Аз имам Москвич 412 на 33 години.Гаражен е,няма никаква електроника,има само 6 бушона,изобщо не е изгнил,мотора има само един ремонт,работи си и нямам никакви проблеми.За мен няма лоши коли а има лоши стопани и калпави шофьори......
Пишеш глупости. Оригиналният фиат-124, кола на 1968 г., от която по лиценз се започна производството на жигули, е в пъти по-добър от лицензното производство. Да не говорим за фиат 125, който само малцина щастливци можеха да си купят от Кореком. Да не говорим за сравнения между Булгаррено8, булгаррено 10 и москвич. Знаеш ли какво чувство изпитах, когато от Москвич 408 се качих на Пежо 404 на познат моряк?
Сигурно си забравил, че москвича всъщност е Опел-блиц, военен модел, първите са едно към едно с фронтовия модел, жигулката е Фиат, целият завод е италиански, а градът където се правеше - Толиати. За каква авто-индустрия, за какви модели става дума изобщо?А пък тракторите, за първите ТКЗС-та, бяха Фордзон, модел 24-27г., какъвто дядо ми е имал.
Направо съм ужасен от преобладаващата глупост на пишещите тук. Цял живот се занимавам с автомобили и казвам на всички вчера родени бързащи да пишат за господ тук , че тези модели за времето си са били много добри, и е жалко, че не сме могли да се качим и да се повозим на тях. Моделите на западни автомобили през шейсете години с нищо не превъзхождаха руските, така че, моля ви деца не пишете глупости. "Само голф 2 е истината" - :)
знаете ли какво има на първа страница на упътването за употреба на лада???????????РАЗПИСАНИЕ НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ......
с изключение на 2-3 модела, всичко останало е кочурми с променени решетки...типично по руско-комунистически
RUSKITE KOLI SHTE VIDIAT BIAL SVIAT----KOGATO MOIA KADRAVIIA IDI NA LUNATA--TEZI MANIPOLATORI OSVEN ZA VOINI I NIAKOI OSKUTELI DARJAVI KATO balgariia DA POROBVAT S TAKA NARECHENOTO ROBSTVO K O M U N I Z A M ZA NIKAKAV ... NE STAVAT--ISKAIM SA DA SA VODESHTI NO PLITKOUMIETO I RAZSADAKA IM E V PATI POVECHE--ZATOVA NISHTO OT TIAH NE STAVA--VIJ DA SARBAT VODKA I DA PIIAT KVAS ZA TOVA DA ...
до 162Не, сега карам Мазда, а през социализма - Шкода. И двете марки се произвеждат и сега, продават се по целия свят, за разлика от руските. Или не е вярно?
до 154Да,бе! Незаменимо усещане - като земетресение, пожар или наводнение. Намали фантастичната литература, защото си смешен. Чудно е да седнеш в Запорожец и да не можеш да си чуеш мислите от шума в купето, да имаш Волга, която харчи 15/100 в града,или Москвич, който вдига от 60км/ч до 80 за 5 минути, защото тежи като бронетранспортьор. А да си закараш Ладата на тенекиджия за да й смени изгнилите прагове и калници след 7-8 години стоене пред блока,беше просто мечта.
Че не видяха бял свят... а ние не видяхме бял ден от тези насила измислени таратайки.Единственото е че станахме автомайстори.Но пък притежателите на злопорожец и космич бяха върха на дървоглавото дебелоглавие.То не ще да върви,то не е автомобил,той на инат го поправя всеки ден и лежи под него или бърка под капака на двигателя.Идиотска дивотия... Когато италиански митничари се насъбрали около някакъв нашенец очудено да видят това чудо- москвич и го питали сам ли я е правил или някой му е помагал
Руските коли, които не видяха бял свят