Мутренска държава, с прости хора, с глупави действия, на абсолютно всички нива :D А реалността ви е отражение на начина ви на мислене.
Виждате БМВ фен какво е казал, това е изказване на абсолютен комплексар, особено щом е използвана думата мъже, виждате начина му на мислене, те имат комплекс за малоценност, не си вярват достатъчно и искат някак си в реалността да си докажат, че са мъже, че са велики, да блеснат пред другите, жените от тяхното ниво на съзнание да им се изкефят, да ги почитат като богове, няма смисъл да обяснявам колко е глупаво всичко, но ето, това е техният манталитет, начин на мислене,културата на общността ни
Живеете в такава среда, в която децата ви приемат начин на мислене, който води до подобни действия, липсва възпитание, липсва манталитет, липсва мъдрост, знания, отгоре на всичкото децата ви предрусват не с наркотици, а с енергийни напитки, с е-та, не може да очаквате след това, те да мислят рационално, разумно, те са напълно подвластни на собственото си его, което очевидно има нужда да се доказва по някакъв начин, защото се чувства малоценно, ако беше само за тръпката, щеше да е далеч от хора.
Ще ви кажа нещо другари разбирачи. Аз съм шофьор на ТИР , такива *** в Западна Европа като нашите уж шофьори няма да видиш . Всякакви мерки са без значение , това са *** , които през живота си не са имали какво да ядат , а сега имат леки коли . Единствения начин според мен е да се спре вноса на коли втора употреба за по 2000 лв. Ако това не стане не си и помисляйте , че нещо ще спре простаците на пътя .
Гледам, че пропагандата и промиването на мозъци, което прави КАТ, дава резултат. Внушават ни, че ние и само ние сме виновни и че КАТ трябва да на наказва все по-строго и някои се радват и ръкопляскат на КАТ, че ще ги наказва по-строго. Как се наричаха хората, които обичат да ги наказват?!
А как става така, че когато същите тези българи, които иронизираш, отидат в друга държава, не правят нарушения по пътищата? Да не би там да си имат работещ аналог на нашия КАТ или според теб българите като вдишат чужд въздух и стават съвсем други хора?
Пътищата в България са безобразно регулирани, а знаците не отговарят на пътя, на който са поставени. Примерно, има ограничение от 50 км/час (движение в населено място), което важи както за малките тесни улички, с паркирани нагъсто коли, между които може да изкочи дете, но същото ограничение от 50 км/час го има и за широките пътища с две отделни платна за движение и с по 2-3-4-5 ленти за движение в всяка посока. Това прави вредни пътните знаци и шофьорите не ги спазват.
Пак КАТ и останалите са ни виновни, но ние самите - никога. Света вода ненапита сме ние, българите.
"Как да спрем войната?" Отговора не е еднозначен. Нека към него да включим и преразглеждането на маркировка и знаци. Има места където изпреварването е разрешено, но на практика видимостта е само за водачите на товарни автомобили, защото се намират на по- висока позиция. На други места скоростта е не ненужно ограничена за летните условия. Има много ограничения останали от ремонти, има много участъци на които задължително трябва да се мине на по- ниска предавка, а има и много празни глави.
На всички пешеходни пътеки да се сложат (легнали полицаи).кръстовищата да станат кръгови.затвор за рецидивистите и задължително във всяка кола да се сложи камера (CCTV)........И НАЙ - ВАЖНОТО ..ВЪЗДУШНИТЕ ВЪЗГЛАВНИЦИ ДА СЕ ЗАМЕНЯТ С ОСТРИЕТА НАСОЧЕНИ КЪМ ВОДАЧА НА АВТОМОБИЛА.ТОВА ЩЕ РЕШИ ВСИЧКИ ПРОБЛЕМИ
Ако човек се опита да спазва всички пътни знаци, защо ли адски често от устата му излизат всякакви нецензурни изрази по адрес на майките на хората измислили какви да са ограниченията на пътя, по който се движи?!
И преднас редовно джигити въртяха гуми-докато н е изсипах старото си масло на пътя-сега въртят гуми в сервизите-ха ха
А предната година ламбаролобистатистиците от МВР отчетоха 290 жертви за една година. Сега пък 14 жертви за десетдневка. На кого да вярваме, на очите си или на ФАРОВЕТЕ.
а гнилата ябълка за превенция, кой ще я огледа, криеща се зад паркирали на тротоара коли, дебнейки за нарушители....
Основната причина за нарушенията по пътищата, за катастрофите, ранените и загиналите, са несъобразените с пътните условия маркировка, пътни знаци и действия на КАТ.
Би трябвало да е очевидно, че проблемът с нарушенията и катастрофите не е заради шофьорите, както си мислят повечето тук, а заради това, че шофьорите лесно решават да нарушават правилата, заради липсата на контролен орган /КАТ/. Казано по друг начин, ако има КАТ, нарушенията на правилата ще намалеят многократно при същите тези шофьори. Ако се оправят и пътищата, няма да има и причина за повечето нарушения и те ще отпаднат сами.
За 10 дни – 14 трупа на пътя. Как да спрем войната?