8

Стоянов

преди 12 години

До 10То май вие ми го ядете щото сте му се нагъзили , че чак не се усещате !

7

Анонимен

преди 12 години

ГЕРБ е новата религия на България, това е правият път! Да живее България и ГЕРБ (яжте х..я на Бойко)

6

Анонимен

преди 12 години

*** ГЕРБ издуха България! Я сега и на Съдравия пропуски давали:)) И Сумиста техен, и къдравия техен:)))

5

Анонимен

преди 12 години

"през март 2010 г. Комисията изпрати мотивирано становище във връзка с все още неотстранените нарушения във връзка с таксите за достъп до железопътните линии. Тя анализира отговорите на българските власти и днес реши да отнесе случая до Съда на Европейския съюз, тъй като страната все още не прилага правилно европейските правила."Процедурата може да е почнала още през 2008-а, ама къде е бляло 2,5 години Боковото правителство?? Май пак са се надявали от само себе си да се размине.......

4

до 4

преди 12 години

ти и без това нямаш работа в Шенгеня, нъл тъй ...

3

Анонимен

преди 12 години

До 3Нищо лично , но метрото за 10 години от 80 до 90 не беше помръднало а магистралите бяха до Пазарджик и Правец

2

ББ

преди 12 години

Чакайте сега да ви кажа - тези нищо не разбират! Ето аз метро ще пусна (верно че Бай Тошо го почна ама кой ти помни), магистрала ще открия (то Бай тошо повече направи ама глупав беше - не режеше ленти като мен на всеки километър).Тез нещо не ги разбирам - в пожарникаркското за такива неща не са ни говорили, а за застраховането - виж там имам голям опит! Ама пак не разбирам тези за какво говорят, мойта практика по друга беше!

1

rumen221

преди 12 години

ПРОДАВАЙТЕ БДЖ-то ПО-БЪРЗО, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ЛОШИЯ ГОРСКИ (РАМПОЙ) И ЩЕ РАЗВАЛИ СЕДЯНКАТА ЗА, ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...(следват Български пощи)Дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" за 1 лев, от ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- КОЙ И ЗАЩО ИЗОБЩО РАЗДЕЛИ БДЖ-то НА ТРИ ЧАСТИ?!?!?- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! Така Честния частник е готов да купи Товарни превози и да пусне по-новите вагони- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА..., други 60 милиона стоят на влог, та от тях ПЕЧЕЛИ БАНКАТА на един друг ЧЕСТЕН ЧАСТНИК!!!ИЗМАМИ БЕЗ КРАЙ...!?!?!- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ... ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ... А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-то, са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта, ЗАЩОТО пътнически превози, С ОБИКНОВЕНО УПРАВЛЕНСКО РЕШЕНИЕ, могат да се ИЗВЕДАТ НА ПЕЧАЛБА ЗА 1 ДЕН!!!1. Премахват се безплатните пътувания2. Връщат са на Сименс 15 ПЪТИ ПО-СКЪПИТЕ мотриси, а за новите плащаме 15 ПЪТИ ПО-МАЛКИ ВНОСКИ(Кабинетът на НДСВ купи мотриси "Сименс" на цена над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха около 1600 евро т.е. 15 пъти по-евтини. Освен това са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 хиляди евро на вагон)- ПЕЧАЛБА, ПЕЧАЛБИ ОТВСЯКЪДЕ!!! НО, това ще стане след като бъдат продадени на случайния ЧЕСТЕН ЧАСТНИК за 1 ЛЕВ Товарни превози и сега са на печалба, та се чуди човек - ЗАЩО ДА СЕ ПРОДАВАТ НА ЦЕНА ГОДИШНАТА ИМ ПЕЧАЛБА?!?!? СЛЕДВАТ БЪЛГАРСКИ ПОЩИ!!! " НАРОДЕ!!!! "