Подкрепям 33. Крайно време е да се спре тоя директорски произвол, който превръща и ученици, и учители в наведени подлизурковци. Срамно е да ги гледа човек.
Я, какво вратле е отхранил Игнатов! В министерския съвет май хранят по-добре, отколкото при Сорос
КРАЙНО ВРЕМЕ И ДИРЕКТОРИТЕ НА УЧИЛИЩА ДА БЪДАТ С МАНДАТНОСТ, А НЕ КАТО ДИРИБЕИ ОТ ВРМЕТО НА ТУРСКО, ДА КОЛЯТ И ДА БЕСЯТ В УЧИЛИЩАТА И ДА СЕ ЧУВСТВАТ НЕСМИНЯЕМИ И НЕДОСЕГАЕМИ! НАПРАВО СЕ ЗАМОЗАБРАВЯТ ОТ КРАДЕНЕ!
този министър хал хабер от образование си няма. тай езобщо влизал ли е в основно училище или гимназия . г-н министър учениците в момента имат прекалено много права и много по малко задължения, а учителите никакви права, крайно време е да се направи цялостна реформа в образованието ни ... то се сбърка отще от времето на ВЕСО АРХИВА ПО ВРЕМЕТО НА СДС
Много добре върви образованието,както и цялата ни държава!Мога да се обзаложа,че 80% от четвъртокласниците не знаят таблицата за умножение,около 50% не могат да четат и пишат,по-малко от 5% са тези,които могат да дадат определение за окръжност......
Четвъртокласници да занимаваш с геометрия си е чисто безумие, както по мое време всичките глупости на алгебрата в шести клас - само пълнят главите на децата с излишни формули и глупости - правят си учебните програми, преподават си ги, вземат си заплатите - полза никаква
Уважаема г-жо Дамянова,но кого са нужни тези изпити? Повярвайте ми, на никого не му пука. Най-малко учениците се интересуват от това външно оценяване. Всичко е стъкмистика, вие вярвате ли на тези резултати.Истината е, че учениците са напълно неграмотни.С тези делигирани бюджети всички мислят само за пари, особено директорите.Не ми казвайте, че не знаете начините по които директорите крадат от същия този бюджет.Питайте учителите, те ще ви кажат.Това не може повече да продължава.Тъжно, нали?
Какви изпити какви резултати бе г-н Министър.Децата са пълни неграмотници.На учителите и особено на директорите не им пука.Гледат да има повечко деца за да откраднат повечко.С тези делегирани бюджети директорите си правят каквото поискат.Излезте си от хралупите и се огледайте.За директорите това вече не е ПРОФЕСИЯ а БИЗНЕС
Тази вдървена фигура, представящ се за министър, да каже, защо на първолаци, 6 годишни раниците им тежат 10 КИЛОГРАМА !Защо осакатяват децата от малки ?Половината поне от това фалшиво министерство трябва да бъдат изритани.
Учениците са масово неграмотни. Виновни са и учители, и родители. То не може по цял ден да въртиш *** пред тв Планета и да си с голям умствен багаж
Поздравявам всеки четвъртокласник, който е написал "робство" вместо "присъствие" каквато и оценка да е получил. Българите трябва да растат като българи, а не да позволяват на *** да им диктуват историята. Поздрави и за тяхните родители, възпитали ги като българи.
то не само опитът на Швеция си струва внимание, ама .... между другото, ако се въведе националното външно оценяване по западноевропейски модел и от резултата от този изпит се определяше кой накъде - техникум, гимназия и т.н. (както е в Швеция, Холандия, Люксембург и др.), ще лъсне реалното ниво на образование, но и ще спре кранчето на частните уроци, и точно заради това не вярвам заетите в образованието сами да си отрежат клона, на който седят :-)
Образователната система не се нуждае от изпити / "национално външно оценяване" / на подрастващите, с което да ги травмира и всячески разболява. Погледнете образователната система на Швеция и се опитайте поне малка част от нея да приложите в България.Там липсват оценки до 8 клас и въпреки всичко децата им са образовани и начетени.След 8 и 9 клас, според оценките се преценява кандидатстването в гимназия или в профилирано учебно заведение!
притесних се от задачата "да се "състави конструкция и да се реши", днес на кое му казват конструкция??? леко ми напомня за някогашните завоалирани имена на кофти професии в УПК....
признавам, минало е повечко време откакто съм бил ученик, но щом предметът "Български език и литература" се е превърнал в БЕЛ, ми е трудно да си правя положителни изводи за нивото на обучение....интересно ми е само - дали днес като се питат децата какво имат петия час, отговорът е "БЕЛ" или казват "български", както правехме ние?? ;-) и ако казват "БЕЛ", знаят ли какво е бел? :-)
titulovanite *** koito pi6at u4ebnicite ,zanimavat decata s nenujni gluposti. informaciata sadarja6ta se v taka nare4enite u4ebnici njama nikakva prakti4eska stoinost.vsi4ko e za da se priberat nekakvi pari ot nekoi ***, prepisval ot tuk i tam i sastavil u4ebnik
Геометрия и история изтормозили четвъртокласниците