Снимка: Булфото, архив

Vivacom ще компенсира абонатите си за вчерашния срив на системата, който остави стотици абонати на компанията без интернет.

Още по темата
След възникналия технически проблем, който доведе до липса на достъп до интернет и IPTV за абонатите на Vivacom в рамките на няколко часа, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство.

Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и е единственият, изплащащ компенсации в подобни ситуации, съобщиха днес от компанията.

Компенсацията се изразява в една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.

Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план.

Безплатният период ще бъде включен към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъде заявен от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase