55

анонимен

преди 13 години

нещата са решени бе жепейци..отдавна са ви резнали главиците умните тикви горе..но само дето още не знаете кои точно сте..реши ли се нещо няма връщане на зад..те цяла държава и разказаха играта..та на вас ли? е..узориха се 20 години все съкращават,затварят,затриват и продават а пари все няма за нищо..и така ...нещата се повтарят..и дефакто не се развиваме а тъпчем на едно място

54

Гражданин

преди 13 години

На гарата бяхме 32. Толкоз. С пътуващите.

53

Нина

преди 13 години

Пояснение за тези, които четат и коментарите:По време на управлението на тройната коалиция, на принципа 3:5:8 се "спуснаха" толкова безхаберници в управлението на БДЖ /и не само в това управление, а - НАВСЯКЪДЕ!/, че още 5 мандата на правителства няма да стигнат, за да се оправят "бакиите" на тези некадърници. За съжаление, всеки в тази държава знае, че рибата се вмирисва от главата, но продължават да я чистят от опашката...

52

Нина

преди 13 години

Проверете господа журналисти, проверете управлението на БДЖ! Попитайте персонално кой какво работи там и за какво отговаря и хем ще се посмеете от сърце, хем ще разберете от извора, защо железниците ни са на този ХАЛ!!!

51

Нина

преди 13 години

БДЖ се управлява от ДВА ПЪТИ повече началници, отколкото работници! То не са пиари, то не са секретарки, говорители ... Представете си само - тридесет началника на осем спални вагона... ЦИФРОМ И СЛОВОМ - ОСЕМ СПАЛНИ ВАГОНА!?!? Какво е това - квалитетно управление или управление, което води железниците до фалит?Защо ще се съкращават чистачките и работниците? За да пътуваме в конюшни, или... И какви са техните заплати в сравнение с тези на началниците им? И то какви началници?!?! И колко...

50

Нина

преди 13 години

БДЖ- съвременен превод: Боже, Докарай ме Жив !!!А колко е простичко това да се случи: ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ УПРАВЛЯВАЩИТЕ БДЖ:ДАМИ И ГОСПОДА - НЕ ПИПАЙТЕ РАБОТНИЦИТЕ - ТЕ СА СИГУРНОСТТА НА КОМПАНИЯТА!Просто съкратете управляващите тази компания, които умишлено я водят до фалит... Ние сме държавата, в която 2/3 от всяка компания /предприятие/ са управляващи - безхаберни в повечето случаи чиновници, които с некомпетентността си "прецакват" компанията /предприятието/!

49

преди 13 години

За сегашната ситуация в БДЖ са виновни КОМУНИСТИТЕ!!Те затвориха Кремиковци,техни хора обраха комбината и станаха милионери!!А само коксовата батерия преработваше по един влак с въглища дневно!Затова жепейците да ходят на Позитано-там е разковничето на проблема!

48

Анонимен

преди 13 години

47 ама нали Боко прави магистрали като въведат и такса за тях, ако няма тирове ще има загуби.

47

Реалист

преди 13 години

Да задължат транзитните товари да се качват на влакове. Таман няма турските тираджии да ни избиват по пътищата, а и за всички ще има. Само че, трябва адекватни решения и политика.

46

кой си ти ?

преди 13 години

Кой си ти да казваш да се затварят железниците?Някое кухо мозъче?Та това че е най-евтиния и екологичен транспорт!Това че целенасочено се съсипва е държавна политика!С две ръце подкрепям железничарите!По света се чудят как да инвестират в тях-а тук как да ги съсипват!!!!!

45

Гражданин

преди 13 години

Първо- не псувай . Говори зле за интелекта ти /но ти май нямаш такъв артикул в тиквето си/ Второ- такива като тебе по-добре да ги няма там. И трето, не избивай комплексарщина по този начин.

44

!?!?!

преди 13 години

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ, пратиха я тая новина в девета глуха - също като БДЖ-то.За по-младите, "глуха линия" железничарите казват на коловоз без изход, ползван за маневри при обръщане на посоката, или домуване на вагони или композиции.....Но тя, новината не е важна;) Важно е да четем за Мел Гибсън, цената на найлоновите торбички и ланшния сняг........

43

do Гражданин

преди 13 години

абе я ходи НА МАЙКА СИ В *** БЕ ВЪЗДУХАР

42

Ф.С.В

преди 13 години

Подкрепям ги и въобще всякакъв вид бойкот --ако бяхме по борбени 22 г .нямаше сега да сме в такава ситуация -150 евро заплати и 1000 евро за да живее човек на месец в БГ,, коя страна в европа има толкова много магазини дрехи втора ръка .коя европейска страна има толкова много коли втора ръка ..целият ни живот е втора ръка --заплати пенсии, детски здравеопазване .образование ,морал ,дори и мечтите са ни втора ръка - да изплатят заплатите с месеци назад --това са мечтите в БГ

41

Гражданин

преди 13 години

Добре де, хайде да отидем на гарите в населените места от които сме, и така да подкрепим железничарите. Да поканим и наши познати , приятели, а пък и там ще се видим, там вече няма да сме анонимни, а силни. Нека който подкрепи това, кликне. Не е въпроса за + или - , а да се видим колко чиним. Нека днес е от 17 до 18.00 ч. А от 20.00 да се срещнем пак тук.

40

галактика

преди 13 години

Не обвинявайте стачкуващите ----- Знаете ли на какво приличат влаковете и автобусите ---- Видът им е такъв, че човек да го е гнус да се опре някъде ---- За безопасност - да не говорим ----- За стачките се знае от по-рано, така че всеки може да предприеме някакъв друг вариант за това време ----- Не ме разбирайте грешно - неудобно е, неприятно е, трудно е, но е справедливо ---- В някои отношения и за нас - пътниците ---- Та нека ги подкрепим поне духом, ако не можем да бъдем до тях

39

111

преди 13 години

37 Как забравихте Яне Янев,без него стачката няма да стане.!

38

До vini

преди 13 години

Стачкуващите са уведомени, че за времето на стачката, няма да получват възнаграждение, а така също и стажът няма да тече през това време. Така че споко.

37

Баба Люба Кулезич

преди 13 години

Стачката е организирана от Патрашкова и Явор Дачков... В дъното на стачката стои Алексей Петров...

36

Ботаническо правило

преди 13 години

Ако държавата се управлява от Тиква, железниците се управляват от тиквички...