31

Gost

преди 9 години

Моля оправете си 3g на шипково няма никои

30

gost

преди 9 години

интересно мие тази оптика като я предлагата защо нее достапна навсякаде и какво е това ограничаване на МП тия скорости като ги предлагате не са ли реални навсякаде а не само за отделни места в страната

29

iwaiilo kuzew

преди 9 години

докато от поддражката има такива изванземни де си дават *** за една бутилка водка или ракия никакви услуги нема да са качествени еи това е пална тапня

28

spartak

преди 9 години

Моля оправете си онлине приложенията от кам тв в 21 век е срамно да не са наред

27

hristo

преди 9 години

явно някои хора от други оператори като теленор когато нямат работа маи правят мрасотии на тия които имат за да имат рабоота ние не сме толкова прости за колкото ни смятат щото тия усслуги ги ползваме години наред не некакав *** да се мачи да се наслагва

26

bradar

преди 9 години

ами как няма да се тегли като са дали модем които е работил питам аз ми добре го установих и това егаси простотията това нее било *** никога срамно и жалко по какво сам установил само аз знам

25

gost

преди 9 години

нее ли срамно един филм да го теглим 1 час да зема да попим какво става саветвате ни да се махаме защо трябва да ви сменяме обеснентени

24

gost

преди 9 години

интересно ми докога вивако имаики наглоста да се правят на разсеяни и си мислят че се подиграват с тях сутринта обаждаики се тая зе да иска титуляра на егн искам да попитам след като им обеснявам половин час тя тапа лие или не рутера ми губи настроики постоянна дефакто или се прикрива някои които го краде или не ги и интересува амин и халал да им е а аз се заричам да нямям повече с контакти стях а тоя които ми ползва нета да е жив и здрав и дано да се е наял с него

23

gost

преди 9 години

а като стане дума за договор са парви ми поне земаите парите на хората та да ние кеф а не да ние яд след това да си касаме главите и да се гледаме с наведени глави 6тото има и ред други институции затова

22

gost

преди 9 години

виваком станали сте напоследак бездарници и то големи интересно мие тази наглост в малките градове докога ще продължи оправете си онлине приложенията поне да гледаме тв и да слу6аме радио като хората другите оператори са каде понапред от вас досега сам се радвал близо 10 години но от три месеца за поддражка на нет не мога да се зарадвам ако продалжите така сас сигорност мисля да ви отрежа такава поддражка или от злоба или от завист не сам виждал срамно е да пла6та6 пари и да не си доволен

21

МАРА

преди 9 години

ДА НЕ БИ ДА СЪМ СИ ЗАЯВИЛА СПИРАНЕТО, ЧЕ СЕГА ЩЕ ТРЯБВА ДА ЗАЯВЯ ЗА КОМПЕНСАЦИЯТА. ТОВА ДА СЕ СВЪРЖЕШ СЪС 123 СИ И НАПРАВО ТОМБОЛА. ТЕ СИ ЗНАЯТ АБОНАТИТЕ И ДА НИ НИ ПРАВЯТ НА ***.

20

ставри

преди 9 години

Абонат съм на Виваком от години,наистина досега не се е случвало нещо такова.Но ако ще компенсират да е за всички,а не само за избрани.Каква е компенсацията за неограничен интернет,телевизия,дом.теелефон и GSM?

19

Бранник

преди 9 години

Стационарния ми телефон беше изключен по вина на Виваком два пъти за около 10 дена. Никой не ме компенсира. Това изявление е само рекламен трик.

18

Анонимен

преди 9 години

По-правилно е да пуснат един безплатен ден за всички услуги, а не само за тези които ползват интернет

17

Продълж. на 18

преди 9 години

От Мобилтел имаха аргументи защо не е възможно да прекратя договора и все се извиняваха за несгодите, които търпя.Обещаваха, че щом изтече договорът, ще ми предложат "нещо подобаващо" за компенсация.Договорът изтече. Отидох в офиса им, веднага ме "пое" едно леко разногледо момиче и ми предложи възможно най-стандартните условия за продължаване на договора - както на всички останали и добави, че на мен друго не ми е нужно.Неин колега смутено й пошушна нещо, тя го сряза "Мен кво ме интересува!"

16

Анонимен

преди 9 години

когато започнат да ми обясняват за нещо безплатно започвам трескаво да проверявам дали не са ми отмъкнали портмонето

15

Продълж. на 15

преди 9 години

Решението дойде от самосебеси, но в мой ущърб. Апаратът показа дефекти - смениха ми го два пъти. Третият пореден апарат трябваше да стои непрекъснато включен, тоест, не беше възможно да го местя в различни стаи. Но тогава защо ми е - вкъщи имам един стационарен, освен двата мобилни.След броени дни, дори и включен, този апарат не издаваше нито звук, а аз продължавах да плащам по 5 лв месечно такса, но поне мутри не търсеха денонощно длъжника си у нас.Мобилтелците поясниха защо не могат (продълж)

14

Анонимен

преди 9 години

ЕВАЛА!С главни букви - ЕВАЛА - така се прави!Така се правят клиенти, така се правят пари!

13

клиентка

преди 9 години

А ЗА ВСИЧКИ ПРОПУСНАТИ РАЗГОВОРИ КАКВА КОМПЕНСАЦИЯ,РЕЗИЛ ТАКА БЯХА ПРЕДИ ГОДИНИ МТЕЛ СЕГА И ТИЯ

12

Продълж. на 13

преди 9 години

Няма да напиша името на този, когото търсеха непрекъснато, знам ли го какъв е.Най-накрая започнаха да ми звънят и от известна банка и да търсят същия. С тях вече проведох нормален разговор и се оказа, че този човек бил известен в банковите среди - теглил кредити, не ги доизплащал,сменял си телефонните номера, бил неоткриваем. Допреди месеци ползвал този тел.номер, който ми бяха дали от Мобилтел.Поисках дами сменят номера - отказаха, номерата им били малко.Тормозът от съмнителни типове продължи