20

Анонимен

преди 8 години

Българските IT специалисти са въздух под налягане.

19

до 26

преди 8 години

Докарват 15% по фалшива стъкмистика. Само говорят колко добри IT специалисти имаме но аз не съм видял още една програма направена от такива специалисти и търсена в света а Руски програми има много в нета и то даже безплатни.

18

Анонимен

преди 8 години

Поредната лъжа. Имам двама приятели, които се опитват да работят като ТИР шофьори. Изискванията са огромни, а заплатата мижава. Фирмите искат престоя им в чужбина да се смята за отпуска, да карат над определеното време за тяхна сметка в Европа, да претоварват колите и т.н. Камионите и водачите са застраховани формално за смешни суми в страни като Таджикистан, Узбекистан и др. При ПТП не по негова вина от водача се иска да възстанови загубите и т.н. Не говоря за заавениш заплати доста други неща.

17

Анонимен

преди 8 години

До 23,Тези изнежените IT специалистчета докарват 15% от БВП иправят по 2-3 деца, защото имат възможност. Ако не ги искате, в Германия се търсят 750хиляди програмисти. От всичките ислямисти натрапили се на Европа няма ни един читав програмист. Щото читавите работят за ИД.А пък, знаете шофьорите губат продовитостта си от вибрациите в камионите.

16

до 22

преди 8 години

Добре е човек да владее няколко професии за да е сигурен в бъдещето си.

15

до 19

преди 8 години

Прав си колега. Представям си онези изнежени IT специалистчета ще вършат нещо полезно. То между другото повечето от тях са евроатлантици та не е трудно да се досети човек за тяхната полова ориентация .

14

до 11

преди 8 години

Защо непоработиш тази професия ,да видиш какво е заплащането и после да пишеш глупости другарю Пепчо.

13

Анонимен

преди 8 години

Ей много лъжете бре! Какви са тези заплати и кой ги плаща е България. Тираджиите в българските фирми взимат таван 2000-2500 ЛЕВА . Ами условията на труд и спартанския живот! Едно е да караш чисто нов камион с осигурено гориво ,друго е да си с няква трошка на милиони километри и за секи литър над нормата да ти се отдържа. Освен това къде ги видяхте такива заплати и в ИТ сектора. 2000 е нормална заплата ,но над 4000 взимат само мениждърчетата!

12

Невен

преди 8 години

Като гледам, сте минали IT сектора по заплати, но наистина това е неблагодарна професия, особено с такива протестиращи съседи като гърците и работливи на запад като сърбите.

11

Иво

преди 8 години

Те всички чорбаджий обещават, но не дават.Но ще дойде ден и да си дават дъщерите и жените,само и само да са големите бизнесмени.

10

маке

преди 8 години

абре посмалете мако с тия нули бре и да лажете кат ората неможете вие ке изкарате дека повеке от овчарето зимат

9

ЕДНА

преди 8 години

Пълни глупости,в нито една БГ транспортна фирма няма такива заплати,стига лъгахте хората.Колкото до изравняването на заплатите с ИТ фирмите-може само с някой от тях просто защото и при ИТ-заплатите са ниски.Стига вече с тия лъже статии.

8

Анонимен

преди 8 години

Като гледам младежкото гепаджийство дежури по форумите като матросовци и още не могат да вдянат че мути си отива а с нея и бакянския тарикат!

7

Д-р хаОс

преди 8 години

Браво за заплатите,ама що не пробва едно Ай-Ти специалистче да врътне един курс с камиона?

6

Петров

преди 8 години

И така.....чудесна статия, но прикриваща истината за работодателите в транспортния бранш ! 1. Това е много трудна професия и не всеки може да я работи, спиш в кабина, работиш на час/ няма събота и неделя/, санитарните нужди зависят от местоположението на камиона / баня, тоалетна и т.н./ , работния период в командировка е от 10 дни до 4 месеца/ по пътищата си/. 2. Истината е следната заплата 500 лв. и двойни осигуровки на ден в чужбина, ако не те излъже шефа и получиш единични такива.........

5

Обективен

преди 8 години

Такива професии като на тези шофьори са добре платени поради една проста причина - те са "международни" професии, в смисъл че винаги можеш да заработиш за работодател от друга държава, който плаща повече. Същото е с пилотите например. Тук изобщо не става дума за дефицитност. То и в България има глад за всякакви кадри, ама пак не плащат.

4

Анонимен

преди 8 години

Сетила се Мара да се побара . Изгонихте младите хора по чужбина с ниските заплати и сега олеле майко . Същото ще стане с всички нископлатени професии след време . Сега наред са собствениците на хотели , които още се подиграват с хората с 500 лв. заплати .

3

Анонимен

преди 8 години

кой си измисли тези заплати, заплатите са ниски и са до 2000 лева

2

Анонимен

преди 8 години

Няма да достигат защото герберастията затри ЖП превозите. Оня тъмничкия министър дето не беше виждал дрезина успешно ликвидира обиколната линия при гара Пионер и сега там се строи цел комплекс

1

Мен

преди 8 години

Нормално е да има толкова дефицит, а заплатите най-вероятно ще се покачат още. Тази професия не е за всеки - да обикаляш по цял ден с камиона по различни държави, да не можеш да се прибереш вкъщи при семействтото. Малко хора искат да го работят това.