Дреме му на нашенеца за някакъв си завод за автомобили! Той генетично е предопределен да кара вехти барутници! На около половин милион километра, но купени с превъртения колометраж на 122 хил. :)))))))) И верват! Вътрешно знае че не е истина, ама за пред хората да бъдат вървежни.
ЕС защо не спря VW след скандала с емисиите? Ние нали сме беззъба баба изпълняваме аламинут.
22 вероятността ти да буфнеш в такава кола е по скоро 100%. Говоря ти за нива на шум , вибрации и като цяло ергономията на автомобила. А ти като не можеш да поддържаш стари коли е друга тема. Аз съм пътувал с 15 годишна кола 1600 км. без да се спре двигателя. Това беше преди 3 години и колата все още се ползва в същото добро състояние.
20, а ти пътувал ли си цял ден в 20 годишен таралясник???? Изключено е! Вероятността да буфне за цял ден каране клони към 100% :)Поговорката гласи: Хвали старо, карай ново!
За Гришата не ме е грижа, но съжалявам за уволнените работници, защото за тях това е може би единствен доход. А Гришата в това отношение не мога да го мисля.
Жалко за хората, които са останали без работа. Това се наблюдава от 2008година, откакто започна поредната криза за България, преди да са свършвали предходните. Малкия и среден бизнес вече колабира, явно идва ред и на големия. От друга страна 12 годишен (дори и 20 годишен) мерцедес е повече кола от тези недоразумения.Искам някой да ми каже дали е пътувал повече от 1000 км. за един ден с такава кола.
Съжалявам, но това говори за малоумщина. 60-те години спряхме Реното в завод Рекорд в Пловдив, 90-те години спряхме завода на Ровър във Варна. Сега - пак. Явно причината си е нашенска. Румънците и сърбите как си правят и Югото и Дачията и не са имали проблеми още от соца и продължават. Явно у нас икономистите и предприемачите са слаби. Няма соц, няма демокрация, явно не бива.
До края на месеца, Виктор Димачук закрива и завода в Лом. Там работят 600 човека. До края на месеца ще бъда съкратени 100 човека.Това е заради безобразията, които се вършат в БГ, като се започне от муренското МВР на Бъчварова.
Ми напревете заплатите мин. По 1000лв и ще имат хората коли!!! 15 хил. Евро една дачия или греад лоал(не знам как се пиши точно с тия английски имена) па нема пазар... ми няма да има
Гадно. Ловеч малко се посъживи след като Great Wall отвориха завода. Ще е хубаво ако възобновят работа на пълни обороти, защото икономиката в провинцията и без това буксува.
Българите се радват на дърти коли. Моите работници се радват и работят здраво за минимална заплата малко над 300 лв чисто след увеличението. Мерцедес ще видят през крив макарон. Аз карам мерцедес, но не за 12000 а за 120000, но това е друг въпрос.
Никога не се е сглобявало нищо колите си идват готови като се освобождават от митницата само .Тази държава така няма да се оправи никога държавата и пресата не само се затварят учите но и тиражират лъжи
Тук Герб няма вина. Вината е, че те просто правят самоходни *** в този завод. Кой луд ще си купи кола, която на първите 6 месеца и има дупки от ръждата? Тези коли нито са безопасни, нито икономични.
До baihuiИ като излезнеш от ЕС какво ще правиш? Ще ядеш камъни и ще караш лада ли пак? Кой те е спрял да емигрираш в Русия, Беларус, Казахстан, Северна Корея и т.н.?
Браво, на номер 1 за коментара. Сега можеш да си прибереш рублите и да пиеш един спирт от аптеката.
Заводът в Ловеч затихна! А Great Wall?