няма нужда да се ограмотявам,направи си сметка колко ще тежи една врата с с броня от 20 сантиметра и каква панта ще я носи...дори люка,който затваря ЗСР-то в АЕЦ-Козлодуй и е толкова дебел,тежи около 10 тона.....
от businessinsider. com /cadillac-1-the-tank-that-looks-like-a-car-2012-12?op=1вратите са снабдени с бронирани плочи дебели 8 инча.8 инча са 22 см.май ти трябва да се поограмотиш.
какви са тия 20 сантиметра бе,и тия 13 сантиметра?...става въпрос за дебелина на бронята от порядъка на 20 милиметра,на 13 милиметра....даже и танковете нямат такива брони от по 200 милиметра....ало джурналистите!....поограмотете се де!!!!докога ще си бъдете проЗти!?...
Хубава кола Искам да ви кажа че колите на Обама, бензина, бензинжиите си пътуват навскъде с него. Така че грешката си е на американците но колата е била оправена бързо.На летището Бен Горион са свалили с 70 правителствени коли, но до Ерусалим е отишъл с въртолет, за да не затварят шосето Тел Авив- Ерусалим.Занесъл дръвче Магнолия и го посадил на свята земя но *** го изкарали да го проверят в лаборатория и после пак го посъдили. Да имам проблемите на Обама
Имам Жигули от 1977, 7 година не е изкарвано от гаража. Няма основен ремонт, на 150 000 км. Съвсем малки ръжди по предните калници. Не е москвич, но ремарке 230 кг и 900 кг товар ще ги дърпа без проблем. Празна вдига 120км/ч, но разхода е големичък. Има сменена верига, съединител, гърнета, бенз. помпа. Другото е бензин и масло, лесна поддръжка. Нафта няма да може да поеме, но бензин с различен октан винаги! Иска малка настройка и ...Цена ...вече за колекционери!!
Вярвам ти за Сиерката - сигурно си професионален монтьор и заварчик с СО, щото като знам как гние и тая ламаринка като станиол особено на пода е като вестник. Не ми казвай че сиерката не си я кърпил, щото ще я караш иначе като Флинстоун
аз карам сиера комби от 14 години и за това време съм ходил 2 пъти в сервиза - веднъж като ме блъсна един моторист на кръстовище и втори път аз като блъснах една лада.всичко останало го правя в гаража сам, а това е смяна на масло и други подобни операции.квото да говорите за форда, факт е че е желязна машина
Абе братле кви 5 години те изкарал некъв Фюжън,баща ми бог да го прости имаше Москвич 12-так дефорсиран на газ.Знаеш ли коя година я купи 1984.Още основен ремонт не е правен. Смятай на колко години е и каква експлоатация е видяла и вижда руската машина и още е здрава -тон и 600 качва.Твоят фюжън след 30 години никой няма да си го спомня,камо ли да върви,да не говорим че тон и 600 не можеш му качи, и за оф-роуд е като джип !
СУПЕР, СУПЕР, КОЛКО ДА СА СУПЕР АМЕРИКАНСКИТЕ КОЛИ, ТО ЗАТОВА, ТАМ КАТО ВИДЯТ ЯПОНСКА И ОСОБЕНО ТОЙОТА, ХОНДА, ЛЕКСУС, МЕРЦЕДЕС,БМВ И ИНФИНИТИ, ЗАБРАВЯТ ЗА КАДИЛАЦИ, ШЕВРОЛЕТИ, ФОРДОВЕ И КРАЙСЛЕРИТОЗ ФЮЖЪН В АМЕРИКАТА ГО КАРАТ ТАКСИДЖИИ И ПОЛИЦАИ, НОРМАЛНИЯТ ЧОВЕК КАРА ТОЙОТА
....ЧЕ, КОГАТОНеотдавна колата се провали и при посещение на Обама в Ирландия. Тогава луксозната и сигурна лимузина се заклещи на портала на американското посолството в страната....ФИДОСОВА Е БИЛА В КОЛАТА
аз имам мерикански форд фюжън 2006, и това което си написал не е вярно.тази кола ме изкара 5 години само с 1 незначителен ремонт на радиатора.американските коли са супер.
