Само слушаме колко много се развива София, метро, пътища...неща които хората са направили преди 150 години, ако това е развитие за управляващите. Да не говорим за темповете на строеж, добре, че не сме някой мегаполис от 10-15 милиона, че с тези темпове на работа трябва да изслеят хората за години за да свършат работа.
Метрото до бистиршкото поле: -200 милиона окрадени пари - 300 мил оскъпване на проекта за да могат селяните на Плевнята да ходят роби в бизнес парка му. от зор ша пръдна
По корумпирано копе.е от Диков няма!!! Е..а майката на целия град, разписа на куцо, кьораво и сакато да си настрои молове под път и над път без прилежаща инфраструктура в силно урбанизирани райони. Да не говорим за този проект с метрото в който се обслужва бизнес парка на Плевньо с обществените пари *** нали е на наш гръб ,какво ги боли овците ,че ги стрижат!?
В момента, в който завърши работата по метрото, ще започне реализацията на бул. "АлександърКАКВО ОЗНАЧАВА ТОВА?Какво ще се реализира?Какво общо има коледната целогодишна украса с ремонта на булеварда?Браво на репортера,страшна статия!Евала!
Тия 10 месеца са за новата отсечка зад HIT. Журналистите както винаги не са разбрали нищо. Иначе Малинов съвсем скоро ще го отворят в стария му вид...
Айде като пишеш малко по-спокойно, изобщо не става въпрос за път пред мене. Обаче като се прави нещо, да се направи както трябва. Да, подкрепям метрото, обаче след като ще се прави булеварда отгоре, трябва трайно да се разшири. Изобщо как избирателно такива като тебе изкривявате думите на други хора.
Добре е, обаче трябва да се помисли за ремонт и разщирение на Ал. Малинов от Цариградско до 43 блок, защото този участък не е предвиден за ремонт и разширение и някак си 2 +2 платна ставащи 3 + 3 след 43 блок ще създаде тапа от Цариградско до 43ти, и наобратно също. Също трябва да се помисли за пешеходна естакада на 43 блок, както и напълно елиминиране на всички прешеходни светофари при големите кръстовища, защото в последно време преди да започне строежа се бяха събрали там 8 светофара!!!
Диков е най недостойният архитект, който София е имало от освобождението ни от турско робство до днес. Лисугер.
Ми да го бяхте разширили малко. Сега пак го оставяте в стария габарит, свихте тревната ивица по средата,напълно излишна разбира се, но защо не взехте малко,около метър, и от тротоара. Така пак става като по времето на Соифиянски - седяхме цяло едно лято без вода, смениха всички тръби на парното, секса беше почти същия, ама пътя не се пипа - щото няма пари. А бе работата е ясна - важното е да се "усвояват" едни пари пари...
Тапата в столичния "Младост" се отпушва до 10 месеца