45

Анонимен

преди 4 години

до 45 Не знам от кое BMW e копиран двигателя, но имали сме и лада и москвич 12 -так. Точно казваш- москвича си беше като танк по черни пътища, а ладата ни преди това се задъхваше на такива терени.

44

Анонимен

преди 4 години

от 44 До 40-ти пост ми беше моя пост!

43

@

преди 4 години

До Анонимен 41А, интересно, аз не съм сигурен, просто от собствен опит, като ходехме на лозето по едни много брутални баири (неасфалтирани пътища, разбира се), че Москвето на втора си беше като танкче нагоре. Жигулката/Ладичката на разни роднини леко се задъхваше. Случайно да знаеш от кое БМВ е копиран?

42

Анонимен

преди 4 години

до 140Муахахаахахахаххаа..... не съм оня дето баща му дето вдигнал 180км/ ч, но да те светна , че на жигулите километража им беше до 160, на ладите до 180, бе мозък!

41

Анонимен

преди 4 години

Преди 1989 по магистрала Тракия, жигулата беше царят. Аз с кола 50 к.с. също карах със 120 км/час, колкото беше разрешено тогава, но при нанагорнище не успявах да поддържам тази скорост и минавах на по-ниска предавка, докато жигулитата успяваха.

40

Румен

преди 4 години

Един майтап от 1989г точно с такова ЖигулиМинавам привечер край мальк парк до Павелецката гара в Москва .Милицията прави някаква хайка.Едни хукнаха да бягат,качиха се в една кола и отпрашиха.Дотьрчаха и милиционерите ама вместо да се качат в Жигулито отвьтре излезна още един и почнаха да бутат колата.Поне 2-3минути бутаха по улицата докато я запалят

39

Анонимен

преди 4 години

до 37 Ами брат няма кво да се чудиш че москвича беше по- мощен от ладите и жигулитата- все пак двигателя му е копиран от на BMW.

38

Анонимен

преди 4 години

Е как баща ти е вдигнал 180 км/ч с Лада, като скоростомера беше до 160? Поне на моята 2105 беше до толкова.

37

Анонимен

преди 4 години

Аз не бях с жигула, но по нанагорнището по Цариградско шосе след Орлов мост посока Плиска, само жигулитата имаха достатъчно мощност, за да карат доста по-бързо от мен. Там ограничението до 1989 година беше до 110 км/час, сега е до 80 км/час. Хубава кола беше и затова само за нея се чакаше доста време.

36

шофер

преди 4 години

Смях на търкалета. Всички копират от германеца. Германска кола яка кола. В 21 век да ядеш ориза с клечки нема как да направиш кола. Пада геадушка с бобено зърно и всичкото жълто пробито а буталата в картера, ламарини с дупки на кокоши яйца...Нема как с ламарина с дебелина на станиол и купе крепящо се единствено на боята да конкурираш AMG, RS, M paket, GTI, Focus и Insignia. Смеххххххх :)))

35

@

преди 4 години

До ЩирлицДа, 110-115 й беше нормалната максимална скоророст на тая таратайка. 130 ако много я назориш на равно. 145 ако е яко назорена и по склон надолу. Москвича беше с 10 километра надолу, обаче беше някак си по-мощен. Не съм гледал скоро данните, но въртящия му момент може да е бил по-голям, не знам. Във всеки случай на черни пътища баири беше значително по-добър от Жигули/Ладичка. Вървеше като танк.

34

Анонимен

преди 4 години

Още едно доказателство, че Московския Улис живее от грабеж, военна плячка, кражби на технологии, заплахи и рекет.Няма ли плячка всяка империя рано или късно се разпада.за справка: виж ИСТОРИЯ НА РУСИЯ

33

Анонимен

преди 4 години

Жигулата струваше 6100 лева в Мототехника. Един приятел си кара Жигулата около 30 години и нямаше никакви проблеми с нея. Беше от първите внесени в България. Много здрава кола. Всяка седмица си ходеше до селото на баща си на горе-долу 150 км разстояние, т.е по 300 км на седмица само за това, а иначе и на работа ходеше с жигулата, но тогава нямаше сини зони за паркиране.

32

анонимен

преди 4 години

1975г.бях на работа в Полша гр.Люблин качихмесе групата в такси (бяха частни)полски фиат нов и аз казвам това е най хубавата кола. Полякат ми каза това не е кола а го.но за 4 години ще ръждяса и ще се разпадне тук зимата се сипва много сол аз тук 14 години карах волга 21 с еленчето от долу е обработена с калай калниците ца закръглени като на фолцваген не задържат по от солта ръбовете за да гние.Та руснаците за техните терени и пътищ имаха добри коли като инивата.

31

Анонимен

преди 4 години

Щирлиц, няма да е било жигули а лада. Имаше едни лади през 80-тте които наистина бяха много пъргави и нормално се движеха със 100-110. Братовчед ми имаше навремето такава и той младо *** й се кефеше...чак до 3-та скорост въртеше гуми при ускорение, колкото и да не ви се вярва...щото задницата й лека и със задно предаване и се усукваше направо при опит да я настъпиш максимално от покой.

30

Анонимен

преди 4 години

Павката, ти си правил опит да вдигнеш с 25 годишна лада над 150км/ч ли? Чудя ти се как си жив още заради тъпoтиятa ти. )))))Басиии самоубиеца!

29

Анонимен

преди 4 години

До бай ЛазоНа руска кола врата и на урсуз жена уста се затварят само със силен плътен удар!

28

Щирлиц

преди 4 години

Нашата най-обикновена жигула спокойно вървеше със 120,без никакви опити за излитане,разпадане и пр.измишльотини.

27

Анонимен

преди 4 години

Това е лъжа. Никога не са използвали жигули.Използваха запорожец би турбо, тарга, 4х4.Кото вдигнеш 60км гръмваше, и тези от КГБ изчезваха в пушилката.

26

Павката

преди 4 години

Както и да я настъпвах мойта корекомска лада никога не вдигна повече от 150 км/ч. А правих опити над 25 години