11

Анонимен

преди 9 години

асфалт нали не се яде ? Айде другарите пешком !

10

ИМПЕРИАЛИСТ 2

преди 9 години

Крайпътните канавки са неподдържани, често и заприщени. Не трябва да се допуска попадане на земя (пръст) върху платното от прилежащите сервитутни ивици, или от кални автомобилни гуми. Свойството на глинената емулсия да разрушава молекулните вериги на тежките въглеводороди е било използвано в миналото, когато жените са миели косите си, от полепнали по тях сажди от огнището с... ХУМА, което е най-чиста бяла глина.

9

Анонимен

преди 9 години

Това смърди на милиционерщина. Ами дайте да ходим пеша по тези магистрали, така катастрофите ще са равни на нула.

8

до 6

преди 9 години

Другарю, тези магистрали са правени от Боко некачествено и сега трябва пак да се ремо тират.

7

Леле

преди 9 години

Що за магистрали се строят, като след едва няколко години са нужни (ако наистина е толкова) 100 милиона за ДУПКИ?!!? И какво, ако сега се оправят, предполагам след 3-4г. пак 100 милиона??? Нямат край тези глупости, просто няма.... Имам чувството, че преди нас и африканските държави ще се оправят във всяко отношение......

6

КОЙ?

преди 9 години

Обвиненият в пране на пари депесар си живее живота в палата си зад църквата Успение на Пресвета Богородица.Скандалният политик от ДПС и перач на пари, според прокуратурата, Христо Бисеров се крие в Хасково, съобщава BIG5.BG. Обвиняемият бивш зам.-председател на парламента е избягал от софийската лудница, където репортерите го преследваха на всяка крачка, за да си живее живот в Хасково.

5

НИКОГА ВЕЧЕ БСП

преди 9 години

Червени ***, нали асфалт не се ядеше? Трошете си сега колите и главите!

4

V

преди 9 години

Къде са 16 000 000 000 ???

3

бай Иван

преди 9 години

странно тия ограничения па магистралите ги шибнаха точно след като "коригираха" закона за камерите. Който дефакто само формално ги узаконява, деюре корекцията не ги прави законни. Но ще мине време докато ВАС се усетят.

2

ИМПЕРИАЛИСТ

преди 9 години

Далаверата с дупките е голяма. Асфалтобетонът /асфалтовата настилка/ като материал е доста устойчив на горива, масла, на повечето киселини и основи. Уязвим е в значителна степен от ГЛИНЕНАТА ЕМУЛСИЯ. В обикновената улична кална вода се съдържа и известен процент от нея. Компресирана от автомобилните гуми в малките неравности, тя разрушава настилката и се получават по-големи неравности, които прерастват до ями. За да не се получава това е необходимо, водоодвеждащите шахти да са в изправност, а не както сега, много от тях запушени, или направо липсват. Крайпътните канавки са неподържани, често и

1

Анонимен

преди 9 години

ще се разбуди не социално чувство за отговорност в хората, а чувство за смяна на правителството .. как най - нагло си заявява човека че един вид има сабираемост на пари от винетки но няма да ги дават за оправяне на пътищата