Смешно е че чак сега се случва този проект. Не може най-натоварения и единствен път който ни е връзката между изтока и запада минаващ през столицата да прилича на коларски (клошарски). Дадоха се преоритети на южната дъга пак за да обслужим интереса на някои хорица заради чиито бизнес сгради сега се строи и метро. Отчуждаваха се парцели на невероятни цени само за да забогатеят определени люде, а лицето ни за пред преминавящите прилича лунен пейзаж с целия този трафик. Това е
Преди около 1000 години през този път кръстоносците са минавали набавя ли са си сила почивайки за ден два и са продължавали след това към местата божи.Този път намира своята реставрация чак сега.
Този път ще промени облика на района през който преминава.Очаквам да се строят молове ,бизнес комплекси и др. Как си представяте най-натоварената отсечка 4 международни коридори и градска магистрала да остане така просто в нивата като скоростен път.Лъжа която ще се продава скъпо.Ще построим и ще видим!Общината да изкупи евтино земите на 500 метра от този път дори ако може просто да ги превземе ако може и без пари сега.
Те провинциалистите комплексари ще ви го туратт за пореден път като ви покажат среден пръст на изборите. А вие продължавайте да си благоустройвате "столицата".После пак ще се чудите как да задължавате насила хората да ви избират.
Естествено е, че цената ще е около 9 млн лв на км, то магистрала Тракия беше договорена доста по-отдавна, те цените да не са статични? Преди 6-7 години всичко беше по-евтино даже и строежите! Освен това, важен е и теренът: ако е труден за обработка, естествено е че цената ще се качи. При магистрала Тракия теренът не беше един от най-трудните, доста полегат и сравнително лесен за работа, така че докато не се видят повече детайли, не може да се каже конкретно дали е добра цена 9 млн лв/км или не
Ех че провинциалисти комплексари има тук. Хайде малко по-реално гледайте на нещата, та това е столицата на вашата държава също. Ако толкова не ви харесва си отидете обратно по родните места. Сега по същество: добре, че Фандъкова се е нагърбила това, както и с други проблеми, никой друг кмет през последните 25 години не е направил толкова, колкото тя. Но има страшно много за правене това е проблема, не са едно или две неща да се оправят и си трябва доста време и пари. Дано така да бъде и занапред
затова оправят шопския гьол, за да заприлича поне малко на столица и за да не стане Търновград никога столица
За тия дето не са от София,дишайте спокойно.Тези ремонти не се правят с държавни пари,а са с общински.Тъй че никой не взима от вашите джобове.Друг е въпросът,че се правят пътища които са в интерес именно на хората от провинцията.Защото мен като софиянец ме интересуват улиците на София,а не входовете към града да са удобни за прииждащите насам. Или метрото да стига до Перник,та да се пълни с все повече и повече хора от други градове.
Значи "Западната дъга на Софийския околовръстен път е продължение на автомагистрала "Люлин" и е част от коридор номер 4 на трансевропейската транспортна мрежа, който свързва Видин с Кулата." Пълен смях - да каже някой от костинбродско магистралата Люлин как ще стигне Монтана да да има надежад и до Видин. Тук някой пита за тунела Шипка - сигурно "Люлин"ще минава за Видин оттам. А бе пълен миш-маш ще бъде без тунел под Петрохан и пълен македонски гаф.
До Анонимен 14Е къде да е - в обезлюдената провинция ли!? Така или иначе всички се тъпчете в София, та поне да се прави нещо, че то това преселение изисква и инфраструктурни промени.
Консорциум "ХПВС-ССТ", в което влизат "Хидрострой", "Пътни строежи Велико Търново", "Пътинженерингстрой", "Пътстрой Бургас" и "Водстрой 98" -Кой кум ,кой сват кой на премиера брат?
nqma strashno za 2 godini shte izgradime 16 km otsechka i 3 nadleza do 3000 godina vsichki patishta v bg shte sa ok
Напролет строят Северната скоростна тангента