40

лекар

преди 8 години

Тираджии ИТ-та. Все тая. Проблема драги е че няма вече лекари и преподаватели. Защото техните заплати са ниски. За шафъорите е все тая, тия без образование като няма какво да правят ще стават шафъори. Програмистите половината са без образование и се учат в движение. Ама аз съм учил 6г, имал съм две специализации и нося голяма отговорност. И да ми плащат 1200лв. е кой ще остане в тая държава??? Тука в Лондон взимам 150к паунда годишно. А БГ ще остане държавата на тираджиите и охранителите.

39

отивайте да бачкате

преди 8 години

До някой:"Така наречения "компютърджия", имам предвид инженер със IT специалност, когато има поставена задача която да изпълни в срок може да се наложи да работи по 24 часа в денонощието, без да яде, само и само да успее.Иначе го чака провал."Надявам се, че поне ти не си ИТ. Че като чета как си изписал 10-тина мнения досега през работно време, май не си се преработил много-много.

38

Митове и легенди

преди 8 години

Митовете и легендите продължават. Постоянно в новините се говори как ИТ-тата взимали 3-4 хил заплата, как тираджиите взимали 3-4 хил заплата, как сервитьорките били на 1000-1200лв и си докарвали по още 1000лв от бакшиши. И едновременно с това 80% от българите едва връзват двата края.

37

Анонимен

преди 8 години

По една или друга причина много добре познавам семейство Христови, собствениците на Дискордия, базата им , ако не са я преместили е в Старо Оряхово!!!В края на 90-те всички тираджии и собственици на камиони бяха проплакали от тях!!!Точно този да не ми говори за пари и плащания!!!Г-жа Христова се занимава единственно с това как да прецаха служителите си, включително и брат и, които работеше във фирмата!!!!

36

Анонимен

преди 8 години

Да дойде един шофьор и да ми каже колко лева му остават чисти на края на месеца. Иначе назначените капиталисти в България обещават да ти свалят и луната , ама накрая нищо но от сърце . Щом като е толкова хубаво , защо по оправните хора работят като шофьори ама в чужбина .

35

Лишения

преди 8 години

"Я па ще им учим аз за компютърджия! Пет години да си блъскам тиквата да правя алгоритми, да уча C++ и Асемблер, ще фана един курс за камионджия да изкарам за нула време и после ще взимам същите кинти!"Но го има моментът, че компютърджията е на работа от 9 до 18 и после отива да се види със семейството и приятелите си. Докато един шофьор по 2-3 седмици не се прибира вкъщи и спи в камиона по магистралите и митниците. И определено тези лишения заслужават висока заплата.

34

анонимен

преди 8 години

Не само ги осигуряват на минимална заплата а след това си я удържат от километричните в повечето фирми.Това го няма в нито една европейска държава.Коя е тази фирма в БГ която дава тази заплата за международен шофьор много ми е интересно?

33

Анонимен

преди 8 години

Да да ама не. От тези пари си плащаш всички разходи зад граница, рушвети, ядене спане, такси и т.н. и когато теглиш чертата ти остават 500-1000лв.

32

romero

преди 8 години

Когато Българските превозвачи започнат да плащат като хората и спрат са мамят шофьорите хиляди професионалисти ще се приберат и няма да има липса на кадри. Не отричам труда на хората в IT сферата но те не съм съгласен с мнения публикувани тук че едва ли не шофьор на камион не заслужава да вземе пари колкото IT специалистите защото е ниско квалифициран.Нашата професия е тежка и много рискована , работи се по 15 часа на ден в студ и пек в делник и празник далече от дом и семейство.Така че RESPECT

31

Анонимен

преди 8 години

Късно се сетиха нашите назначени капиталисти да говорят за заплати . Досега тази тема беше табу . Въпреки поръчковата статия пак лъжат . Въпроса е колко чисти пари ти остават накрая на месеца. Да не се окаже , че имаш да даваш .

