Бате не знаеш какви комплекси ги тресат. Пред блока един хасковец спираше колата си на входа, да запречва всички, защото РАБОТИ в МИНИСТЕРСТВО !!!! Като си мисли че тука е като в Хасково, който работи в министерство трябва да е голяма клечка. Сега вече научи разликата, и разликата в търпението също я усети, като видя колата си наказана по софийски
Това е от придошлите столичани. Тия, които си бяхме тука сме възпитани, толерантни и не сме надменни, че сме дошли на по-добро място ;)
V Sofia % na sofianci e pod 5. Vsichko drugo sa psevdo sofianci. Treto pokolenie sofianec sum i nikoga ne sum paradiral s tova. Tova e kato da si gord, che si se rodil na 3 etaj v bolnicata ane na 2-ria. Zabeliazvam obache naposleduk hora sus dosta netipichen za Sofia ezik da obijdat vsiaka kola, koiato niama sofiiska registracia. Zatova molia, ne namesvai sofianci v spora - te sa samo svideteli.
До 149: Безкрайно наивни човече, позволи ме да убия детските ти фантазии и да те запозная с жестоката действителност: при пускането на магистрала Люлин *** от Перник НЯМА ДА ПОЧНАТ ДА ПЪТУВАТ ПО НЕЯ. Магистрала Люлин ще поеме транзитно преминаващите през столицата автомобили и целия трафик от камиони.Ако се чудиш защо, разходи се по северната дъга на околовръстното и провери колко време ще е необходимо да се стигне от точката, където ще се включва АМ Люлин, до пл. Македония например.
Проектът за прокарване на наземно метро до Княжево е доста лошо, необмислено и неефективно решение, защото:- Поради каква причина трябва да се похарчат толкова пари за да се дублира маршрута на най-редовния и бърз столичен трамвай 5 ?!!!!- ще обезмисли направената магистрала Люлин, като перничани и всички гости на София идващи от Южна България ще влизат в София през ВладаяИстината е че този маршрут изобщо не се нуждае от метро. За сметка на това квартали като Красна поляна, Овча купел и Г
da ama prez 2150 god...kato umrat i vnucite na tiq komuneta 4ak togaz ... navarazali sa se kato svinski 4erva ..
Напротив, идеята на кръговото е саморегулирането....в случая трамвая не можеш да го мушнеш някъде или пък да го качваш на 3то ниво...кръговото на Руски Паметник, макар и леко различно, е на същия принцип....в крайна сметка трамваите там не са чааак толкова много и с оглед на това, че трафика горе би трябвало да е доста спокоен, с основен трафик от Сточна гара към Централна гара, непресичащ трамвайните линии, едва ли те ще са кой знае какъв проблем
София е сред най-противните градове в Европа. Жителите му се имат за "столичани". Обиколил съм почти всички европейски столици, но толкова простотия на едно място не видях. Хората в Мадрид и Париж са дружелюбни, учтиви, приятелски настроени, а в София - надменни, зли, горди с нещо, което го има само във въображението им. Какъв рай, уважаеми жители на панелките от Люлин, Младост, Дружба и т.н? Ужасен транспорт, невъзможен уличен трафик, лоши жилища,мръсотия, престъпност, корупция, мръсен въздух
При бай Тошо София беше як Шенген за провинциалистите. Чисто, спокойно... а селските моми какви *** въртеха да се задомят в райската градина... бедна ви фантазията..!
В най-мръсната столица от европейският съюз София , каквито и кръстовища да се направят все тая ,след като шогьорите в нея са ***.
всъщност, това прилича по скоро на пътния възел на околовръстното и черни връх. според мен обаче за да се постигне някакъв ефект булевард сливница трябва да бъде освободен от свтофари изцяло от околвръстното до сточна гара включително.
аз пък не мога да разбера къде е това кръстовище! предполагам че е лъвов мост, тогава това което прилича на трамвай всъщност трябва да е метро. а до колкото знам там трбва бул. сливница да мине над бул. мария луиза. нещо от типа на съоражението на околовръстното и симеоновско, без кръгово. ама знам ли аз какво ще измислят гениалните инженери!!!
И отново не се посочват приблизителни срокове за старт на строителните обекти. В Младост като е избран изпълнител, можеше и приблизителен срок да посочат.
И отново се не посочват приблизителни срокове за старт на строителните обекти. В Младост като е избрал изпълнител, можеше и приблизителен срок да посочат.
Пичове, и 20 нови кръстовища да направят, като гледам бензина ще стане 3 лева така че ще трябва да ги префасонират в пешеходни. Смисъл такива новни са безпредметни.
Мен ли питаш,ако е така ще се обосновя.Идеята на кръговото движение е по-голяма скорост и движение в една посока,ако има пресичащи трамвай ще е обикновено кръстовище и би трябвало да има светофари или бариери.
Как изглеждат кръстовищата на две нива в София?