КОГАТО В ПРЕРИИТЕ СА ПРЕПУСКАЛИ ОЩЕ С ДИЛИЖАНСИ, В ЕВРОПА, МЕРЦЕДЕС, РЕНО, АЛФА, ПЕЖО, ПАНАР, ФИАТ, РОЛС-РОИС, БУГАТИ, ИСПАНО-СЮИЗА, ФЕРАРИ И ЛАНЧА, СА ПРАВИЛИ СЪСТЕЗАНИЯКОГАТО МЕРЦЕДЕС, РОЛС-РОИС, ИСПАНО-СЮИЗА, ХОРХ, СА ПРАВИЛИ БЛИНДИРАНИ АВТОМОБИЛИ ЗА ШЕЙХОВЕ, ЦАРСКИ ОСОБИ И МАХАРАДЖИ, ХЕНРИ ФОРД Е ОРГАНИЗИРАЛ КОНВЕЙРИ ЗА ФОРД-ТКОГАТО В ЕВРОПА СА ПРОИЗВЕЖДАЛИ БЛИНДИРАНИ АВТОМОБИЛИ ЗА ПЪРВАТА СВЕТОВНА И ФРЕНСКИТЕ ТАКСИТА РЕНО СА КАРАЛИ КЪМ ВЕРДЮН ВОЙНИЦИ НА ФРОНТА-А САЩ С КАВАЛЕРИЯ И ПЕХОТА
До хмм: Пробвай на ОМВ, става идеално, после 80 лева промиване на инжекторите, източване, филтри и си нов. Иначе ОМВ - невер агейн
В АМЕРИКА АКО КОЛАТА Е ПОД 4 ЛИТРА РАБОТЕН ОБЕМ Е МАЛОЛИТРАЖКА,НОРМАЛНО Е ДА Е 4-5-6ЛИТРА-В ЦЕЛИЯТ СВЯТ С ТАКЪВ РАБОТЕН ОБЕМ СА НА КАМИОНИВ АМЕРИКА ДИЗЕЛ Е *** ДУМА,ПОЧТИ ВСИЧКИ ДИЗЕЛИ СЕ РАЗРАБОТВАТ И ПРОИЗВЕЖДЪТ ОТ КЪМИНС,В ЕВРОПА,ПЪРВИЯТ ДИЗЕЛОВ АВТОЛОБИЛ Е МЕРЦЕДЕС Е КЛАСА ОТ 38 ГОДИНА,А ПЪРВИЯТ КАМИОН ДИЗЕЛ Е МАН ОТ 28 ГОДИНАВ АМЕРИКА АКО КАРАШ НА МЕТАН ИЛИ ГАЗ СИ ИЛИ ЛУД ИЛИ ЕКСПЕРИМЕНТАТОР,В ЕВРОПА ТОВА Е ОТ 70-ТЕБИОДИЗЕЛ И ХИБРИДИ СА В СФЕРАТА НА ПОЖЕЛАНИЯТА В АМЕРИКА,ТУК СТАНДА
............НАЙ-ДОБРИЯТ ФОРД Е ПРОДАДЕНИЯТИЛИ ПЪК ДРУГО - ФОРД И ***, ЗИМАТА НЕ РБОТЯТТОВА ВАЖИ ЗА ВСЯКА АМЕРИКАНСКА КОЛА, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ, ДАЛИ Е БЛИНДИРАНА ИЛИ С КЕВРАЛОВИ ГУМИНА ЗАЩИТНИЦИТЕ НА АМЕРИКАНСКИТЕ КОЛИ - ЕДИН ВЪПРОС:КАКТО ЗНАЕТЕ МЕРЦЕДЕС КУПИХА КРАЙСЛЕР, ПОСЛЕ ГО ПРОДАДОХА, СЪЩАТА ГРЕШКА НАПРАВИХА И ФИАТ, ЗАЩО МИСЛИТЕ ГО ПРОДАДОХАИ ОЩЕФОРД КУПИХА ВОЛВО И ЯГУАР - КАКВО СТАНА СЛЕД ТОВАДЖ.М. КУПИХА ОПЕЛ И СААБ, КАКВО СТАНА С ТЯХ СЕГАКРАЙСЛЕР КУПИХА МИТСУБИШИ -КАКВО СТАНА
Бензинджия скапа колата на Обама