30

партиен член

преди 8 години

А защо не казват че масово ги осигуряват на мин.заплата.Другото е командировки.Единствените тираджии които се хранят на сандъците са нашите, румънците и турците .Защото тези пари не стигат за нормално ядене.От страни е лесно но, я живейте 3 м.в кабината гответе на газ.котлон перете докато се къпете.Като почнат да плащат тия пари в евро недостиг няма да има.

29

romero

преди 8 години

Аз съм шофьор на камион в Испания, моята фирма плаща: Основана заплата : 1456?Надница национал: 38?Километър национал: 0.0368?Товарене национал: 5.26?Разтоваране национал: 5.26?Надница интернациона л :67?Километър интернационал :0.0517?Товарене интернационал : 8.21?Разтоваране интернационал : 8.21?Събота : 39.54?+надницатаНеделя национал : 54.45?+ надницатаНеделя интернационал : 92.29?+надницатаПразник : 54.45?+надницатаНяма норми за разход и удържи за аварии .

28

Анонимен

преди 8 години

Един съсед шофъорче, бичи кинта и купува на жена си квот му каже. Ново фордче фиестичка, маркови дрешки, тури си момето силиконче. Таз хубавелка по цял ден е по заведения и нищо не прави. Само аз я опраам поне 2-пъти в седмицата, много я бива. Кой знае кои съсед още и го подава. А оня върти гевреко и като се върне по цял ден лъска едно БМВ Е39-ка все едно е последната М-ка. Станал е 120 кг, пуши по 2 кутии от нерви и вика не мога се кача до 2-рия етаж. Страшна далавера е да си шафъор......

27

Анонимен

преди 8 години

Вярно е че ткърсят.Ама като се обадиш на някоя обява първо питат,имаш ли стаж,а като кажеш че имаш всички документи,но нямаш стаж,отговорът е че не желаят тепърва да учат някой какво трябва да върши!С две приказки,както всякъде другаде: Готов,научен,работлив като добиче,ако може да не му се плаща!

26

ЕДНА

преди 8 години

Статията е поръчкова и е за Транспортните фирми ,а не за ИТ-та защо трябва да ги обиждате,както има кадърни програмисти така има и некъдърни.За шофьорите е същото,но когато ви обявят 1000-1500Е и ви изпратят на четири месечна командировка от тези пари остават половината,защото трябва да се храните и куп други консумативи,отделно условията в камионите или скапаните квартири,а за всекидневния психически тормоз да бързаш,да нарушаваш часовете за каране,това никой не ви го разяснява при постъпване .

25

Анонимен

преди 8 години

Добре де само 3.500 лева ли?! Не е ли съвсем нищожна сума като се има предвид спесификацията на работата? Защо тук в Норвегия ми плащат същата сума само че в евро? Вие не бяхте ли в евро съюза или нещо се бъркам? Може и да бъркам не съм се прибирал в бг от 15 години.

24

Българин

преди 8 години

Човек без стаж спокойно може да почне на 1300-1500? ,като направи 1-2 година 1800-2000? работен период 3-4 месеца в Европа,1 месец почивка в БГ мисля че са добри условия,много бг фирми вече повишиха парите и ги изплощат коректно поради липса на шофьори.

23

Анонимен

преди 8 години

Само че ситуацията е следната. Ако имаш курсове от българия, заплатата не надвишава 2000лв. Както по надолу пише в обявата курсовете са Норвегия Италия или други такива. Тогава заплатата стига 4000лв. Да де но дефакто ти не живееш в България, рядко идваш в месеца за 2-3 дни. Тия пари ги харчиш на скъпото в Европа а там 2000 Евро е смешна сума. Та докато те няма жена ти я е минал целия квартал, и накрая си спестил за годината едни мощни 5000лв. То затова има недостиг, изглежда ОК ама хич не е.

22

Един от село

преди 8 години

Като те блокират на границатата три дена,да няма тоалетна и вода,да се измиеш и замирешеш на амсиено каче,да ти удържат за гориво и гуми и те излъже че не са приведени парите.Върви и работи с удоволствие.И като се върнеш,някой ти наебал жената,малко са 4000 лева.

21

до 32

преди 8 години

В грешка сте. Аз не съм атакоиден безработен а Руски *** на Немска заплата......