не им трябва преглед!Тези, дето карат мотори в БГ и без това се пребиват далеч преди да се появят каквито и да е технически дефекти по машините.
Качете се на мотор, и рязко ще се осмисли жалкото ви съществуване ! Да караш мотоциклет се изисква смелост която повечето хора нямат ! Всички завиждат и мечтаят тайно да разберат какво е да караш мотор :) имайте малко уважение към мотористите и те имат деца като вас, карат коли, имат майки и са най обикновени хора ....
А за тия, които наричат мотористите комплексари само ще кажа, че сте жалки същества! Вие ще си заминете от света със жалкото си съществуване и никога няма да усетите и капка удоволствие от него! Яд ви е и осъзнавате безсмислено си живуркане и си избивате злобата върху мотористите и върху всичко друго! Жалки хейтъри сте, мъчно ми е за вас :)
Българските "моторджии" са елементарни комплексари, избиват си егото в нещо дето бръмчи и дига пушилка. Елате ме фанете за ху.. да си ги мерим или на канадска бе чворове пухкавки
85% от мотористите и такситата са живи"шапки".Или дрогирани,или пиани ***.Тази ***,требе да се вкара в пътя.
Ето защо Европейската комисия готви промени в директивата за шофьорските книжки, за да наложи ограничения върху мощността на първия мотоциклет, на който се качва получилият скоро книжка водач. - просто нямам думи. Това може да бъде измислено само от нечий брутално *** олигофренски мозък. Целият ЕС с неговите ш**ани правила почва да издиша вече , голяма грешка беше дето се набихме и ние там.
няма и никакъв контрол над олигофрено-***-педерюгите дето пишат тъпанарщини под новините с мвр-никове ама и вас трябва да ви траем... ***...
Това което най-много ми харесва през зимата е, че няма мотористи по пътищата! Ако искаме да не правят простотии трябва да е 12 месеца зима!
Няма никкъв контрол над *** с коли, особено на "тунинг" бас каса, които тормозят населенето със силеш шум от касата или издъненият аспух, включително нощем. Оторизираните органи не правят нищо защото ги е страх, фусти ***.***!
Няма никакъв контрол на *** с мотори които тормозят населението със силния шум, включително и вечер. Оторизираните органи не правят нищо защото ги е страх, фусти ***.
Абе достатъчно ми е само да им сложат заглушители, че вече не се живее от воя на тия ***! Това да форсираш тези ревящи шитни в града денонощно показва какви хора и с какъв акъл ги карат. Като искат да са свободни като каубоите, да идат некъде на полето и да си трещят на воля, защо требва да се "освобождават" под балкона ми?
Нито е глупост, нито се събират повече такси. Сега, как ще се извърти в България е съвсем друга тема.Загорял- примерно неизпрвни спирачки. Често точно това причиняв катаастрофите, особено при пистарките и високите скорости.А ниската култура, арогантност и агресия си ги има и при автообилистите, няма нищо общо с мотористите.
n7- с какво викаш се разлилчават от гъзетата с БМВ /примерно, не се хващайте за марката../А колкото до ограниченията- в Испания същесствува отдавна и не виждам нещо да пречи. Навремето новаците нямаха право да карат над 250 кубика, сега го смениха. Когато изкараш книжка ти дават А1 и можеш да караш мотори до 35 киловата /около 500 кубика/ и чак след като минат 2години минаваш един кратък курс за да получиш А.А годишните прегледи са си като на колите- на стендове.
до колкото знам от личен опит а и от дукоментите в джоба и сега минават моторите на преглед пък и ако пита някои и гражданска се плаща и то почти колкото за кола а се кара около 6-7месеца пък и миналата година са загинали около 20 моториста
И как точно това ще намали катастрофите? Поредната глупост която има една единствена цел и тя е да се събират повече пари чрез нови такси!
аз им спирам на полицаите, дори когато нямах категория пак им спирах.те не искаха да ми пишат актове, а искаха да им дам пари.само че не знаеха, че аз пари на полицай не давам.
Брюксел се захваща с мотористите