Дали се бъркам,но на снимката ми се струва че напряко през кръговото минава трамвайна линия.Ако съм прав това е голям смях.
ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ СПОНСОРСКИТЕ СТРОИТЕЛНИ ФИРМИ.ВЪВ ВАРНА СЪДЕБНАТА ПАЛАТА ПО ДОГОВОР 140МЛН ЛВ СТРОЕЖА, КОЛКО ЧЕТИРИТЕ МОЛА ОБЩО.АМА КАК СЕ КАРАТ МЕРЦЕДЕСИ ЗА ПО 200 000 ЕВРО, ДЪРЖАТ СЕ ПО ДВЕ ТРИ ЛЮБОВНИЦИ И Т.Н. - ТО ПАРИ СЕ ИСКА ЗА ТОВА.
Ами нормално е в София да се правят повече неща и бюджета да е по - висок, все пак данъците тук са доста по високи от колкото някъде си.... а и населениенито е в пъти повече....ПЪТИ....Простотията е много по гадна от селянията... поздрави
Какво общо имат проектите и парите на софийска община с тези на общините в останалата част от България? Защо си мислите, че парите на община София са повече от тези на останалите общини спрямо глава от населението! Аз мисля че парите са пропорционално на големината на общината а все пак това е столица! Тя би трябвало да е лицето на държавата!П.С. Не съм от София!
А ЗАЩО ВСЕ СЕ ЗАБРАВЯ КРЪСТОВИЩЕТО НА ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ И БУЛ ЕВРОПА???От ЮНИ до Октомври е ад.Гастарбайтери....насам - натам....!!!
Здравейте всички. Пак се започна с глупавия спор "селяни-граждани". Мисля че не трябва да се обвиняват хората, които искат да дойдат в София, при положение че в техните градове няма възможност за работа. И затова не са виновни нито софиянци, нито несофиянци. Докато не се полагат никакви грижи за останалите градове, много ясно че хората ще гледат да дойдат в София. Иначе по темата- ако тези проекти се осъществят- много добре. Трафикът в София има нужда да бъде улеснен
Investor публикува снимка на сгрешена схема на съоръжения!Дясното платно на пътя от първото ниво е ... прекъснато под колелото на моста!Вижда се как рекичката и сянката от второто ново презичат градинката под колелото, но дясното платно е ... прекъснато в този участък - т.е. не минава под моста!
Фандъкова да разкара глутниците *** от улиците и да задължи собствениците на кучета да ги разкарват само с каишка и намордник.Ако някога това стана, аз първа ще си продам колата. Да помислят за велоалеи и места до спирките на метрото, където немързеливите биха могли да си заключват велосипедите.Колкото и кръстовища да направи, ако хората нямат друга алтернатива да се придвижват, трафикът няма да намалее.
А за пешеходците помисли ли се?Може би ще трябва да заобикалят по 2 км за да пресекат улицата
Разбирам, че хората от провинцията плюят по София от комплексарщина, но мисля, че е време да променят предрасъдъците си, защото:1. За проблемите в цяла България са виновни не хората, които живеят в София, а тези в Народното събрание. Както знаете, по-голямата част от тях не са родом от София.2. Почти всеки човек от провинцията има дете, брат, сестра, приятел и т.н., който живее в София, а както знаете един град се прави от хората в него. Така, че плюейки по София, плюете по вашите близки!
байно, режима в София е история отдавна, а на теб съм сигурен, че и до ден днешен ти спира водата поне въднъж седмично. Да не говорим за уникалния за ВАС навик да пикаете цял ден/дни без да пускате водата! За да пестим "ресурсите" разбира се :)))
до 112Май забравяш,че ВИЕ в София имахте режим на водата и понамирисхвате,затова ходехте до Горна Баня да се къпете,ама осмърдявахте в трамвая така,че неможеше да се диша от аромата ВИ.
Тези кръстовища съобразени ли са препоръките ,които дадоха двама видни специалисти -турския и френския.Оставам с чувството,че отоново ще строим,за да крадем!
Голям работяга се изкаре.Нали ВИ виждам как работите.През пет минути сте в кафенето.В обедната почивка пиете биричка и отивате пияни на работа.
Брат ,ти си бил много страшен бе!!!Ужас,повече няма да карам кола ,щом ти си в София!А щом не ти харесва София ,пали каруцата и газ на село да пасеш козите!
Поредното безумно решение на общинарите от ГЕРБ. Не по-малко безумно от решенията преди тях взимани от седерасите и хората на Мафиянски. Примерно за кръстовищата в ж.к.Младост. За хората, които не знаят - в Младост живеят близо 200 хиляди човека, но 80% от колите и автобусите минават по един единствен булевард - Ал. Малинов, който свързва Младост с Цариградско шосе. Очевадно е, че този булевард не трябва да се затваря, преди да има поне още един широк път свързващ Младост с Цариградско шосе, а ГЕРБ искат да го затворят и то два пъти.
Дедо (ама май не си баш дедо), ти вчера ли кацна от Луната? Щото цитираните кръстовища, например това на България и Околовръстното, са на има-няма 50 години. Е, айде, на 40 да са. Или ти си от тия млади напети новоизлюпени столичани, дето мислят, че животът се е зародил с Бойко? "И рече Бойко: Да бъде кръстовище. И хората започнаха да строят кръстовища"
Как изглеждат кръстовищата на две нива в София?