18

88888

преди 9 години

Всъщност паркирането в центъра на София, отдавна е по-лесно, отколкото по крайните квартали, даже и преди да въведат тези мафиотски зони в Центъра. Сега с Синята и Зелената зона на практика няма как да си свършиш някаква работа, ако тя изисква по-дълго време или просто няма как да отидеш на работа с кола, когато се налага. С тези Синя и Зелена зони прецакаха най-вече живеещите и работещите в Центъра на София, но така ни се пада щом избираме мафиоти да ни управляват.

17

Един

преди 9 години

"Социално поносимата цена" е хората от един етнос да не плащат градски транспорт, както и социално поносимо да се плаща на частници луди пари, за да обслужват определени линии. Тоест, яко щавене от синя и зелена зона, за да потъват парите в ръцете на частни превозвачи, и да возим безплатно етноса. Това е.

16

Истината

преди 9 години

Истината е, че проблемът с паркирането в София го създаде и създава най-вече общината, кмета и свитата му, но манипулирането на хората е много успешно, особено сред тези, които нямат коли и много хора приветстват всяко едно поредно издевателство на общината и кмета над хората в София на тема движение и паркиране.

15

Реалист

преди 9 години

Няма начин при все по-лошият градски транспорт, да искаме колите да са по-малко. Това може да го каже само някой психопат или болен на тема "таралясници", което за него означава всяко едно МПС. Примерно, преди повече от 25 години автобусът, който минаваше пнай-близо до мястото където живее минаваше в най-натовареното време на две минути и половина и за около 20 минути стигах до Орлов мост в София. Сега същият този автобус минава на 12-15 минути и за час час и половина съм на Орлов мост.

14

край

преди 9 години

Средната скорост на предвижване с кола в София в час пик е около 10-20 км. в час. Няма никакъв смисъл да се тътрузят коли с по едно човече в тях /особено КЮ7, ГЛ или Х5 и кайен и тоарег с незнам си колко конски сили/. Високи данъци за колите /много по-високи от сега/ и платено паркиране на общинска територия иначе след 2 г. София ще е непроходима.

13

Край

преди 9 години

Който иска безплатно паркиране да се изселва от София. Паркирането в София трябва да става все по-скъпо за да се откажат софиянци от модела - всяко човече с кола. Тенденцията е улиците да станат непроходими от таралясняци. Високи санкции за незаконно паркиране и платено паркиране НАВСЯКЪДЕ и силен градски транспорт /дотиран с таксите за паркиране/.

12

Анонимен

преди 9 години

Кой кмет би дал тази "лапачка" със зоните на частна фирма, ако част от парите не се връщаха при него?Просто НЕ Е ВЪЗМОЖНО!!!!!!!

11

то се вижда....

преди 9 години

Нова дирекция, два нови отдела.... А инспекторатът и столичен и по райони къде дреме, докога ще дреме и дреме ли му изобщо? Защото той (инспекторатът) каквото и да отчита на хартия е едно. Центъра си е център, но по кварталите всичко живо паркира, където и както му скимне.....?

10

Анонимен

преди 9 години

От както тиквата се набута в общината, такси, данъци глоби- всичко скочи многократно!Честно казано, не ми се ходи вече в центъра на този непривлекателен град!200 лв. за паркиране с две гуми на тротоара?!?!? При положение ,че общината не е осигурила място за паркиране! Таскъв грабеж няма никъде по света.

9

88888

преди 9 години

Столична община от много години работи по модела Мафиянски, а Синята и Зелената зона се стопанисват по най-мафиотската част от този модел.

8

Анонимен

преди 9 години

Градска мобилност е частна фирма, която събира такси от незаконните сини и зелени зони. Т.е. частна фирма събира пари за отдаване на общинска собственост (и то незаконно). А от общината не знаят колко средства са събрани, но знаят, че отиват по предназначение?!? Няма нищо нередно, нали?.

7

77777

преди 9 години

Простичко е - Синята и Зелената зона са, за да се освободи място за мутренските джипове и за колите на политиците, т.е. да не им се мотаят разни простомъртни да търсят къде да паркират.Иначе е ясно - парите от тези зони отиват в джобовете на мафията, а тези пари никак не са малко. Само от винетки от живеещите в районите с синя и злена зона, както и от паркоместата служебен абонамент, се крадат много милиони.

6

набюдател

преди 9 години

Единственото дружество без лимит на горивото и телефоните!!!Толкова е прозрачно че на всеки му е ясно къде отиват паричките!!!

5

Анонимен

преди 9 години

"Уважаемият" Дончо забрави ли, че е комунистическо синче? Или е с "изборна" памет, както са Боко за прословутия дядо и Цеко за бащата-шофьор на милиционерско величие? Поносима е цената, неуважаеми заместник-кмете за дерибейте от Столична община и партията, която храните - ГРАБ. Кой "контролира" Градска мобилност? И на загуба ли е тази крадлива структура? паричките за избори ли пак не ви стигат, неуважаеми? Сменете печатницата, може пак да мине номера! "Транспортната задача" я дай на Цеко и Лъчо!

4

вичо

преди 9 години

Който не иска да плаща ,бегом на село-на дядо му на ливадата е безплатно !

3

Простичко е БГ-та !

преди 9 години

1. Който няма пари за паркиране, да ползва градския транспорт. 2. Който краде събраните от синя и зелена зони пари, да го съдят и да отива в затвора. Толкова е просто. Какво мучите само !

2

Анонимен

преди 9 години

Да не знаеш колко пари постъпват при такава елементарна схема говори за безстопанственост и кражби в големи размери. Спомням си, че преди няколко години Градска мобилност - синята зона + паяците беше дори на загуба според документите....

1

zeus

преди 9 години

Имало прозрачност за какво се ползват, ама не се знае колко са средствата. Що ни правите на калинки, а?