32

До общината

преди 10 години

Кръстовище на две нива при което основното движение ще минава със светофар е пълен абсурд и некадърие!!?? И всичкото това е на цена над 20 млн. лева?!?

31

Анонимен

преди 10 години

А като се махнат подлезите какво става с пешеходците?

30

Улично осветление

преди 10 години

До пост 32: Лъжеш! Написал си "главните ви булеварди с 3 светещи лампи от 20". Посочи ми ЕДИН такъв булевард или се извини за долната си лъжа!

29

Гост

преди 10 години

Най-евтино и бързо като строително решение е да се премахнат всички подлези по бул.България. По този начин автомобилния трафик ще преминава под нивото на булеварда. Няма да има ляв завой, а само десен. Кръговото движение да бъде отгоре на булеварда -по подобие на кръстовището при старата телевизионна кула. В Париж по този модел е изградено движението покрай Сена.

28

Трол

преди 10 години

Това кръстовище ще влезне в Гинес. Кой мислител преброи осем фази на преминаване като колкото и да ги броя те са четири. Може би след хилядния ремонт който пак започва но пак на хартия ще успеят да направят осем фази ? Как така вчера е представен проекта на кръстовището в общината като от една година около самото кръстовище има билбордове с картинки как ще изглежда ? Тези билбордове кой ги сложи, кой ги нарисува, кой ги плаща защото на мен ми се струва че е общината

27

Анонимен

преди 10 години

Кво се пънете бе София било баси града билли сте културни шопи и бабите ви са били аристократки от долно уйново. Тая софия е баси селото бе, като се върнем от Париж у София село и всичките смърдите у транспорта, колите ви 20 годишни трошки, улиците ви като швейцарско сирене, парковете *** от *** и домашни ***, главните ви булеварди с 3 светещи лампи от 20, а по кварталите и осветление няма. *** мизерните *** сте, в ла*на живеете и пак сте с*ати самочуствието столичани хахахахаа.

26

???

преди 10 години

Никаква тапа няма да премахнат, а само ще я преместят на следващото кръстовище, това на Гоце Делчев. Тези кръстовища детелини трябваше да започнат да се изграждат отвън навътре, като първото трябваше да е на Тодор Каблешков, след това Г. Делчев и накрая Гешов. И каква полза от кръстовище на 2 нива със светофар. Такива тъпотия май само в България има. Единствените умно направени такива са на околовръсното,(без симеоновското) и това на телевизионната кула и там няма тапи, ама друго си е светофар.

25

dan

преди 10 години

По *** ПРОЕКТ не съм виждал. Или трябва да го препоектират или да не строят нищо!

24

Анонимен

преди 10 години

не разбрах, "моста на Целувките" ще престане ли да изглежда във сегашния си вид? защото той е културан забележителност, и ако го променят значи пак някой се е нагушил. Впрочем на НДК сега няма чак такъв трафик след като направиха Метрото, тежко е само положението под самия мост, но точон там има подлез.

23

до 20ти

преди 10 години

А на теб от какво ти произлиза самочувствието гражданино?!? Само жестоко комплексирани хора могат да пишат подобни глупости тук във форума ...

22

урко

преди 10 години

По важно е кой с колко ще натовари. За това се правят тия пр проекти. За бате ви гойко толкова, за котараците толкова и т.н по веригата

21

Анонимен

преди 10 години

Не мога да разбера, защо като човек си мисли, че като е от София е възпитан, интелигентен, образован и т.н. ?! На това му се казва комплексарщина, защото същите тези не могат да изпъкнат с нищо друго освен да поставят ударението на грешната сричка и да си мислят, че живеят в културната столица на Европа. Както казах пълна комплексарщина.

20

до Христов

преди 10 години

Най-голямо самочувствие имат селяните,които дойдоха след промените намериха си работа и си купиха жилища.Селото никога не си отиде от тяхната мизерна душица.Навремето бащите и майките на тия столичани в повече идваха с влака на жп.гарата както казваха на централна гара хващаха трамвая до ЦУМ после си купуваха по един софийски варен геврек срещу синагогата пиеха по една минерална водичка на чешмичките пред банята и айде обратно на село.

19

Анонимен

преди 10 години

Когато преди 135 г. проф.Марин Дринов предлага София за столица е имал предвид няколко факта.Първо отдалечеността на градът от Турция,второ прословутото софийско поле позволяващо разширяването на града.Тогава София си е била едно голямо село пълно с едни *** шопи.В България по това време е имало много други градове които са имали интелигенция аристокрация и култура.Сега обаче общината иска да изгради столицата като един що-годе съвременен европейски град. А хората не можеш да ги ограничиш.

18

Анонимен

преди 10 години

Тук е пълно с комплексирани безработни софиянци, на които всички са им виновни, без да обръщат внимание на собствената си некадърност и мързел. Като искате тишина купете си къща на село в Северозападна България.

17

Николай Христов

преди 10 години

До sfНапълно съм съгласен с това за ***, но има нещо друго , което също ми е мн забавно, че софиянци имат самочувствието , че са в някоя друга столица.. не забравяй че, Париж, Атина..са в пъти по- големи от България , не само от нашата София тя държава е село. Също така за вечния спор м/у Бургас и Варна си смешното кой град бил по - хубав ...смешни спорове на регионално ниво. . Ай лов София

16

Анонимен

преди 10 години

Проектът не е добър. Ще се хвърлят много пари за нищо щом се запазват светофарите. Там има пространство, трябва да се направи изцяло безконфликтно кръстовище, има къде де се развият детелини. Ще се похарчат малко повече пари, но проблемът ще се реши.Трябва да се учим от лошите примери - бул. Андрей Ляпчев и улицата към Младост, където за основния поток остана сфетофара, а безконфликтно се преминава в ненатовареното напровление.

15

до 9

преди 10 години

Така е, хубаво беше преди в панелните джунгли да се нанесе бачкаторската класа, която съсипа този прекрасен град с простотията си и сбърканата ценностна система. Поне хубавото е, че те винаги ще си останат там, в гетото, а възпитаните хора живеем в скъпите квартали.

14

6

преди 10 години

До Panta rheiА баба ти не си ли разпираше гъзерете у тръняците.

13

sf

преди 10 години

София е прекрасно място около Коледа и Великден.