по простата максима саздадоха и големите центрове искам да попитам нее ли срамно за един такав голям центар класен предприемач да ползва местните ни кварлани пиянки икакво постига лажеики биновенните хора задавала лисие вапроса поставял ли сее на мястото от другата страна самнява ме за него е важно пиенето живота а другото кога му доде времето та тия големи фирми с вразки на обувките докопали институции знаино и незнаино как е време или някои да им стапи на врата като борисов и ли самия народ
До АнонименИ за какво ти е по-конкретно да кара със 120 метрото, нали трябва да има разумен времеви интервал между влаковете, а не да пътуват празни и да ревеш после, че се хабят пари нахалост за тях, щото никой не ги позлвал видиш ли, щом винаги имало само по 5 човека на вагон. А няма станции логично, където вече има достатъчно развит транспорт, то целта на метрото е да облекчи пътя по маршрути, където няма такъв, а не да е 86я вид транспорт на Плиска..
Пътнически влак на БДЖ от 1960 г. е по-бърз от софийското мутро а и няма спирки на ключови възли в София като хотел Плиска, Сточна гара и гара Захарна фабрика.
Ха-ха вЕрвайте си на политиците изобщо не им пука при такива услужливи медии вие сте незабележими за тях и ,ако изобщо чуят нещо то им минава покрай ушите като неприятно бръмчене от нахална муха.
а други живеят тук, защото нямат друг избор. земя като една човешка длан... буквално, скоро научаваш положението на всеки храст и клек
У-лицата: Научихме институциите да работят под медиен натиск!