133

Анонимен

преди 3 години

Лада и Москвич са останали само по селата в най-дълбоката провинция където и без това нямат проблеми с паркиране, трафик или замърсяване. Отдавна не съм виждал съветски автомобили в трафика в Русе, освен може би на някой 80-годишен пенсионер който кара 1 път в месеца.

132

2140

преди 3 години

Аз за един приятел питам, кога за последно видяхте Москвич в София в движение и кога примерно голф със завидно количество сажди....

131

Майна

преди 3 години

А кюмбетата с гуми и ***, по-малко ли замърсяват беее. Дееее и кри

130

баба мара

преди 3 години

защо не спрете незабавно вноса на стари коли а сте се хванали за ладитена нашата улица няма нито една само западни трошки особено дизелитедокато загреят събуждат квартала тях приберете

129

До Щерю

преди 3 години

Хахахахха, браво за хумора. И москвичът ти е най-страховитият в цялата Галактика с набучени 4 отвертки на вратите да не падат стъклата. Още се хиля като се сетя.

128

Анонимен

преди 3 години

Всички искаме да караме нов електромобил...но КАК.НАЙ-НИСКАТА минимална заплата в ЕУ и не самоНАЙ-НИСКАТА средна заплата в ЕУ и не самоНАЙ-НИСКИТЕ доходи на глава от населението в ЕУ и не самоНАЙ-ВИСОКА смъртност в ЕУ и не самоНАЙ-СКЪПАТА и некачествена храна в ЕУНАЙ-НанаяяяА според ония с розовите очила горе сме супер по бели сме от Австрийците и по Немци от немците.Ако изчакаме ще ни и раздадът о по 20 процента помощ за електромобили.

127

до 121

преди 3 години

Отговора е лесен. Ладата, особено, ако гаражния гуру е настройвал газовата уредба "на ухо". Поршето ще даде 0 СО2, Ладата в най-добрия случай 2. За въглеводороди няма да споменавам, че там разликата е в пъти и то в ущърб на Ладата.

126

Анонимен

преди 3 години

Какви лади и москвичи!Това е под 0,0001% от автомобилите по пътищата. Обикновенно се карат от дъжд на вятър.И какво общо има евронормата, когато ен литров, многотонен модерен вседеход, изгаря цистерна гориво на месец.Просто тези с москвичите се очаква да преглътнат поредната недомислица.

125

Набожен

преди 3 години

Боже боже колко мъка има на този свят боже...Слез и си прибери вересиите боже..... калинките в администрацията първи боже...

124

до 126

преди 3 години

Влизаме във дълъг спор -- но ако обобща износването идва от километрите и преди и сега километрите износват .Някои ще каже ,че маслото има значение или извънградското ,да всичко има значение ,но колкото повече км минаваш автомобила става по зле,

123

Анонимен

преди 3 години

На практика само в София тези стари Лади и Москвичи почти ги няма. В София средната възраст на колите е като в Западна Европа - 10-11 години. Проблем ще е в провинцията, където средната възраст на автомобилите е 24 години. В София съм виждал интересен случай с една Лада паркирана в Центъра на София, където в един момент въведоха Синя зона. Та в нея бяха сложили надпис, че колата е под съдебна възбрана, каквото и да означава това и си стоеше и никой не я пипаше.

122

Дочо

преди 3 години

До БулгарекзитАре махай се от ЕС! Оди у Рашка, Монголия или Северна Корея, цървулче!

121

Анонимен

преди 3 години

Има някакъв смисъл да се спрат старите Лади и Москвичи, които в масовия случай са изкупени от едни дето не знаят да четат и пишат, но шофират навсякъде и правят катастрофи. Така може би ще ограничим достъпа им до части от градовете.

120

до 122

преди 3 години

Може и алантупак да съм --гледай какво ти пиша ,ако искаш пиши за твоята автобиография .

119

Дочо

преди 3 години

До ПитамЛадата, защото плаща по-малко данък за общината!

118

Истината

преди 3 години

Единственото замърсяване в София, което през зимата често е над нормите са фините прахови частици (ФПЧ). При автомобилите с Евро 5 и Евро 6, замърсяването с ФПЧ е едно и също. Според изследване с порчъкови резултати по задание на Столчина община, 96% от замърсяването с ФПЧ приписвано на автомобилите е ор прахоляка вдигнат от незимитите улици, а само 4% е от ауспусите на автомобилите. На практика един тролей замърсява с ФПЧ колкото 3-4 автомобила с бензинови и/или дизелови двигатели.

117

Анонимен

преди 3 години

Какви лади и москвичи тука таме някой заблуден пенсионер я има я не! Стига глупости! Става дума за колите от 20г. и нагоре. Т.е. няма смисъл да си купуваш кола на по-малко от 10г. ,за да можеш да си я караш поне още 10г.

116

ззз

преди 3 години

До монтьор--таксиджия: Прав сте ама не съвсем. Когато си взел нова кола всичко (обикновено) е ясно, но колко карат нови коли (и колко ще карат в близките 10-15години) ?Проблемът е друг: кола, модел след 2010 е проектирана и има ресурс не-повече от 5-7г. , а една баба яга , произведена преди 30г. е преоразмерена поне с 50% и при добро поддържане е почти вечна.За това и много по-често се виждат по улиците нови тaралясници , на под 10г. , красиви , но дрънчат като каруци и пушат като трактор!

115

монтьор--таксиджия

преди 3 години

Трабанта пуши защото в горивото му се поставя масло ! Другите коли почват да пушат защото маслото прониква поради износване в горивните камери колкото е по малък двигателя толкова повече трябва да го пазиш затова малкия двигател качен на малка количка е за малки градски разстояния --като почнеш да го товариш и да се изживяваш като състезател веднага го ликвидираш.Забележете как на цената на автомобила се покачва от това ,че в него се поставя по голям мотор..

114

Анонимен

преди 3 години

Да се забранят безумията в екологията, това си е узаконен рекет върху хората които си купват коли, скопени еко двигатели на двойна цена. Да, в Русия както и в САЩ аналогични автомобили от някои марки са почти два пъти по-евтини поради липсата на еко талибаните от ЕС.