69

Анонимен

преди 2 години

Забравихте, га карахте московеца, дето гълташе 12-13 на сто, па едва качваше бира и проглошаваше тъпанчетата, когато вдигнеш 100 с него.

68

Анонимен

преди 2 години

"Не могат да станат повече. Ако ще и цяла Сахара и Африка да обезлюдят и да евтанизират населенито и целия континент да покрият със соларени панели, пак няма да стигне дори за Германската икономика." - И твърдението ти е базирао на какво точно? Покажи ми, как го сметна?

67

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 82 - Еха! Анти-тролене, а? Stickman-а не е вървежен от 10 години, баткаа. Тесля автомобили на 15 години няма. а така с официален пробег от 700 км, пуснаха преди 3 месеца, едва-едва.

66

Анонимен

преди 2 години

"Слънчевата енергия е толкова, колкото е. А вятърът е вятър работа." - Хуабва работа е значи, тая вятър работа. 50% от произведения ток в Дания идва от там. Асенчо, в комента 75 е дал зиточник.

65

ПорЦелан

преди 2 години

Зелените са новите комунисти. За останалите - светло бъдеще, за тях - лапане в сегашно време.

64

От 79

преди 2 години

Личи си, че не си виждал и на живо такава кола. Толкова ли не се събраха едно 10-20 000 души от милоните, дето са с такива коли, че да насъдят Телса и сие в земята? Дай ми 100 случая, в които се е лсучило това и Телса не са сменили колата или батерията с нова? От 1 000 000 продадени автомобила, все трябва д аима 100, ако е ткаа, както твръдиш, нали?

63

Анонимен

преди 2 години

Аз мойта Тесла я карам вече 12 години и батерията кара 700км и винаги е на макс. И Теслите на моите приятели също са на 10-15 години, и батериите са като нови, карат по 600-700 километра с едно зареждане без проблем.

62

Анонимен

преди 2 години

Слънчевата енергия е толкова, колкото е. А вятърът е вятър работа. Не могат да станат повече. Ако ще и цяла Сахара и Африка да обезлюдят и да евтанизират населенито и целия континент да покрият със соларени панели, пак няма да стигне дори за Германската икономика.

61

Анонимен

преди 2 години

"Слет 2 години каране батерията се изхабява и свършва след 80 километра максимум. Трябва да купваш нова кола, защото смяната на батерият струва повече от колата." - Добре бЕЕЕЕЕЕЕ! Това да не е детска количка с Lipo батерийка, за 20 лева от алибабато?

60

Анонимен

преди 2 години

Зелените енергии са неефективни. Промишленост не се прави с вятърни мелници и соларни панели. Зелените фашисти ще ни върнат в 17 век.

59

Баце

преди 2 години

"Обясни баце, как в Дания стигнаха 55% тогава, като до 2025 се надяват на поне 80+%?" -Ти не си у ред. За да докарат това трябва цяла Дания да покрият със соларни панели. И не само това, но и батерии се изисква за всичко това за да се подържа всичко това в непркъснато захранване. Колко батерии? Същото е и вятърните мелници. А тези хубавинки колко живот имат? И как се произвеждат? И как се рециклира ***? Чрез зелена енергия ли? И електромобили за всички? С яки батерии. Или просто бързи пари

58

Анонимен

преди 2 години

За Шкембето става все по-трудно да премести огромното си туловище от точка А (панелката) до точка Б (Калфланда). Друг голям проблем за Шкембето е и пренасянето на умопомрачителното количество грухане от точка Б до точка А. Стековете са за аматьори, професионалистите плюскат с палети. Корема му опира във волана и натиска клаксона. Еърбега го е махнал, не му трябва. Бременен в последния месец. Пъпа му пристига пет минути преди него.

57

Анонимен

преди 2 години

A то днес като има автомобили, много повече хора умират, от болести само, не от катастрофи и мръсен въздух, що така, що умират вместо да прескачат до други държава ( и каква работа имат да прескачат там не е ясно).

56

Анонимен

преди 2 години

Автомобилът ти дава свобода - на работа, на предвижване, на пътешствие! Без него си "закотвен" в малък радиус. В миналото хората са се раждали и умирали в селце или малко градче без да са се отдалечавали от него на не повече от няколко километра. Днес все още можем да запалим автомобила и просто да прескочим до съсяедната държава.

55

Анонимен

преди 2 години

Слет 2 години каране батерията се изхабява и свършва след 80 километра максимум. Трябва да купваш нова кола, защото смяната на батерият струва повече от колата.

54

ТУЗАРА

преди 2 години

#54 Твоите познания за ел. колите са от 70-та, само това разбрах. Моят i-Pace ми вози д-то една седмица градско с един заряд, който трае 20 минути на прав ток. Това са реалностите от 2021 година на XXI век. На тея, дето са ти дали плюсове - много поздрави от Бояна ;)

53

Анонимен

преди 2 години

Зелените енергии са най-добрите енергии но вие сте пpocтаци с ниски заплати и не можета да го разберете това нещо.

52

Анонимен

преди 2 години

"Ел колите за сега не са решени - с тях не можеш и 200 километра да изкараш " - Ко?Ем то има коли и коли. Има рено зои, има и Медел 3. С SR-ката с батката минахме 190 км, преди да спрем за почивка и реши да зареди. Като спряхме, беше на 58%. Най0малкия им модел е а 300+ си ги пере през зимата. Да, те казват 380, ама ней баша. Ама ней и 190 ся.

51

Анонимен

преди 2 години

Дял на вятърните мелници и соланите панели: 1. Germany 12.74%, 2. UK 11.95%, 3. Sweden 10.96, 4. Spain 10.17, 5. Italy 8.8, 6. Brazil 7.35, 7. Japan5.3, 8. Turkey 5.25, 9. Australia 4.75, 10. USA 4.32. Дания няма дори и 4% възобновяеми източници. И това е лимита. Ако искат 1-2% повече, трябва да евтанизират или изселят населението и да покрият цялата територия със соларни панели.

50

Анонимен

преди 2 години

Българите умни-уми - разбират! Затова не могат да докарат 2000 лева средна работна заплата от 30 години насам ...