Маршрутки следва да има само по слабо натоварени направления в крайните квартали с обозначени спирки, продажба на билети по будките, апарати за самотаксуване в превозните средства и контрольори.
Аз съм за маршрутките, защото ми спестяват прехвърляне по автобуси и тролеи. Специално 21, която ползвах беше наистина отвратителна, но беше единственото превозно средство, което свързва Бояна и Бъкстон с център. Тролей 2 е нередовен, а за 63 да не говорим.И сега като затворят Бъкстон, много ми е интерсно как с 63 ще се свържем с центъра. Той ще си пердаши по Борис до Военна болница. А до Борово, 20 поликлиника!!! и бул.България никакъв шанс. Затова маршрутка 21 трябва да се пусне!
Не виждам за какво се оплаквата и ревете като ученички? Били карали бързо, безрасъдно, возели картофи... маршрутките масово са изтърбушени бусове на милиони километри, те празни едвам отлепят на светофара, а какво остава когато са претъпкани с хора? Не виждам какво ви пречат, когато карате колите си?
Aма вие какво очаквате, като шофьорите на маршрутки са най-големите ***, събрани от къде ли не....да спазват правилата ли?!Хаха...те добре че не бият возещите се все още...проблема е, че за някои хора/квартали няма друг вариант....
"в извънпиковите часове маршрутките не се движат изобщо или че променят сами маршрутите си" - абсолютно вярно! Особено ако е неделя и след 7 вечерта, най - добре си търсете други алтернативи. Маршрутките са много удобни и се стига бързо и лесно от точка А до точка Б, пък и спестяващо от финансова гледна точка, но твърде често правят каквото си искат!
хората на маршутките наляха мангизи /вие ко искате да ги спра / ами нали няма да съм кметица/ и аз хляб ям / ебети си майката / ще ме търпите нама как/ ади чао че отивам на среща/ далаверка малка
Маршрутките да свалят и качват пътници само по спирки и да спукват от глоби тия дето дето спират на други места. Тогава може и да ги приема...
Освен, че нарушават непрекъснато Закона за движение по пътищата, маршрутките нарушават нещо много важно - в тях не може да има правостоящи. За да има правостоящи, то трябва да са автобуси, а не бусове. Разбира се закона ще продължи да се нарушава, все пак мафиотските фирми на демократите собственици на маршрутните линии няма да търпят загуби я. До две години тези маршрутки трябва вече съвсем да са се разпаднали.
до 33Където ви хванем, там ви бием бе момче! Набий си го в червената кратуна. Едно си знаете, едно си баете. Мутри, тикви, Боко, милицонери, на Цецо апартаментите... сменете малко репертуара :)
Аз нямам кола, и съм против , маршрутките... то не са спиране посредата на платното или върху пешеходна пътека или не-потегляне на зелен сфетофар - щото има слизащи и качващи овце. то не са странни маневри. и драги ми маршрутковозци особенно 21 - маршрутно такси не значи да спира където искате а да върви по определен маршрут - и ти може да не се качваш в препълнена маршрутка ама тва не значи че 100-200 метра сле дкато ти си се качила няма да влзязат още 10 овце...
Да напомня на драгите неграмотни ГЕРбераси, маршрутките са собственост на Андрей Иванов, председател на СОС и известна софийска мутра от Пазарджик (там е бил ченге)!Е затова тези подвижни *** се движат!
Всички, които са против маршрутките, със сигурност имат коли. Да питат за или притив маршрутките тези, които нямат коли и разчитат на маршрутните таксита и градския транспорт, за да се придвижват.За всеки шофьор, колкото по-малко коли има да му се пречкат, толкова по-добре.
Нормално в развитите страни,повечето хора ходят със обществен транспорт и метро.В БГ е досто неудобно да ползваш такъв транспорт,атобусите са претъпкани,стари,закъсняват.И се получава порочен кръг.Хората ползват колите си,създава се задръстване-и си казваш,ако не съм с колата с автобус изобщо няма да стигна.И така решение няма засега.
Маршрутката е частна фирма и ще върви докато има интерес от работата и. Не вярвам някой частник точно в час пик да спира колите си за да не работят ? *** общински изцепки.
Още 2 г. живот за маршрутките в София