Това се казва от 2009г. на деня за безопасност на жп прелезите, но никой не актуализира процентите въпреки че през 2009г. действащи бяха 828 прелеза при 788 сега.
А какво стана с приватизирането на ЖП-то? Нещо млъкнахте по въпроса. Пускате "горещи" теми, като турския в училищата и хората лап на въдицата. Истинските турци в България не са тия, които сочим с пръст
НЕОТДАВНА ЧАКАХ 7 минути на ЖП прелеза до гара Кремиковци. При спуснати полубариери през релсите преминаха около 20 автомобила. Какво да коментирам.
До 7-ми. Стамате, като не са ти ясни нещата не говори. Наричат се охраняеми и неохраняеми прелези в зависимост дали имат бариери(звукова и светлинна сигнализация) или само знак за прелез и знак СТОП на него. А охранявана може да е само градинката ти с круши на село.
Една тънкост в българския език, драги журналисти от днес.бг. Вероятно става въпрос за охраняВАНИ прелези, а не охраняЕМИ. Всеки ЖП прелез е охраняем, не всеки е охраняван.
"Жп прелезите ни най-сигурни, но с рекорд по брой инциденти" това звучи като "Съветските болни, най-здравите болни" или "Операцията беше успешна, но пациента не издържа"! Днес-аджите, да ви имам заглавията!!!
Eх, dnes.bg, как на тема за нашите железници лепнахте снимка на сръбски локомотив бе.... Иначе проблема не е в прелезите, а между ушите на Бай ***!
нищо куриозно не виждам в случая. точно защото тук стават най-много инциденти, логично и броя на охраняемите прелези да е най-голям. просто като боб
6 души годишно направо си е нищо в сравнение с жертвите по асвалтовите пътища , където са стотици....
Мегаломанията на някои нама граници...България ВТРЕЩИЛА света???Част от света не знае къде е България дори...
Жп прелезите ни най-сигурни, но с рекорд по брой инциденти