93

ля ля

преди 5 години

искат хората да удволетворяват желанията и амбициите си а държавата ги възпира! трябва да има равновесие и правота в държанието на органи към които е логично гражданинът да има доверие! доверието липсва обаче!
за това тези всикчите правилници трябва да бъдат още по-сериозни за хората наричащи се себе си класа! всичките куки трябва да бъдат проверявани постоянно и да КОНТРОЛИРАТ ВСИЧКИ - не само тези които са безпомощни и които им харесат - защото всички знаем че спираме който си искаме :)

92

Анонимен

преди 5 години

И по какъв начин ще накарате човек който смята,че законите са за ***,балъци или некви долнопробни *** пък той е тарикат,баровец да не нарушава законите.Да кажеш на гората да не расте..

91

БМВ фен

преди 5 години

Само тъпаците се съобразяват с правилата. Истинските мъже караме както си искаме и както ни е кеф. И никакви санкции няма да ни спрат, разберете. Защото ние сме достатъчно умни, за да знаем какво да направим, за да не ни пишат актове.

90

Реалист

преди 5 години

Една типична безмислица на КАТ е ограничението на скоростта, когато даден участък от пътя е в ремонт. Малко са случаите, когато по-ниската скорост има смисъл. В повечето случаи би трябвало да се вдигне разрешената скорост, защото е безопасна и няма да се получават задръствания. Това най-често важи за многолентов път, където от примерно три или повече ленти в една посока, се преминава към движение в една или две ленти. Но в България нещата се правят по съветите на КАТ и проблемите веднага ги има

89

Анонимен

преди 5 години

горивото 10 лв за литър и проблема сам се решава-има влакове там да се вози народа-по магистралите само велосипедисти

88

Реалист

преди 5 години

Един от начините да се намалят значително нарушенията по пътищата, както и катастрофите, загиналите и ранените, е да се увеличи разрешената скорост, колкото и странно да звучи това на някои. В момента знаците в България масово не отговарят на пътните условия и са предпоставка за много нарушения и катастрофи. Пълно е с безмислени ограничения на скоростта, които никой не спазва, но така се обезмислят и ограниченията, които са важни и трябва да се спазват, което води до катастрофи и загинали.

87

Анонимен

преди 5 години

До Икономиката

А не пропускаш ли още няколко участника в играта, съзнателно или не?

86

До 101

преди 5 години

За да има ефект глобата, трябва да е процент и то голям от годишния доход или от цената на автомобила като нов. Иначе 50-100 лева няма да спрат повечето джигити, а още по-малко къркащите или друсащите се. Друг е въпросът, как точно ще става това. Нали се сещаш, че за глоба от няколоко хиляди или десетки хиляди ще се търсят адвокати, ще бъдат циркове и т.н.

Остава само отстрелът на място, ама той все още е забранен. А и отстрелваните може да отвърнат на огъня.

85

Икономиката

преди 5 години

А защо да я спираме войната по пътищата. Знаете ли колко много хора ще останат без работа, ако катастрофите намалеят - работата в автосервизите ще намалее, автокъщите ще имат по-малък оборот, медицинските работници също ще имат по-малко случаи за разглеждане, както и фармацефтичните компании ще отчетат по-малко приходи.

84

Реалист

преди 5 години

От няколко месеца тече една пропагандна кампания на катаджии и подобни на тях, които ни внушават, че жертвите на пътя щели да намалеят, ако санкциите станат още по строги. Досегашният опит е доказал, че където се реализират идеи на КАТ, нещата значително се влошават и КАТ пак се намесва, доразвива идеите си и става още по-лошо и така до безкрая. Така и не се разбра, че КАТ не трябва да пишат законите, а трябва да ги изпълняват, а сега е обратното, КАТ пише закона и не го изпълнява.

83

Анонимен

преди 5 години

Лично за мотористите и по-точно за онези, дето посред нощ минават на пълна газ из квартала не ми е жал. За останалите няма спасение. След като толкова лесно можеш да си вземеш книжка и после кола на лизинг ще мрат като мухи. Едно време дори и за кола на старо ти трябваха 5-6000 лв, които трудно се събираха(и затова нямаше много коли и волю-неволю се запазваха животи) а сега даваш първа вноска 400 лв и подкарваш 200 коня.

82

Анонимен

преди 5 години

До koleva

Ама другарко Колева, то и Лудогорец е национална кауза.....................

81

Реалиста

преди 5 години

И 60км/ч да се направи ограничението на магистралите родните бясни целяни пак ще намерят начин да се избиват.

80

До 102

преди 5 години

Искаш глоби, затвор и конфискуване на превозните средства. Не казваш за какво нарушение да се прави, значи искаш превантивно, всички да бъдат глобявани, затваряни, а превозните им средства да бъдат конфискувани. Прав си - няма превозни средства - няма да има катастрофи и нарушения по пътищата. Само не забравяй, че и едни от най-опасните на пътя - велосипедистите, подлежат на същата санкция. Боже, много мъка има на този свят, боже-е-е.....

79

Анонимен

преди 5 години

лесно ще махнем предапзните колани и ще сложим по едно мачете на всеки волан

78

Реалист

преди 5 години

Странно защо почти всички искат огромни санкции след като се извърши нарушение и почти никой не се сеща, че целта трябва да е шофьорите да не правят нарушения, т.е. да не се стига до санкциите. Ясно е, че и сегашните жестоки санкции не спират шофьорите да правят нарушения, което означава и че още по жестоките санкции няма да ги спрат. Неясно е защо тогава има умници, които искат още по яки санкции?! Какъв е смисълът от още по-жестока санкция, когато няма кой да я налага? КАТ не работи и се спи

77

Анонимен

преди 5 години

Глоби,затвор,конфискуване на превозни средства.

76

Истината

преди 5 години

За сравнение, има много пътища в България, където всички превишават значително разрешената скорост, например по Ботевградско шосе в София, разрешена скорост е 50 км/час, всички я превишават, като обикновено се шофира с между 80 и 100 км/час, а доста шофьори и с повече.

75

Истината

преди 5 години

Свръхвисоки ли са санкциите по ЗДП в България?
През 2011 година, когато са определени глобите за превишената скорост, санкциите са: - за превишаване на скоростта с от 11 до 20 км/час с глоба, която е 21% от Минималната работна заплата /МРЗ/
- за превишаване на скоростта с от 21 до 30 км/час с глоба, която е 42% от МРЗ
- за превишаване на скоростта с от 31 до 40 км/час с глоба, която е 83% от МРЗ
и т.н.

74

Баровец с БМВ

преди 5 години

Одете пеш ве, колата е за мъже с топки!