13

Железничар

преди 10 години

Горкия Папаз, ако знае тия от звената какви неверни информации му подават и ако знае какво нещо се твори точно в момента на Вазов 3 след назначението на Хр.Кръстев за изпълнителнен директор, просто му е бедна фантазията за действителната ситуация. Никога така демонстрантивно не са били назначавани хора с доказана нелоялност и обвързани с източването на милиони левове от там.

12

ппп

преди 10 години

защо се хвалите с пита на чужд гръб. тия товари са по договори сключените от бившия управител ивайло иванов. уволнен от миьо бюрото. ще ви видим - ноември и декември кво ще возите.

11

спирач

преди 10 години

тия май немат пари за заплати и лъжат работниците близо съм до линията софия пловдив пълна тишина те вагони и машини немат стока вози.маркетинга взе парите изпи рекията и каза ще видим

10

Shop

преди 10 години

300% увеличение? Тоя така си ги говори, пет за шес... Нали той се писа личен приятел на комисаря Хан, та после обяснява, че не е казал това, което каза.

9

rio_de_oro

преди 10 години

Хайде сега си представете някоколко хиляди камиона на ден на сточна гара как разтоварват стока на сточна гара.

8

Анонимен

преди 10 години

Вие разбирате от космонавтика колкото разбирате и от ЛогистикаНякой стъпвал ли е на товарна гара, има ли си идея как става разтоварването и изобщо има ли място къде да влязат камиони!? Какъв е капацитета и има ли как да се разтоварват и товарят стоки в големи обеми.-----------------------------------------------------------------Някой има ли си идея изобщо съществуват ли в България хладилни вагони , за Бързоразвалящи се стоки.

7

Анонимен

преди 10 години

" Да се въведе ограничение за използване на авто-трансорт на повече до 150 км"------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ти ли ще слагаш линиите до Смолян примерно.Ако искаш да превозиш някаква стока от Пловдив до Плевен ти ли ще прекараш линии през Шипка? Или през Беклемето?

6

Анонимен

преди 10 години

КАто му видя погледа и и става ясно колко мозък има в главата си.

5

todor

преди 10 години

Aбе Папазов не лъжи хората бе.А преди 3 дни един шеф от жп.инфраструктурата ми каза ,че товарни превози е собственост на 16 частни превозвача бе негодник.

4

Vojvodata

преди 10 години

Господин Папазов, да вземе да изградите в страната няколко логистични транспортни възлела- и по този начин ще се раздвижи и икономиката. Моля, следвайте следните няколко стъпки.1. Да се обединят пристанищата и БДЖ2. Да се изградят зърнени терминали- Варна, Бургас, Балчик, и наколко във вътрешността на страната.3. Да се въведе ограничение за използване на авто-трансорт на повече до 150 км. до получателя, при повече от 150 км. да се използва задължително ж.п. транспорт.

3

Kolev1

преди 10 години

И аз отдавна се чудя, защо толкова камиони от всякакъв калибър се движат по пътищата почти успоредно на ЖП линиите и къде им излиза математиката откъм гориво, заплати, ремонти и т.н, вместо да си пренсят товарите по релсите от точка до точка - и по-сигурно е, и няма да се товари цената на продуктите с излишни движения и др. доста положителни ефекти !?

2

Анонимен

преди 10 години

Приказки приказки и пак приказки. И ТаТо каза на времето от думи към дела. Я го свалите я го дигнете и пред Нова година пощи йок.

1

Иликтуратъ

преди 10 години

Ако се разберете за превоз на тирове (вместо по магистралите да минават през вас)....Масово се ползва GHL вместо колети през пощата (чудно защо).....След 1-ви октомври е късно за "анализ" на цифровизацията (потърпевшите ще са се "спасили поединично")......