57

Сашо

преди 13 години

Ясно, и тези имат своите Маркоски. Ами на адвокатите за това им се плаща! Хайде да почакаме решението на съда и тогава да дюдюкаме, ако трябва! Нека не се правим толкова на патриотари и да се подиграваме с повод и без повод на сънародниците си зад граница! Блудното дете само ще се върне при майка си България...

56

Jolly Roger

преди 13 години

Хайде де, капитанът не знаел. На какво е капитан? На надуваем дюшек?

55

чакайте

преди 13 години

Да изчакаме да видим какво ще реши съда и тогава да коментираме. По време на процесите всякакви неща се чуват, но е важно какво ще вземе под внимание съдията. Това, че капитанът не е знаел нещо, не го освобождава от отговорност. Това е все едно някой да дойде тук и да гръмне човек на улицата и да каже, че не е знаел, че това е забранено в страната. Не се поддавайте на евтини вестникарски провокации - сърбоманите в Скопие целят да насаждат омраза към македонците в България чрез продажни ***

54

бг маке

преди 13 години

Е това пък ако не е най-голямото доказателство, че македонците са българи! Само в български съд може да се чуят такива абсурди;)

53

Анонимен

преди 13 години

Година преди инцидента се возих на това корабче и то не е за повече от 20 човека. Всичко над 20 е претоварване. Макетата са пропуснали да отбележат че планетите са се подредили така че предизвикали притегателна сила от едната страна и потопили кораба. За пари какво ли не прави човек. Жалко за загиналите-поклон.

52

Анонимен

преди 13 години

аве тез Комунисти от Скопие няма ли да замъчът за един ден бе кви ли не щуротий раждат балсанираните им мозъци не стига че това корабче е на 200 години и отдавна трябваше да не е в движение ми ся и Туристите им виновни те Албанците ще ва оправят вас нема се плашите хаха

51

Анонимен

преди 13 години

Тая експертиза е твърде умряла юридически. Напълно логично е съдът да издържи ако и пътниците да застанат на челна точка. Някой да не би да им е дал инструктаж как да се държат, че ако не коритото ще потъне. Тогава никой е нямало да се качи! Аман от тия промити мозъци "македонците". Явно науката в тая експертизка е на нивото не на Александър, а на Филип Македонски. Дайте да ги съдиме тия убийци у нас, ето случай за Страсбург.

50

Jolly Roger

преди 13 години

С максимален крен гемията би трябвало да не потъне. Камо ли в езеро.

49

Анонимен

преди 13 години

то това маи ще е първия известен случеи дето от подхлъзване на пътниците потъва корабче.... колко ли парички са взели за да измислят това подхлъзване....

48

един студент

преди 13 години

Къде е Младенов ? Баси нещастниците !!! Столчета , капитанчета , въженца !!! Анатема ви там в тази държавица .... въшлива !!!

47

Анонимен

преди 13 години

до 48 - орел

46

do. n.37

преди 13 години

Kakvo e shiptar ?

45

Смешници

преди 13 години

То у БЮРМ и за ланския сняг "бугарите" са им виновни. И ако се наакат в гащите пак някой "бугарин" ще им е виновен

44

angus

преди 13 години

А една бърза война как ще им доиде ?

43

Елена

преди 13 години

Столчетата също са се държали неразумно и панически са скочили във водадта.Нама връзка с физиката.

42

Jolly Roger

преди 13 години

До Македонец: ***, преди нас ще дойдат шиптърите, и не с намеренията на майка Тереза.

41

Наглеци

преди 13 години

Безупречен анализ приложим и за ТИТАНИК. И титаник потънал по тази причина- едновременно се подхлъзнали не 12 а 2000 и айде у гьоло. Боже каква наглост. Държавата ни трябва да ги смеле, ако сме грам патриоти.

40

Анонимен

преди 13 години

Излиза че не само в България се манипулират експертизите... Тия македонци са добри ученици. Искат да ни направят луди, ама ще им е малко трудно. Братя македонци, има виновни, но това не са българите. От тук трябва да почнете. И на мен не ми се иска да съм беден и болен, а здрав и богат, ама трудно се постига това, ако ме разбирате.

39

Анонимен

преди 13 години

На вчерашното заседание на съда в Охрид вещите лица Игор Гюрков и Валентин Стойкоски твърдяха, че не са били важни товароносимостта и товарът на кораба, а разпределението на пътниците и тяхната реакция.Превозът на пътници бил разрешен само в двата салона в затворената част, но капитанът Сотир Филески чак до инцидента не знаел, че превозът на пътници на палубата не е разрешен, пише изданието."значи капитанът е виновен? Или пътниците са виновни, че не са знаели за палубата?

38

Анонимен

преди 13 години

тия макета вече и физиката помакедончиха. НЯМА ТОЛКОВА НАГЛА ***