39

Николай

преди 8 години

Гудиър,Мишелин,Пирели,Вредещайн и други известни фирми правят и всесезонни гуми.

38

Анонимен

преди 8 години

До Michelin PilotЧе какво им е на DEBICA? В някои от параметрите си са по-добри от"марковите" гуми, произведени е немски, френски, английски или американски Китай !

37

Шаран БГ

преди 8 години

ПРИЛАГАЙТЕ САНКЦИИТЕ БЪРЗО ,ТОЧНО И ЕФЕКТИВНО ! В Сингапур като не можеш да си платиш на място глобата за хвърлен къде-да е фас /угарка от цигара/, която глоба никак не е малка, има 15 дни ПРИНУДИТЕЛЕН ТРУД В ПОЛЗА НА ОБЩЕСТВОТО / с камшик над главата/. Ама няма твой -свой, наш- ваш, чичов -сваков, местен или чужденец!! Ред, чистота ,дисциплина ! При нас законите или противоконституционни, или не се прилагат! К Е Ф !

36

Анонимен

преди 8 години

Гума за кал и сняг, не е зимна Преди около 40 години имаше гуми с шипове. Бързо ги забраниха защото повреждаха асфалта. Когато има вериги за какво са гумите за кал и сняг? За оборот на търговците. При тежки зими хората качваха на багажниците си износени гуми с джанта, на които имаше монтирани вериги При нужда сменяха гумите на пътя

35

Анонимен

преди 8 години

Най после Да вкарат на Първо четене нещо Смисленно в тоя ПарламентАман от Простотий

34

неделчо

преди 8 години

Като оставим настрана спорните аргументи, това бясно законотворчество цели да има повече работа за законотворците и повече статии за вестникарите. Номера е да е сложно, усукано и на възелчета за да има работа за онези които ги мързи да произвеждат. Иначе което е разумно, всеки го прави и без да е вписано в закона.

33

MMM

преди 8 години

Абе хора, имате ли акъл въобще?Карал съм москвич с всякакви гуми, когато имаше доста сняг.Карал съм след 90 година доста коли с летни гуми през цялата година.От 5 г. карам нови зимни гуми през зимата и нови летни през лятото.Искам да кажа, че знам какво говоря.Да, скъпо е, то от там идват и минусите, обаче, повярвайте ми, така трябва да се прави. Всичко друго е компромис и често излиза доста скъп. Като падне пръви сняг защо стават задръствания в София? Заради разбирачи като вас...

32

Унизен

преди 8 години

Какво се учудвате,няколко депутата ще гушнат едни парички от дистрибутури на гуми и готово.Така стана и с фаровете и с други неща ще стане.Само се чудя този беден народ как още търпи.По време на турското робство не е било така.Време им е на тези 240 тюфлека които лежат на наш гръб да си ходят.Време е народа да се СЪБУДИ.Време е!

31

MMM

преди 8 години

До ЧитателХахаха, прав си, обаче, тези, за които говориш, че слагат минуси, сега са ти сложили плюсове. Страшни *** сме :)

30

Край

преди 8 години

Слагайте ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ от реномирани производители и карайте разумно през всички сезони. От миналата година и Мишелин имат всесезонна гума. Край на авантата за гумаджии. От 3 години вече не се реда по опашки - карам със всесезонни гуми на Гудиар-проблеми не съм имал и на Боровец. Поизтриха се тази есен ще съм с нови ВСЕСЕЗОННИ.

29

Симеон

преди 8 години

До АнонименКато те чета как разсъждаваш, не мога да не те попитам ти презервативите кога ги сменяш ? И колко време караш с тях преди да ги смениш ?

28

Анонимен

преди 8 години

На кой му пука изобщо за зимните гуми? Няма никакво значение дали ще го приемат, защото законът е неприложим. КАТ не са орган, който може да се произнася коя гума е лятна и коя зимна. Всички наложени наказания ще падат в съда като круши.

27

Симеон

преди 8 години

До АнонименАми не съм писател, читател съм и също така съм чел резултатите от изследвания на производителите. Зимна гума при температури над 8 градуса има два недостатъка спрямо лятна такава. 1: 4 пъти по-бързо износване и 2: 3 метра спирачен път в повече спрямо лятна гума в същите условия. Но последното е доста условно, защото зависи още от точна температура, настилка, спирачките на автомобила, време за реакция и още куп фактори.

26

Анонимен

преди 8 години

А кога ще премахнат задължителните фарове и през лятото ? Тогава пък се обслужи друго лоби - на търговците на акумулатори и ел . крушки. Това съвпадна с тройното поскъпване на акумулаторите. Нищо случайно няма в БГ-то

25

Анонимен

преди 8 години

Може и да мине......, ама дано да не мине, защото и така 1/2 от шофьорите и шофьорките по улиците (обръщам особено внимание на втората категория водачи, за да не каже някой, че съм сексист) са пълни неадекватници, камо ли пак да се разрешат летните гуми през зимата.

24

Анонимен

преди 8 години

Проблемът на зимните гуми са, че не са стабилни на МОКРА настилка. Това е заради профила на ГРАЙФЕРА, който е направен не с цел да отвежда водата, а да има по-добро сцепление. Зимата обикновено по нашите ширини караме на МОКРО, а не на ЗАЛЕДЕНО или ЗАСНЕЖЕНО.Нормално каращ човек минава около 20 000 километра годишно, една гума след 3-4 години и без това не става за нищо, защото каучукът се е втвърдил. Всичко е сметнато още при производството, ГУМИ ДА НЕ СЕ СМЕНЯТ!

23

Читател

преди 8 години

Като чета коментарите, ми става мъчно за тази пропаднала моя родина и *** племе, т.н. мои сънародници. Единици са разумните коментари и те с безброй минуси.Дано само да не страдат невинни, както става в повечето случаи.

22

чичовото

преди 8 години

Този закон е същият като за светнатите фарове през цялата година. Слънцето пече и грее лятото а фаровете морят акумулатора,генератора,крушките и рефлекторите и в крайна сметка вдига разхода и бърка бюджета. Същото е и с зимните гуми и с винетките ..... да се ...... на народа.

21

против

преди 8 години

Проблема не е в гумите а в акъла на водачите. И в това че не се наказват водачите причинили ПТП.Тези ограничения няма да променят нищо, само плащаме повече.Очаквайте в скоро време да ви забранят да карате стари коли, защото са опасни.

20

Чоко

преди 8 години

И защо зимните гуми да са задължителни. Та тази година зима имаше ли? Питам за София дали имаше, където по принцип е по-студено. Цяла зима с изключение на десетина дни можеше да се кара спокойно с летни гуми.Да не говорим за районите около морето където сняг пада рядко а също така и в Южна България.Трябва да се запише - с гуми съответстващи на времето а не ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.