едно приятелче си взе чисто нов Н6, кара го седмица и половина и една прекрасна сутрин намери този прекрасен автомобил мъртъв - баш като великата стена... айде в ловеч, дадоха му нов, да го компенсират докато оправят неговия... преди да се случи заместващият и той хвърли топа... предпочитам си е60-та на 7 години, отколкото чисто нов китайски тpуп...
До гн другарюКакви хиляди работни места, писаха че са 120 души персонал. И даже са уволнени 60. Че те кол центровете са с по 1000 места.
Това ли им е завода? Готови ли ги получават? Само дооборудване :DДано имат истинска линия от-до, а не само това. Иначе си е едно избягване на облагането за внос на нов автомобил от китайците.
Е няма такъв дарак като Бююк Дувар-а!! Трябва да си луд за да дадеш парите които искат за това нещо. Под 10000 евентуално може. Над 20 .. ??
ams.bg/content/evro-6-aktualni-fakti-za-po-strogite-standarti-za-emisiite-014873Считано от 1.09,2015 дизеловите автомобили ще могат да излъчват само до 80мг азотен оксид на км.
А относно стандарта Евро-6, който ЕС наложи, този мач вече сме го играли. Големите брандове налагат правила непосилни за по-малките - с цел отстраняване на конкуренцията! А на края дори, както в случая с "волксваген", самите те неспазват, че дори маниполират данни.Тия на запад и мартенички ако запонат да правят и там ще вкарат такива правила, че ни бабите ни, ни децата ни ще могат легално да си правят мартенички ;)
Ако сме умни и имаме истински национални политики този завод ще е един от приоритетните.1. Осигурява хиляди работни места (защото не всичко е София, а всеки знае какво значи да имаш сигурна работа в малък град)2. Осигурява износ. А това е най-важното за една държава за да съществува. Няма как да внасяш повече отколкото изнасяш и да си мислиш, че си ОК.3. Произтичат допълнителни работни места на подизпълнители и др.Защо полицаите с ОПЕЛ... кметовете с джипове за по 50бона! Да карат Great Wall
Хубава работа, ама не стига, че е българска, ами и китайска ... от тази комбинация няма начин да не излизат само шедьоври.
До 1Да, Баховица е на цели 5 км от Ловеч. Направо не е в България, в друга държава. Как не ги е срам да кажат, че заводът е в Ловеч... Аман от глупави коментари...
наи добре е джуджето да прави това което може наи добре а това е да зглобява къщички за кученца и къщички за пиленца
Е за Ровъра не сте се прави той още тогава си беше в предфалитно състояние, него го закриха заради проблем в компанията майка. При Стената е сходно Китай е в криза Гриша Ганчев и той не е цъфнал на последък, а и скандала с проблемния заден мост на С10ката дето хептен им срина реномето. А и да по скъпи от Дачия, което е абсурдно. Но с едно ново двигателче о една баничарка в портфолиото може и да рестартират производството
Продават се в Италия, Румъния, Македония и Сърбия, но не и у нас - защо ли?1. Защото сме гъзари и караме потрошени и съсипани каруци, но с емблемата на МБ, БМВ, Ауди2. Защото караме МБ, БМВ, Ауди, ама нямаме пари дори за китайска кола3. Много са грозни и са скъпи за това, което предлагат
С други думи членството ни в Европейски съюз увеличава безработицата, заради бюрократичните изисквания на Европа.
Защо на село Баховица казват Ловеч ?Колите се сглабят в близост до едно ловешко село, това не е град Ловеч. Затихването е очаквано. Българинът някак си не разпозна марката: Great wall made in България (колкото и ужасно да изглежда това написано) като родна и затова не пожела да си купи от китайските коли.Резултата е налице.
Заводът в Ловеч затихна! А Great Wall?