Предлагам решение за стабилизиране на страната. 3 дни спрете да крадете, за да преасфалтираме всички пътища, да построим училища и детски градини, да отделим 2 милиарда за пенсионерите, оразованието и медицината, да обновим всички превозни средства в страната с чисто нови, да построим 5 АЕЦа.
До Просто е . . .Ти да не работиш в БДЖ, че ти е по евтино с колата.2.80 кг метан, 2 .90 литър бензин, 2.95 литър дизел. Тези с по евтиното с колата , ама друг път. Да не говорим, че гражданската отговорност е 300 лева и караш не караш, всеки ден по левче имаш разходи.
А колко са атомните елцентрали в Япония? Токът не пада от небето. Може би имат и повече вятърни като в Нидерландия?
В Перник билетчето го направиха 1.50 а има два рейса на кръст, в София трамваи, тролеи, метро и само мрънкане. Ходете се бийте на опашки за олио по 3 лева, ама няма. Като беше по 1.80 по времето на Борисов никой не го купуваше и беше пълно по рафтовете.
Аз мисля,че Фандъкова не я избраха софиянци,а софиянците в повече.Затова сега страдаме всички.Кмета трябва да е архитект и то добър,а не кукла на конци,даскалица по руски.
Благодарение на Фандъкова и Борисов преди нея, сега имаме безyмна организация на движението и паркирането в София и още по-безyмна схема на градския транспорт в София.
ХОРАТА В СФ СИ ХОДЯТ С КОЛИТЕ, ЗАЩОТО ИМ ИЗЛИЗА ПО- ЕВТИНО ОТ ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ!!!! АМИ СКОРО И ЩЕ ГО ЗАКРИЕТЕ.
Докато не дойде кадърно управление на централно ниво, никога няма да има ред. Да погледнем какво правят японците. Строят ж.п. инфраструктура, която се прави от държавни фирми на много много по-ниски цени дори от България. 90% от транспорта им е железопътен и 100% от него е на ток! Всяка префектура си произвежда тока и така са зависими в много по-малка степен от другите енергоресурси. И там автобусния транспорт е само довеждащ, няма линии по-дълги от 15-20км.
Мързеше ви да излезете да гласувате и позволихте на ония от гетата да ви изберат кмет.Сега си сърбайте попарата,която сами си надробихте.
Преди години сутрин в работен ден автобусите в ж.к.Младост бяха на 2-2,5 минути. 306 на 2 минути, а 76, 213 и 305 на 2,5 минути. До Орлов мост се стигаше за 15-20 минути с автобус. Сега имало метро, ама метрото минава по друг маршрут, за да стигнеш до метрото ти трябват 10-20-30 минути в зависимост от това, къде живееш и още 22-32 минути до Орлов мост (Ректората) заедно с чакането на метрото. Това благодарение на оптимизирането на транспорта от Фандъкова и някои преди нея
Първо севдигна тока, после и нафтата. Всякакви предварително заложени бюджети вече не излизат.
Фандък, в другите градове на България има по максимум 5-6 линии, които минават през 20-30минути. Цяла България плаща парното, транспорта,тока на софиянци. Като добавим и че 300 000 държавни служители работят в София на държавна издръжка. Много нагло ми се вижда да лаеш. Измислете система, която да се самофинансира и поддържа сама, а не с готови пари.
София е мръсен, мрачен, и неприятен за живеене град, с хиляди нови строжи на бетонни блокове. София е опасен град за Децата ни!ОСТАВКА!
Нещо като не се ползва и хората не го искат се спира от експлоатация, а не да наливаш в бездънната кофа. Това в учебниците по руска художествена литература го няма. Ти фалира транспорта, ти похарчи парите, ти оставяш хиляди без работа, ти съсипваш градът ни, за да продължават твоите да смучат. Затвор за теб.
Фандъкова: Транспортът е пред колапс, данъците в София няма да скачат