ИМА И ЧЕТВЪРТИ ВАРИАНТ:--ВДИГАНЕ ЦЕНИТЕ НА ЖП. БИЛЕТИТЕ!!!!/..ЖП.ПРЕВОЗА --НЕ Е "СОЦИАЛНА ДЕЙНОСТ"...(ЗА СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ СЕ ОТПУСКА ГОРИВО --ЦЕЛЕВО, НА ИНВАЛИДИ ИЛИ БЕДНИ /
До АнонименАми виновен е: предния мандат сви ли 1.4 милиарда от резерва на НЗОК - сви го и още не могат да намерят къде са тези пари. Където отиде дянков там идва криза - и в бълхари и в ссср!
представяте ли си за един ден в париж кацнаха 50 самолета ,които возеха по 1 човекда оставим икономическия ефект а да погледнем екологическиякакво замърсяване на околната среда и какви ресурси отидоха за политически цели,а на хората не се подобри състояниетоЗЕМЯТА,милата не е бездънна и все някога ще свършат тези богатства и поколенията няма да ни простят ,че заради санкции нефта пада толкова ниско и всеки се е качил на нещо и тръгва без да се замисля докъде ще ст
ПЪРВИ ВАРИАНТ:--ВМЕСТО ЦЕЛИ ВЛАКОВЕ , ПУСНЕТЕ МОТРИСИ!ДРУГИЯ ВАРИАНТ :--ДА СЕ СЪЗДАДАТ ТРАНСПОРТНИ ФИРМИ ЗА МАРШРУТНИ ТАКСИТА!ТРЕТИ ВАРИАНТ:--АВТОБУСНИ ПРЕВОЗИ
Бай лежи на топло на кревата и гледа замечтано в тавана чакайки да спрат влаковете че да отмъкне релсите.
Московски, режи линии без да ти пука от комунистическата ***!Даже ако пак се опитат да протестират пускай влаковете да минат през тях, ще ги им гледам клошарския сеир тогава!
Ей,Московски!Тоя пигмей Дянков заслужава на кол да го набият! Открадна и не знайно къде навря парите от Здравното каса и Сребърния фонд! Само да ми падне ще му разбия малката кратунка в дувара направо!
Така няма да има мърдане никога с такива разсъждения. Хем трябва да се прави, хем да угодиме на всички, накрая нищо. Всеки министър кляка и толкова. Е кво искаме тогава като нация, то няма развитие така. Реформи на куково лято. Само Командира ги направи и затова стана мразен от много хора, които никога не искаха и не искат да се разделят с нашенските си нрави. Реформи със ляв мантелитет - няма такива.
Намаляване дублирането на отделите и броя директори и зам. директори. И стига само икономисти в тази сграда, там са необходими инженери по железопътен транспорт. Защо при инж. Дунчев нямаше проблеми!!! Господа управляващи помислете, че кадрите на УНСС, ако са толкова добри ще оправят икономиката на България, но това не се вижда. За БДЖ само инженери и то минали през депата, и знаят за какво става дума. А относно пътникопотока, не питайте кметовете, а хора които знаят как се определя.
Стига с БСП, ДПС. Крадеше се и по времето на СДС, ГЕРБ и Царя. Когато е сбъркана системата на работа в БДЖ за това се стига до тук. Кой раздели БДЖ на НКЖИ и БДЖ- холдинг, а той от своя страна на БДЖ-пътническо и БДЖ - товарно. Никъде в Европа железницата не е само финансираща се. Железопътния транспорт , особено пътническото движение е дотирано от държавата. Администрацията ще се намали само със преструктуриране на сградата на ул. Иван Вазов 3 но не с намаляване на чистачките а намаляване дубли
Толкова много се изприказва за състоянието на БДЖ и се изписа по медиите, само, че защо никой досега не каза: КАКЪВ Е РЕАЛНИЯТ ЩАТ НА ЖЕЛЕЗНИЦАТА - в съотношение Администрация и Работници, И КОЛКО Е БЮДЖЕТЪТ ИМ от държавата - в това число Приходи и Разходи?
Целта е да се фалира БДЖ и да го вземе човек на Бойко за 1 лв, и да стане милионер. Естествено, всеки месец ще се отчита и на Бойко.
Съкращенията в БДЖ са наложителни, но невъзможни