18

стената

преди 8 години

ВИДЯХА У КЬОРАВИЯ ЕДНО ОКО И НЕГО МУ ИЗВАДИХА

17

Анонимен

преди 8 години

Дреме му на нашенеца за някакъв си завод за автомобили! Той генетично е предопределен да кара вехти барутници! На около половин милион километра, но купени с превъртения колометраж на 122 хил. :)))))))) И верват! Вътрешно знае че не е истина, ама за пред хората да бъдат вървежни.

16

ГОЛФ

преди 8 години

ЕС защо не спря VW след скандала с емисиите? Ние нали сме беззъба баба изпълняваме аламинут.

15

Анонимен

преди 8 години

22 вероятността ти да буфнеш в такава кола е по скоро 100%. Говоря ти за нива на шум , вибрации и като цяло ергономията на автомобила. А ти като не можеш да поддържаш стари коли е друга тема. Аз съм пътувал с 15 годишна кола 1600 км. без да се спре двигателя. Това беше преди 3 години и колата все още се ползва в същото добро състояние.

14

Анонимен

преди 8 години

20, а ти пътувал ли си цял ден в 20 годишен таралясник???? Изключено е! Вероятността да буфне за цял ден каране клони към 100% :)Поговорката гласи: Хвали старо, карай ново!

13

Анонимен

преди 8 години

За Гришата не ме е грижа, но съжалявам за уволнените работници, защото за тях това е може би единствен доход. А Гришата в това отношение не мога да го мисля.

12

Анонимен

преди 8 години

Жалко за хората, които са останали без работа. Това се наблюдава от 2008година, откакто започна поредната криза за България, преди да са свършвали предходните. Малкия и среден бизнес вече колабира, явно идва ред и на големия. От друга страна 12 годишен (дори и 20 годишен) мерцедес е повече кола от тези недоразумения.Искам някой да ми каже дали е пътувал повече от 1000 км. за един ден с такава кола.

11

Анонимен

преди 8 години

Съжалявам, но това говори за малоумщина. 60-те години спряхме Реното в завод Рекорд в Пловдив, 90-те години спряхме завода на Ровър във Варна. Сега - пак. Явно причината си е нашенска. Румънците и сърбите как си правят и Югото и Дачията и не са имали проблеми още от соца и продължават. Явно у нас икономистите и предприемачите са слаби. Няма соц, няма демокрация, явно не бива.

10

Анонимен

преди 8 години

До края на месеца, Виктор Димачук закрива и завода в Лом. Там работят 600 човека. До края на месеца ще бъда съкратени 100 човека.Това е заради безобразията, които се вършат в БГ, като се започне от муренското МВР на Бъчварова.

9

Анонимен

преди 8 години

Ми напревете заплатите мин. По 1000лв и ще имат хората коли!!! 15 хил. Евро една дачия или греад лоал(не знам как се пиши точно с тия английски имена) па нема пазар... ми няма да има

8

Гецата

преди 8 години

Гадно. Ловеч малко се посъживи след като Great Wall отвориха завода. Ще е хубаво ако възобновят работа на пълни обороти, защото икономиката в провинцията и без това буксува.

7

eadarbiznesmen

преди 8 години

Българите се радват на дърти коли. Моите работници се радват и работят здраво за минимална заплата малко над 300 лв чисто след увеличението. Мерцедес ще видят през крив макарон. Аз карам мерцедес, но не за 12000 а за 120000, но това е друг въпрос.

6

Анонимен

преди 8 години

Кой е замесен във фалита?

5

Анонимен

преди 8 години

Никога не се е сглобявало нищо колите си идват готови като се освобождават от митницата само .Тази държава така няма да се оправи никога държавата и пресата не само се затварят учите но и тиражират лъжи

4

Анонимен

преди 8 години

Не само от данъци, България живее и от контрабанда и гурбедчии ;)

3

ПЕНКО

преди 8 години

Тук Герб няма вина. Вината е, че те просто правят самоходни *** в този завод. Кой луд ще си купи кола, която на първите 6 месеца и има дупки от ръждата? Тези коли нито са безопасни, нито икономични.

2

Маркарет Татчър

преди 8 години

До baihuiИ като излезнеш от ЕС какво ще правиш? Ще ядеш камъни и ще караш лада ли пак? Кой те е спрял да емигрираш в Русия, Беларус, Казахстан, Северна Корея и т.н.?

1

Крайнодесен

преди 8 години

Браво, на номер 1 за коментара. Сега можеш да си прибереш рублите и да пиеш един спирт от аптеката.