Горкия Папаз, ако знае тия от звената какви неверни информации му подават и ако знае какво нещо се твори точно в момента на Вазов 3 след назначението на Хр.Кръстев за изпълнителнен директор, просто му е бедна фантазията за действителната ситуация. Никога така демонстрантивно не са били назначавани хора с доказана нелоялност и обвързани с източването на милиони левове от там.
защо се хвалите с пита на чужд гръб. тия товари са по договори сключените от бившия управител ивайло иванов. уволнен от миьо бюрото. ще ви видим - ноември и декември кво ще возите.
тия май немат пари за заплати и лъжат работниците близо съм до линията софия пловдив пълна тишина те вагони и машини немат стока вози.маркетинга взе парите изпи рекията и каза ще видим
300% увеличение? Тоя така си ги говори, пет за шес... Нали той се писа личен приятел на комисаря Хан, та после обяснява, че не е казал това, което каза.
Хайде сега си представете някоколко хиляди камиона на ден на сточна гара как разтоварват стока на сточна гара.
Вие разбирате от космонавтика колкото разбирате и от ЛогистикаНякой стъпвал ли е на товарна гара, има ли си идея как става разтоварването и изобщо има ли място къде да влязат камиони!? Какъв е капацитета и има ли как да се разтоварват и товарят стоки в големи обеми.-----------------------------------------------------------------Някой има ли си идея изобщо съществуват ли в България хладилни вагони , за Бързоразвалящи се стоки.
" Да се въведе ограничение за използване на авто-трансорт на повече до 150 км"------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ти ли ще слагаш линиите до Смолян примерно.Ако искаш да превозиш някаква стока от Пловдив до Плевен ти ли ще прекараш линии през Шипка? Или през Беклемето?
Aбе Папазов не лъжи хората бе.А преди 3 дни един шеф от жп.инфраструктурата ми каза ,че товарни превози е собственост на 16 частни превозвача бе негодник.
Господин Папазов, да вземе да изградите в страната няколко логистични транспортни възлела- и по този начин ще се раздвижи и икономиката. Моля, следвайте следните няколко стъпки.1. Да се обединят пристанищата и БДЖ2. Да се изградят зърнени терминали- Варна, Бургас, Балчик, и наколко във вътрешността на страната.3. Да се въведе ограничение за използване на авто-трансорт на повече до 150 км. до получателя, при повече от 150 км. да се използва задължително ж.п. транспорт.
И аз отдавна се чудя, защо толкова камиони от всякакъв калибър се движат по пътищата почти успоредно на ЖП линиите и къде им излиза математиката откъм гориво, заплати, ремонти и т.н, вместо да си пренсят товарите по релсите от точка до точка - и по-сигурно е, и няма да се товари цената на продуктите с излишни движения и др. доста положителни ефекти !?
Приказки приказки и пак приказки. И ТаТо каза на времето от думи към дела. Я го свалите я го дигнете и пред Нова година пощи йок.
Ако се разберете за превоз на тирове (вместо по магистралите да минават през вас)....Масово се ползва GHL вместо колети през пощата (чудно защо).....След 1-ви октомври е късно за "анализ" на цифровизацията (потърпевшите ще са се "спасили поединично")......
Звена по маркетинг утроили товарите в БДЖ