54

Пешо

преди 8 години

И транспорта ни като държавата - пълна авария!

53

Анонимен

преди 8 години

СНИМКА 11 ДАВАТ ГО ОТ ДРУГАТА СТРАНА!"БЪЛГАРСКИЯ" ПРАВЕН ПО РУСКИ ТЕРТИП СЕ Е РАЗПОРИЛ ЦЕЛИЯ!!! А ДРУГИЯ ДОРИ НЯМА ОЖУЛВАНЕ ИЛИ НАПУКАНО СТЪКЛО!!!!!НЕ Е САМО ДО ЛАМАРИНАТА АМИ И ДО КОНСТРУНЦИЯТА!!!!!!!!!!!

52

Boss

преди 8 години

До до 53Подкрепям - мръсните комунисти изградиха една държава, а на "сините" другари 25 г. не им стигна да крадат и има още за крадене ... Точно така - комунистите са виновни, гадове !

51

Анонимен

преди 8 години

много бързо направиха техническа експертиза на спирачната система на трамвая

50

Анонимен

преди 8 години

До някойИ аз съм отдавна роден, и аз помня комунизма. Ама хайде да не ми втълпяваш, че съм си взимал каквото си искам и съм крал и съм изнасял като някоя мишка от разни места, разни работи! Мисля, че трябва да се засрамиш, че си постъпвал така! А не да се хвалиш!

49

Анонимен

преди 8 години

До ОбективенХахах! Виж сега, кво ще кажеш да сблъскаме моята Лада 5-ца и твоя Лексус? Да се хванем ли на бас, че от Лексуса почти нищо няма да остане? :))) Не е важно дали нещо е ново или старо, а колко е здраво. Пък здравото не означава винаги качествено. Както и да е...

48

Обективен

преди 8 години

Ако ще сравняваме два трамвая, по-добре да сравним този смачкания, модел от Втората световна война, с някой трамвай модел от Първата световна война. Защо да го сравняваме с нови модели?Аман от опити за политически манипулации.

47

Обективен

преди 8 години

53 - виж какви са били средните заплати в България на сайта на НОИ. 1989 - 274.33 лева1988 - 252.081987 - 234.331986 - 224.751985 - 213.671984 - 207.33и т.н. 120-180 лева е била 1969-1979 години.Имах познат инженер в завод, който с премиалните взимаше около 3000 лева в последните години преди 1989-та. Минималната заплата взимаха всички от сферата на услугите, които взимаха бакшиши или директно крадяха, като месари, продавачи в плод-зеленчук и в бакалии и т.н.

46

ПорЦелан

преди 8 години

Аз работех в Кремиковци за 550лв заедни с нощни вредни и пр. като оператор 5 разряд. Студено валцуване. Баща ми беше главен инженер на уранов рудник и получваше 320лв. Много миньори отидоха да работят по първият тунел на магистралата, а там имаше период когато получаваха 2000лв месечно. Всичко при соца беше наопаки.

45

до 55

преди 8 години

Зависи какво си работил

44

до 53

преди 8 години

Какво" мухааааа"?. Повремето на соца съм стигал до 650 , 700 лева на месец с тежък физически труд. Родените след 1990 година нямат право да коментират какво е било преди това.

43

Анонимен

преди 8 години

"при средна заплата за страната 250 лв" МУХАХХАХАХАХАХАХАХА Е това беше вица на деня в коментарите :D :D :D

42

Анонимен

преди 8 години

Та, като подменихме темата, колко депутати имаше по татово и к'ви порета з'имаа.

41

Анонимен

преди 8 години

До 45Алексей Петров Трактора. Само че Трактора си го е купил сам, с негови париДа вярно с негови пари изкарани с пот на челото :)

40

Анонимен

преди 8 години

До 45А що, по времето на соца Бай Тодор без охрана ли ходеше, в трамвая ли се возеше?Да не сме били равни при камунизъма, Людмила Живкова се развяваше по света с държавни пари, докато простолюдието чакаше 15 години за Москвич и се редеш на опашки за банани

39

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 43Споко, резултата ще е същият и всеки ден да правим избори.

38

vlady

преди 8 години

Преди 1 и 7 минаваха по Витоша и Ботев беше недостатъчно обслужен от редкия 3 и неособено редовния 12. Сега Ботев има редовния ТМ7 и се обслужва адекватно, Витоша стана пълноценна пешеходна зона, има място за разходки, за маси на заведения и т.н.

37

Анонимен

преди 8 години

Нали всичко беше ново в градския транспорт. Жълтият трамвай ми е набор. Не е ли време да искаме оставка на новия стар кмет и да направим нови и по-честни избори?

36

Анонимен

преди 8 години

Тези трамвай са наши, шасито е чешко.

35

vlady

преди 8 години

До До vladyНяма засичане с други трамваи. Единствено на Пиротска понякога се налага изчакване на 20 и 22. При 10-12 минути интервал и толеранс 2 минути няма никаква необходимост да минават по два трамвая на зелен светофар. Витоша е нужна като пълноценна пешеходна зона и не трябва да има трамваи, трябва да има място за разходки, за маси на заведения и т.н.