До до 60Стига си приказвал глупости. Как да няма хора. Това че в южна България така си мислите си е ваше мнение. Ние пък смятаме че там българи няма. Турците са се погрижили.
Истината е, че в Южна България са по-реалисти, докато в Северна България, особенно Добруджанци, само за печалби и богатство сънуват. Например: Земята в Добруджа струва три пъти повече от тази в Тракия, независимо, че в Тракия се отглеждат много повече видове култури. Не е реално земя характерна само със зърнопроизводството си да е по-скъпа от земя, която ражда всякакви култури. В Южна България няма буренясала земя, а в Северна има. Разликата е в предприемачеството, в работата.
"там вече хора няма"Никога не е и имало - населението на България винаги е било съсредоточено в южна България. Заради гравитирането около Византия и Цариград. Затова на север няма нито един голям град (Русе гравитира към Букурещ)
Причината за изоставането на СБ е че търговията с Русия значително намаля през последните 20 години. Не магистралите правят активността. Ако се направи и най-хубавата магистрала за към място към, което няма нужда да се превозват стоки, скоро тя ще буреняса. Основния път на стоките сега е запад-изток-запад. От Варна към Русия има много малък поток на стоки. Другото е самоцел.
"Хайде сега някой може ли да ми повярва, че оня ден разстоянието от София до Бургас с бус Пежо Боксер TDI 3 кубика 180 коня го взехме за 2.20 часа?"Аз ти вярвам. Виждала съм такива като тебе. Следващия път може да не можеш лично да се похвалиш.
Горките хорица,ама кой им е виновен че 25 години си избират все некадърници-покажете ми един-само един град управляван от комунисти и да процъфтява...................Вижте Бургас от глухо градче се превърна във Страхотен град.
И 5 магистрали да направите на север, там вече хора няма.Аз по пътя В.Търново-Търговище срещам по една кола на 10 км.
Аз знам едно - асфалт не се яде. Некои хора опитват и се мръщят, но аз просто си карам колата по него.
От ремонта на кои първокласни и второкласни пътища се вземат пари за строеж и ремонт на магистрали. Това има ли нещо общо с опитите да си подобрят за наша сметка рейтингите и да могат да хвърчат със 120 мутрите с голямитее коли
Не думайте до нашият резерват щяло и път да има.да го правят по бързо щото пустиняците сме на привършване и после няма да има кого да показват на туристите.Иначе Видин сега си е чиста пустиня.Заводи няма,работа няма и кметът ни даже е арестант.И пътища в града няма-разкопаха ги-все търсят нещо не знам какво.Има полицаи тук таме,ама и те все с нещо секретно се занимават-и те не знаят какво правят.Моста все още работи не е паднал.Пътят за Сърбия пропадна,та не знам може ли да се бега натам!
Хора,не е важен въпросът със скоростта, а това че е обидно и ние от севера да плащаме същите данъци както и от юга, но не получаваме същите условия за развитие! Защо ли??? Това ли е политиката на настоящото правителство? Г-н Борисов, отговорете!
е как с една магистрала ще вдигнете жизнения стандарт на Севера.да ,наистина хората ще карат по бързо да се махнат от бедна България
Тук пак коментари за някакви си космически скорости, а всшност всеки ден виждам снимки на ламарини, които преди това са били коли.Когато карме, да се сещаме , че все пак магистралата не е летище.........
do 49 Гледам нещо и иронията ти куца, щом не можеш да се обосновеш! Нормално! Човек, който не знае какво да каже по въпроса, сам си го набутва.
Първата отсечка е започната през 1984-та, тогава съм роден. Предполагам, че до пенсионна възраст ще видя Хемус завършен. Ако доживея дотогава.
Не знам защо червения *** коментира магистрали . Нали асфалт не се яде , хайде марш на Позитано 20 да измисляте нова опорна точка .
39, не е геройство, а ежедневие- гоним график, човече. не мога да се влача с някой барутник цял ден по пътищата защото това е всеки ден при мен Бургас- София. Не съм тръгнал на почивка да карам със 120.
Северът изостава, Югът напредва, "Хемус" ще ги сближи