До Баба ДораКолкото и да плюеш по кметицата, ама си я избрахме отново и то без балотаж. Взе пак има и хора които я оценяват.
Трамваите по Витоша ги спряха през юли 2010-та. Това за теб "бол време" ли е?! Май си още ученик ...
Станко, моето момче, къде се пъхаш сред батковците? Много добре знам от кога няма трамваи по Витоша - аз там живея вече доста десетилетия.
По-рано половината трамваи минаваха по булевард Витоша, но откакто Фандъкова го затвори за трамваите, по булевард Христо Ботев минават два пъти повече трамваи, отколкото булеварда може да поеме. Ватманите се опитват да се залепят за предишния трамвай, за да минат и двата на зелено, а често минават и на червено. При такава ситуация е нормално да има поне по една такава катастрофа месечно и за нея не са виновни спирачките, невниманието на ватмана и всичко останало, което сега КАТ ще напише.
До Ту'латаАко не беше Жан Виденов през 1997-*** да фалира 8 банки и да окраде 5 милиарда, можеше всички трамваи вече да са европейски
Есента за трамвайте е като зимата за автомобилите. Падналите листа са такава пързалка, че спиране няма.
Абе хора за какви руски трамваи ми говорите, това си е чиста проба БГ Разработка. Като започнеме от каросерията, минеме през управлението и стигнеме до спирачките, които са и огормния проблем. Неможе в 21 век, на този натоварен булевард да се движат трамваи с ръчка, където на ватмана да премине от режим на движение в режим на спиране му трябва 1 сек. да завърти ръчката, и отделно още толкова да започне да спира. Просто проблема е че БГ производството е чешка концепция от втората световна война.
Тъпо е да се сравняват трамваи модел "Втората световна война" с трамваи от съвременен модел. Естествено, че старото ще е по-зле. Примерно сравнете новата Лада Веста, със старият дървен (дървена каросерия) италиански Фиат, чрез който всеки италианец стана собственик на автомобил. Естествено, че Фиата сега изглежда много зле.
До Киро кофражистаКире, объркал си се, момче. От 26 години София се управлява от "умните и красивите". Защо за 26 години не сменихте трамваите, които наследихте от соца? Защото крадете прекалено много, Кире.
Сметни си сам по твоите интервали, че на всеки зелен светофар по Ботев, на Сливница трябва да преминава повече от един трамвай, а там където се засичат и с други трамваи, става страшно.
До До кофражистаКво светкаш бе ? Това не е никаква татра а български соц таралясник София 100!
Не защитавам Фандъкова и аз не мога да я понасям, но вижте разликата между дъртия соц казан и толкова оплютите нови полски трамваи, единия се е разпилял по формата на ръжда, а на другия му няма нищо, само козметични поражения. Къде са сега всички критици на новите "скапани" трамваи? Аз знам изпокрили са се като мишки, каквито са всъщност.
До До кофражистаСтарият трамвай е псевдомодернизиран БГ таралясник няма нищо чешко в него. Татрите в София са само четириосни вагони.
До АнонименИма голям брой стари, но прилични трамваи - T6A2(SF), T4D-M/C, T6B5, които още са напълно годни за експлоатация.
До ФактПричината за катастрофата са калпавите спирачки на БГ таралясниците особено псевдомодернизираните 9xx. Ботев не е чак толкова претоварен - само ТМ7 е на 5-6 минути пик, 1 и 6 са с пикови интервали 10-12 минути, 3 е съвсем нарядко, 8 и 10 минават по съвсем малък участък от булеварда.
Причина за сблъсъка: Вторият трамвай не спазил дистанция*