49

Слави

преди 11 години

От такива като тази грозна гъска си затворих магазина,и децата ми ще останат гладни.Поредната слагаческа калинка малинка.

48

ry

преди 11 години

И сега какво направиха,Преместиха Ада малко по в периферията на центъра

47

Радослав Тошев

преди 11 години

Затова данъка - "Живот в Центъра" от 150лв да стане 1500лв. Ха - ше ми живеят в центъра дерибеи с дерибеи. Мислите че не видях как ме пуснахте да летя с балон в небесата ли а? През носа ще ви го изкарам- ще съжалявате!

46

Радослав Тошев

преди 11 години

Ало гражданята - стана ли ви ясно от думите на Калинка - Малинка - парите ви от сини и прочее зони няма да отидат за паркинги и дупки а в черната дупка на Адски транспорт - с две думи - да вземем от богатите и да раздадем на бедните - Долу чорбаджиите с леките коли - да живее малцинството над мнозинството - за съжаление трамвайните билети не са без пари.

45

visa

преди 11 години

Те изборите ще покажат! Герберите се о***ка този път. По червени от червените на Позитано се оказаха нашите сладури от ГЕРБ!

44

visa

преди 11 години

Протести до последно, вярваме в съдът!По червени от червените на Позитано излязоха нашите сладури от ГЕРБ!

43

Анонимен

преди 11 години

Има ли такъв паркинг в България ?!В Кавала в центъра, където е и пристанището охраняем паркинг струва 1. 90 евро и важи за 24 часа ?! В Гърция всичко е направено за улеснение на местни и туристи , евала !

42

Анонимен

преди 11 години

В момента има места за паркиране, в зоните, само за живущите там. Това лесно може да се провери, след18 часа, след края на работното време.

41

Анонимен

преди 11 години

София е толкова голяма вече и пълна с коли, единственото ешение не са *** исни и зелени зони а огрмен пакинг в центъра и на големи места (подземен или надземен няма значение). Да може да се плаща но да е по 2-3 лв за цял ден максимум и пка ще си го избият, но неее в БГ всеки иска да направи максимална печалба за минимално време..за ова сме така с тези цени и всичко :(

40

sabr

преди 11 години

Да направим място за богатите, като изгони бедните - те това е ефекта от промените!Да не би случайно да си помислят, че са на едно ниво и имат еднакви права!

39

Плащането на синя

преди 11 години

До До Тогава Зелена и бенбена зона няма да намали трафика. Трафика се намалява от алтернативен транспорт, който е точен ефективен и бърз. Основния трафик Люлин, Младост 4 продължава и това няма нищо общо със зоните, а с липсата на бърз удобен транспорт от големите жилищни квартали. Метрото трябваше първо да стигне до Младост 4 после да се прави до Цариградско а не обратното.

38

До Тогава

преди 11 години

Ами щом няма да слязат от колите, ще си плащат. Какъв е проблемът? Свободен избор.

37

Тогава

преди 11 години

До Александър. Тогава когато със градски транспорт ти е по бързо по удобно и по ефективно да стигнеш от точка А до точка Б в София тогава. Ако с кола ми е 15 - 20 мин до работното място а по всякакъв друг начин не по малко от час и три превозни средства няма как да стане хората да слизат от колите.

36

До 40

преди 11 години

Пешеходците вече усещат облекчението в синята и зелена зона като спокойно ползват тротоарите, които са за пешеходци, най-вече живеещите имат място където да паркират. Вярвам, че изцяло ще се забрани паркирането по тротоарите. Но трябва време да се разбере, че за всяка привилегия се плаща, все повече мои познати купуват гаражи. Паркирайте на платното, но не може да отнемате правата на пешеходците, за да ви е комфортно и да паркирате буквално в домовете ни, паркирайки пред входовете ни, нагло е!

35

Анонимен

преди 11 години

За да няма задръствания в уличките около зоните, трябва да има една единствена синя зона в границите на околовръстното. Всеки гявол да си прави сметката дали да плаща или да се качи на рейса.

34

Анонимен

преди 11 години

До Браво на кметаСам си противоречиш,за какво й благодариш,че освободи големите улици за сметка на тотално задръстване на малките?!

33

Възмутен

преди 11 години

А има ли 24 часа паяци за неправилно спрели коли м малките улички

32

Маркова

преди 11 години

До АлександърВ копенхаген няма ями по улиците, те са пригодени за велосипеди, и не ремонтират улици и тротояри с пясък и чакъл и да чакат да завали асфарт.

31

Браво на кмета

преди 11 години

Първоначално имах съмнения относно г-жа Фандъкова. Но с няколко неини инициативи тази жена ме спечели. Но твърдя, че зелена зона, дори синя трябва да са малките улици в карето - Гешов, България, Тотлебен, бул. Славейков. Защото сега всички коли паркират по малките близки улици и тротоари и подстъпите към тях, градини и зелени площи стават неизползваеми. Вижте какво е на Манов, Иречек, Каниц, Ами Буе. През работни дни е ужас на тези улици. Пешеходците рискуват живота си, ходейки на платното.

30

Анонимен

преди 11 години

В Центърът за градска мобилност , както и в общините са се набутали предимно военни пенсионери с манталитет и акъл на ***. Пък младите нека стоят без работа !!!