15

vstanevbg

преди 11 години

Това се казва от 2009г. на деня за безопасност на жп прелезите, но никой не актуализира процентите въпреки че през 2009г. действащи бяха 828 прелеза при 788 сега.

14

Въпрос

преди 11 години

А какво стана с приватизирането на ЖП-то? Нещо млъкнахте по въпроса. Пускате "горещи" теми, като турския в училищата и хората лап на въдицата. Истинските турци в България не са тия, които сочим с пръст

13

Анонимен

преди 11 години

Тук всичко е така. По документи е перфектно, но незнайно защо не дава резултати.

12

Анонимен

преди 11 години

Общо взето нашето движение може да се сравнява само с Индия.

11

Анонимен

преди 11 години

Със снайпери да охраняват пак ще има нетърпеливи да минат.

10

Жо

преди 11 години

НЕОТДАВНА ЧАКАХ 7 минути на ЖП прелеза до гара Кремиковци. При спуснати полубариери през релсите преминаха около 20 автомобила. Какво да коментирам.

9

Нямам Думи

преди 11 години

смятай какви сме *** .....

8

Анонимен

преди 11 години

Материала е лош просто - щурмуват прелезите даже и на спуснати бариери - това е проблема.

7

8

преди 11 години

До 7-ми. Стамате, като не са ти ясни нещата не говори. Наричат се охраняеми и неохраняеми прелези в зависимост дали имат бариери(звукова и светлинна сигнализация) или само знак за прелез и знак СТОП на него. А охранявана може да е само градинката ти с круши на село.

6

Грамат. Гангстер

преди 11 години

Една тънкост в българския език, драги журналисти от днес.бг. Вероятно става въпрос за охраняВАНИ прелези, а не охраняЕМИ. Всеки ЖП прелез е охраняем, не всеки е охраняван.

5

Бай Иван Пловдивски

преди 11 години

"Жп прелезите ни най-сигурни, но с рекорд по брой инциденти" това звучи като "Съветските болни, най-здравите болни" или "Операцията беше успешна, но пациента не издържа"! Днес-аджите, да ви имам заглавията!!!

4

Анонимен

преди 11 години

Eх, dnes.bg, как на тема за нашите железници лепнахте снимка на сръбски локомотив бе.... Иначе проблема не е в прелезите, а между ушите на Бай ***!

3

Анонимен

преди 11 години

нищо куриозно не виждам в случая. точно защото тук стават най-много инциденти, логично и броя на охраняемите прелези да е най-голям. просто като боб

2

Брус

преди 11 години

6 души годишно направо си е нищо в сравнение с жертвите по асвалтовите пътища , където са стотици....

1

Анонимен

преди 11 години

Мегаломанията на някои нама граници...България ВТРЕЩИЛА света???Част от света не знае къде е България дори...