бдж и пощите са предпоследната тлъста ама много тлъста хапказа сведения на тъпите българи в евросъюза има деректива - след две - три години за забрана на превози с тежки камиони на дълги разстояниятова е сигнала за приватизация до влизане на директивата в силадо тогава бдж трябва да се даде на правилните хоразатова са си сложили и такива управници дето за никакъв *** не стават - пардон изпълняват правилно инструкциитевсичко си е както при предишнште на парите
пустата и демокрациянавъдиха се едни нови управници дето скапват всичкоа после го приватизират и или дават на концесия като в някои случай го постягват предварително с даржавни парипри демокрацията като неможеш да се справиш на определено място си заминаваши ако се го забатачил може и да ти раират костюмапри нас като си го забатачил или не се справяш го приватизираштия момчета не са виновнивиновни са си тъпите българи дето си ги баламосват и им отнемат построеното с труда на мама и тате
За отдаването на такива държавни монополи трябва референдум. Щото докато са държавни са и на всички нас , а тоя там е един от нас и сме го наели и му плащаме ние да работи за нас и нашето благополучие.
А държавата какво ще прави - ще си раздава бонуси ли? Не може основни летища и гари да се дават на концесия. Утре поредната мутра ще я гътнат и летището ще си остане така - разпаднало се. Нека и държавата поеме отговорност. Така дадохме Балкан на едно еврейче и той разпродаде всичко каквото можа офиси в чужбина, самолети, слотове. Аман от търгаши. Който иска - да си построи летище и да го предлага като конкуренция на държавното. Колко летища в ЕС са на концесия. Кой ще отговори?
Нали още трябва да се нагушите, та и летищата и гарите да съсипете,защото това Ви е за последно.
Нека не забравяме,че концесиите на летища не са новост.През 2007г. 2 от най-оборотните летища Бургас и Варна,бяха дадени на концесия на известна групировка за 35г. срещу 250 млн. евро инвестиции,които ще бъдат направени в тях.Като бивш служител на едно от летищата знам,че само от търговията се печели по 2.5 млн.евро годишно на летище т.е грубо 5 млн. от 2-те.А тръговията е само една малка прашинка от огромния оборот,които тези златни летища правят.Изводите всеки сам за себе си.
Някои знае ли каква анархия е в БДЖ?От 22 г. съм там и знам за какво става на въпрос,но много от пишещите тук си нямат и идея за какво става на въпрос.Само се изкарват специалисти по всичко?!Има много,много какво да се желае от работата на БДЖ.И то в интерес на цялото ни общество.
Злобар ли?:) Ами не, просто живота ми мина приятелю (или приятелко)... Докато някои се накрадат, ние остаряхме и деца имаме вече... Иначе аз съм добре материално :) (Слава Богу!) :)Може би щях да съм още по-добре, ако повечето сънародници бяха умни, но ...уви :)
*** злобара!?!Гледаи да не ти стане нещо от злоба бе човек,не може винаги да изкарваш българите гадове,те могат да кажат същото за теб!
ДА ВИ КАЖА ЛИ КОЙ ЩЕ ВЗЕМЕ ЛЕТИЩЕ СОФИЯ? АМИ ТОЗИ КОЙТО ВЗЕ ЛЕТИЩЕ ВАРНА И ЛЕТИЩЕ БУРГАС, БЕЗ ДА СЕ ШУМИ ПУБЛИЧНО - ***!
Искам да изразя възхищението си от редовия български ***! - Този, който гласува за ГЕРБ! Този, който вярва на Апостола на свободата, Освободителя, Демоктратизатора, Стратега, Съвестта и Строителя на нацията! Не мога да не се възхитя на кокошия мозък на тези българи, които с гласа си за ГЕРБ осигуриха на децата ни "светло" бъдеще, а на по-възрастните - еднопосочни билети от аерогара София! На редовия български *** искам да кажа: да ви е честито всичко, което получихте и ще получите още!
Концесия = узаконена кражба. По правило се "дават" на "концесия" отремонтирани или с перспектива за добра печалба обекти. Всичко, що е на загуба си остава на гърба на държавата, така де... олигарсите да не са прости? От кого ще грабим, ако не от държавата? Целта е да станем транспортен коридор и географско понятие. Всяко правителство е по гадно от предишното...
Московски: Върви се към концесии на летища и гари