37

Ирина

преди 8 години

Чудесна новина! Нови, равни тротоари.....за по-комфортно паркиране на коли върху тях. Никога няма да се оправим!

36

Анонимен

преди 8 години

както винаги в БГ сме скъпи на триците....а не е ли по-разумно да се вложат пари в няколко многоетажни паркинга, след което да се разчертае центъра с места за паркиране с паркомати.. и събирането на такси да започне..както е навсякъде по БЕЛИЯ свят?? паркираш без да си платиш билетче -100 лева...качиш колата дори с едната гума на тротоар -500 лв

35

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 49Другарю, какви комунисти,какво БСП те гони в София? В София от 1990 командваха СДС (грозните издънки на БКП), а след тях ГЕРБ (отново издънки на някогашната БКП, синове и щерки на бивши партийни другари).И нищо не се прави за хората. Всичко се прави за личния джоб-и при Усмивко,и при Поборко,и при даскалицата.Безразборното сторителство на парче все още определя действията на кмет,ОС и гл.архитект!Унищожават се паркинги и градинки. После говорим за ред...Е,няма как да стане!

34

anonumvs

преди 8 години

Един квадратен метър тротоар излиза на общината между 50 и 70 лв. ?!?!?!?!??!Ето това е наглост! Най-скъпата плочкаджийска дейност е фаянсът. Един квадратен метър добър фаянс с реденето струва 40 лева - 20 лева плочки и 20 лева лепене. Тоест прости бетонни плочки с редене върху пясък трябва да са много по-евтини. Как не ги е срам да завишават двойно цената и да си го обявяват публично?!

33

българин

преди 8 години

Е, НЕМА друга такава *** като София, България, нигде по света, дето колите заемат тротоарите, разбиват ги, а пешеходците ги заобикалят по уличното платно и падат в дупките по тротоарите. НЕМА!!!! Бул. Бр. Бъкстон, например - ДЕСНИЯТ тротоар, от 6-то РПУ към околовръстното, Бояна и пр. е ТРАГИЧЕН. Левия го пооправиха преди години, но десният, след автобусната спирка на А63, е само ДУПКИ, ПРАХ и КАЛ, а през зимата - трапове като тресавища. Хората минават на отсрещния и вървят по уличното платно

32

Анонимен

преди 8 години

На всички другари разбирачи ще им кажа , че чак в последните 10 гон.дини се прави нещо добро в София. По времето на БКП-БСП нищо не се е направило .

31

Анонимен

преди 8 години

В управлението на държавата и градоустройството цари тотална некомпетентност. Точно на тях им е работа да осигуряват паркинги и адеекватен градски транспорт. На входа на града трябва да има безплатни паркинги и удобен транспорт до всяка точка. Така се прави в белите държави. Отделно от това е пълно малоумие да се разрешава строеж на жилищна сграда без да има по едно осигурено паркомясто за всеки апартамент. Същото важи и за офисните сгради. Всяка трябва да има адекватен паркинг.

30

кк

преди 8 години

Прави ми кеф да чета и се наслаждавам на коментарите. Как всички се стремим да се изджаскаме, че сме по-умни, повече видели и повече знаещи от другите.Но след като в София положението е такова, какво е в провинцията? Плачевно....Защото всичко в нашата Мила Родна Страна става на парче. Всеки се стреми да докаже, че като дойде на власт, започва да прави чудеса....Никой не се обвързва да разработи градоустройствен план, по който ще се работи 30-40 г напред, и това да бъде критерия ни при избори

29

do 43

преди 8 години

Добре, явно сме на едно мнение. Мисълта ми беше, че София за големината си не е урбанизиран и уреден. И че целият проблем идва от несъщестуващото градоустройство. Дори не съм видял, къде си писал Бъглария с малка буква.

28

do 41

преди 8 години

Точно това казвам, не е урбанизиран. Къде е метрото? Две линии метро, градска мрежа не правят. Как се стига до крайните квартали? С автобуси минаващи веднъц на 30 мин или по разбити пътища с кола? Това ли разбираш под урбанизация. Не ми говори за старите градове в Европа, защото живея в Германия и знам как им функционират големите градове. Ще ти кажа само, че в старите градове с малките улици има ПОДЗЕМНИ ПАРКИНГИ, че да се запази историческият вид на града! Говори ми ти за градовете на Европа!

