32

Гошо

преди 10 години

До Анонимен 33Значи така: "...НАШИТЕ са трепали въоръжени терористи.". Навсякъде фашагите ги избиваха като бесни кучета - и в Италия, и във Франция, и в Белгия. Гърмяха ги на улицата, окачваха ги на стълбовете. В тези страни има паметници на бойците от Съпротивата. С удоволствие бих те пратил при ВАШИТЕ! Слушай, да не би дядо ти да е получил 50000 лв за отрязана партизанска глава и после да му се е случило нещо?

31

Анонимен

преди 10 години

Само че за разлика от Пиночет, нашите са трепали въоръжени терористи. Въоръжени терористи, които са убивали хора. Вършили са реални убийства, заради имущество.

30

Гошо

преди 10 години

До Анонимен 29Историята никога не се повтаря 1:1! А и Пиночет отдавна ври в своя казан в геената огнена. Той е пале в сравнение с нашите главорези 1923- 1925 - 1944 г. Той е разстрелвал, но неговите *** поне не са носели набити на кол глави. Нито имат ястребинчета. Остани си с мечтите!

29

Кирил

преди 10 години

Чета и се смея, че тази дребна тема създаде такова оживление. Лошото е, че съм я чел петдесетина пъти, колчим се напише нещо за руска кола и се понася дружен вой на проскубани ***. Абе муньовци, гледайте руска телевизия, имате компютри, отворете Google Earth, Street view, поразходете се, вижте на какво се возят братушките. И не само в Москва и Санкт Петербург, Ленинградска област! Вижте провинцията. Хората произвеждат, продават, купуват, докато вие си човъркате в носа и търкаляте топчета!

28

трольегерен

преди 10 години

До Борис Болкан, хахаха, момче, върви да запалиш свещ и да се помолиш пред любимия портрет на стената :D Явно си бил в Русия само в мечтите си. Понеже руснаците карат само западни лимузини, затова произвеждаха не само Самара до тая година, но и Лада седмица до миналата! :D Автомобили, които бяха морално остарели, още докато ги проектираха :D. Както и да е, карай си Ягуара, градски русофиле и сънувай атомни бомби и огромни ресурси, от които ти нищо никога няма да видиш :D

27

Анонимен

преди 10 години

Всички комунисти и поддръжниците им на стадиона! Като чета коментарите се хващам за главата, че все още има от червената номенклатурна *** тъгуваща по ония мизерни години и времена! Скапани изчадия като ви липсва всичко това бегом в Сочи на двойния *** и мътната вода в стаите с падащи корнизи! Аман, 70 години управление или по-скоро организирана кражба на най-старата държава в Европа!

26

Анонимен

преди 10 години

Всички руски коли са за .... мужици!Но светът е широк, в него и *** и български мужици?!Слава Богу тия руски бараки изчезват една по една и много българи най-после разбраха какво е да караш кола!

25

Самараджия

преди 10 години

Който не е карал Самара, няма как да знае, вие само си бръщолевите глупостите тука. Руска била, *** била. Какво знаете тези, които дори не сте се качвали? Колата е напълно адекватна за българските пътища. Освен това както каза един колега не се различава от западните коли като Опел Кадет и другите от този калибър. Нещо ако се развали -евтин ремонт, върши ти работа, може да носиш тежки неща с нея, не се притесняваш за най-малката драскотинка и прочие. Ама вие "елитистите" няма да ме разберете

24

КомуноОНАНИСТ

преди 10 години

Ееееееее тъкмо ми оставаше 1 година да ми дойде реда!!! Сега кой да държа отговорен?!!? Вожда серГЕЙ Сатанишеф от *** 20, Българската Сифилистическа Партия или мототехника???? Писал съм си отпуската от завода за края на юли да ходим на бунгало в Китен със семейството, а сега пак трябва с московеца, ама пусто чакам гарнитура за главата и като отида все няма, ама нищо имам тука една бутилчица Бургас 63 ще бутна на шефа на склада на мототехника, барем даде гарнитура като дойдат!

23

Янко

преди 10 години

Самарата си беше добра за парите си. Руснците платиха солидна сума на "Porsche" за разработката не толкова на двигателя, колкото на предния мост. Получи се добре - маневрена, добър преден мост. Сами не си харесваха дизайна и я наричаха "зубило" - в превод - секач /инструмент/. Не виждам повод за злобеене и плювни, на явно има ***, за които това е духовна храна. Наздраве им!

22

преди 10 години

Otide si oshte edna otzivelica ot komunizma.

21

Борис Болкан

преди 10 години

С огромните си ресурси и ядрени бомби Русия няма защо изобщо да се пъне да прави леки коли. Купуват си автомобили от цял свят и всякакви *** правят чупки в кръста да им предложат нещо ново. А българските русофобчета от село все така ще се возят с каруци...

20

трольегерен

преди 10 години

84-та?! В България първите самари се появиха чак 90-те! Смятай шест години да са пътували :D После защо източният блок се срутил :D

19

BTB

преди 10 години

Ужас! Направо да си прережеш вените. Конкурентните автомобилопроизводители скачат в неистова радост защото избегнаха сигурен фалит. Боже, кой изобщо го интересуват съветски трошки с технологии от втората световна война!!!

18

Анонимен

преди 10 години

Супер кола за мизерните доходи и надупчените улици и пътища в България.

17

Анонимен

преди 10 години

Това е ще купуваме западналите трошки и *** на западняците.

16

Студента

преди 10 години

Винаги съм се кефил на ЛАДА, няма друга такава кола, навява спомени. Обожавам Русия - най-великата страна, най-необятната и красива страна с неввероятни хора... ДА ЖИВЕЕ РУСИЯ - покланям се

15

Анонимен

преди 10 години

***

14

ха ха

преди 10 години

До ЧефоНе се излагай бе! Че и майстор се пише?! Ти на Рено 19 качвал ли си се? Като возия, като комфорт, като двигател, нищо общо с тая кибритена кутийка! Тия самари, 2 години без гараж и вече имат дупки котка да влезе в тях! Някъде да виждаш от тях по пътищата да се движи? Не, защото всички са изгнили вече! По-старите лади може да срещнеш, защото те не гниеха! Айде другия път се изказвай по-подготвен!

13

fsb

преди 10 години

ние имахме такава кола от 91г. това е и моята първа кола, мисля че за времето си беше добра... аз я харесвах