА ДОРИ И С МОТОР НЕ МОЖЕ ДА СЕ СРАВНЯВА СЪС САМОЛЕТА ДЕТО РАЗВИВА НЕ ЗНАМ СИ КОЛКО СКОРОСТ!
Най-голямото летателно средство ще литне, скоро