27

до 18

преди 8 години

Щутгарт е 600 хиляден град, т.е. 2,5 пъти по-малък от София. Регионът наброява около 1 милион. Всеки божи ден се стичат хора от по 120 км да работят в него. Хайде, велики столичанино и селяномразецо, обясни ми, КАК АДЖЕБА, такъв малък и тесен град съумява да събере целият трафик? Да ти кажа ли? С 6 лентова магистрала и 10 лентов разпределителен покрай града и с много подземни и надземни паркинги и добра градска мрежа. Нарича се градоустройство. Май, ти велики гражданино, си!!!

26

Анонимен

преди 8 години

Никой не ви е длъжен да осигурява паркинги ли?!?! ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ? Ти знаеш ли как функционира една държава и един град като инститиция и организация. Или ти у село ви само на племена живеете. Ама като ви слушам в този форум, разбирам защо България е такава държава. Защото българинът е ***, *** и нагъл!

25

do 33

преди 8 години

Това е хубаво, но работи само за силно урбанизиран град или регион, т.е. автобуси, трамваи, МЕТРО най-вече. Градски транспорт, с който да стигнеш всяка една точка и по възможност да не ти капе на главата когато вали или да не дишаш изгорели газове при 40 градуса температура. Нали? Иначе варианти много, ама някой трябва да ги реализира, вместо да касира пари от сини и зелени зони, разположени върху тротоарите!

24

Анонимен

преди 8 години

22 - *** млади германци ви показаха високо качество на живот, на което вие казвате мизерия и си превръщате в роби на напрегнат живот

23

Рони

преди 8 години

Живея в провинциален град не далече от Тел Авив, Проблеми с паркинг при нас няма, но когато отивам по работа в Тел Авив - никога с колата не влизам в града. На края на града има огромни безплатни паркинзи. Има 3 бързи начина да се влезне в града, 1. - влакчета през 5 минути, 2. - автобуси през 2 минути. 3. - градски велосипеди на ниска цена плаща се само с кредитна карта. Велосипедите могат да бъдат с батерия и върнати на всякъде в града и отново да бъдат наети- страшно бързи и удобни Акъл тр

22

Анонимен

преди 8 години

поне да глобява не може ли ?> защо инспектори минават 1 път годишно, колко инспектора има в общината 2-*** ?! Защо паяците се занимават само със зоните ? и то избрани места от тях, да посочваме ли местата за скатаване ??

21

Анонимен

преди 8 години

вход. Строг контрол на числеността на колите увеличаване на данъците за автомобила. Човек първо трябва да мисли дали има място за паркиране, после доходи и едва тогава да си купи кола.

20

Анонимен

преди 8 години

СО няма управленския капацитет да реши проблема с тротоарите. Вместо това се впуска в дълги оправдания как нямала капацитета да следи за паркирали автомобили. Сметката е ясна и проста - 800 000 автомобили в София и 130 000 места за паркиране. Колкото и колчета да слагат тези коли няма как да се изпарят. Въвеждане на платена зона за паркиране на територията на Сф, да видим как едно семейство ще се замисли преди да си купува втора или трета кола! Да не говорим и за трошките на трупчета пред всеки

19

Gosh

преди 8 години

До анонимния 24, тия на които "плащаш" огромните заплати са ти осигурили градски транспорт - автобуси, тролейбуси, трамваи, метро, маршрутки, за да не се налага всеки втори *** с 1500лв от продадената нива да си купува кола и да затруднява движението. Паркинги искал... ха. За пренаселената София вече трябва да въведат данък за влизане на лични мпс в центъра и да се пускат само велосипеди и скутери

18

КАТ

преди 8 години

Обикновено гаражите са частни, а не общински. Общината не е длъжна да осигурява на всеки място за паркиране. Вместо да слага колчета, да глобява и да събира глобите и ще има достатъчно пари за ремонт на всички тротоари.