8

Гневен

преди 10 години

До Лок. Машинист...и затова е нормално вагоните да дерайлират и кюмюрът да се разсипва. Днес ***, утре хора... Да живей некадърното ръководство на железниците! Папазов, време е да си ходиш заедно с Ламбрев, знаете защо, нали? Ще ви подскажа, заради прикриваните схеми за кражба на пари чрез обществените поръчки.

7

Лок. Машинист

преди 10 години

Сега да обясня за лаладжиите които не знаят но плямпат.В участъка Пловдив - Стамболйски - Пазарджик по принцип има двойна ж.п. линия. Поради ремонт по европейската програма реконструкция и модернизация на трасето Пловдив - София за 160 км/ч еданта линия е премахната и ще се полага нова за 160 км/ч. Във въпросната гара влаковете преминават през коловоз който някога беше изтеглителен и не беше предназначен за движение на транзито преминаващите влакове през гарата. За това и скоростта е 25 км/ч

6

Анонимен

преди 10 години

Хубаво е управлението на Орешарски, а?

5

Анонимен

преди 10 години

Под "технически причини" разбирай, че някой пак е брал релси или крепежни елементи. Добре, че няма пострадали! Ама ако беше пътнически влак?!

4

Анонимен

преди 10 години

Бе то целата държава делайлира вие за един влак пишете!

3

Анонимен

преди 10 години

Вече и с влак стана опасно да се пътува. Всичко се разпада. Така е след 20 години кражби и нула поддръжка.

2

Анонимен

преди 10 години

Участъка Пазарджик-Пловдив е усеян с обърнати на верев ***. 9 години пътувах и ги наблюдавах.

1

Анонимен

преди 10 години

евтини на брашното, скъпи на триците - БДЖ като пестят няколко хиляди лева от ремонт, сега ще плащат няколко милиона лева загуба от брак на скапани вагони и ремонт на жп линия