40

Анонимен

преди 4 години

Алтернативи на личния автомобил в София: /градски транспорт, метро, тротинетки, велосипеди и ходене пеш/Кому е нужна кола във двумилионен гранд като Софя?

39

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 29274 лева социалистическа заплата.И 3 лева долар на магурата.Да живее социализма!!!Лада 2105-7 през 1989-та беше 9600лв. Телевизор Електрон738 - 1050лв.Е, билетчето все си беше 6ст. За ко ти е кола.

38

Крайно време е

преди 4 години

да се забрани напълно движението на лични автомобили в широкия център на град София! И хоп - въздухът ще се изчисти.

37

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 32Не е важно къде си израснал (в последните 5 години) а откъде се домъкна в Люлин?!Северозападнала Бг предполагам.И, *** се лекувай защото това е прогресивно заболяване и в един бъдещ момент ще изтрепеш семейството си по един или друг начин.

36

Истината

преди 4 години

Новина имаща малко общо с действителността. Старите дизели, всъщност са нови. Евро 6 е от 2015 година, Евро 5 е от 2010 година, а Евро 4 е от 2006 година. Кога ще сме автоморга? Когато продължим да караме колите преди Евро 4 на по 30-40 години или когато купим старите немски дизели с Евро 5 и 6? При това като цяло дизеловите коли замърсяват по-малко от бензиновите. Изключението е само с азотните оксиди, които в България не са проблем, а в Германия, Франция и др. държави са проблем

35

Пламен

преди 4 години

Оплакваме се че дишаме мръсен въздух и продължаваме да си караме нафтовите печки. Със сигурност влияе и икономическия фактор но ако винаги се оправдаме със липсата на пари никога нищо няма да се промени. Който наистина му пука за въздуха би направил нещо ,например да си вземе кола на метан или на газ.

34

до 32

преди 4 години

Аз съм арматурист, жена ми- камериерка. И двамата сме с Мерцедес Е класа очиларка. Дизелак, здрав, няма чупене. Всеки месец е в сервиза, ама те са така тия очиларки. Но е много по-здрав от всеки нов автомобил и всякакви там японски бракми, все пак е Мерцедес. Баща ми кара Ауди А8 4.2 дизел, 2000г.. Невероятна машина! Истинска класика. Татко е тираджия, а мама- чистачка. И те цял живот ме учат как връзкарите успяват и, че няма смисъл университети и глупости. И аз се ориентирам към ММА!

33

Анонимен

преди 4 години

Станахме морга още преди 25 години.Всички таралясници се вкарват тук.Храни с ниско качество,дрехи, втора употреба и от Китай,*** на Европа се вкарва у нас.Чехите ни оприличиха на тоалетна,и с право.Германия ни сравни с кофа за ***.И всичко това е заради политиците ни,които са менте.

32

Анонимен

преди 4 години

Ами ние вече сме , около всеки град само автокъщи и морги . Толкова стари коли има , че почти на всеки от населението може би вече по две и повече има .Това също е от нехайството на отговорните за това натрупване на трошки .Скоро пишеше за защитена зона с натрупани от такъв бизнес стари гуми . Тук освен изхвърлени вещи и смет какво друго . В съседна държава ги забраниха тези практики , но тук всеки прави каквото му хрумне.

31

MaйMyнaтa

преди 4 години

Ще взимате австрийски бе, те не димят нали имам такъв

30

избирател

преди 4 години

До Петко Таков :)В ни едно твърдение не си прав,но....Последното ми изказване си беше шега!Инък...,да не харесвам политици,без значение на тяхната окраска.

29

Анонимен

преди 4 години

ММА боец съм, израстнал съм в Люлин! Пари печеля невероятно много- 2000лв. месечно. Само връзкарите у нас взимат повече. Карам BMW E60 530xd. Ангелски очи- да. Батко работи на газостанция- кара BMW E39, отново 30ка дизел. Той работи за 1300лв.- само връзкарите и ММА бойците взимат повече. Жена ми- Дани, сервитьорката, кара E46 320d. С бакшишите докарва 1500- само връзкарите и ММА бойците взимат повече. Аз съм на върха на пирамидата. Тия с новите коли са крадци и връзкари, а аз- ММА боец с Е60!!

28

до 20

преди 4 години

що лъжеш, бе!? 150 лв. заплата взимаха шефове, а 300 миньорите! Чакаш с вноската у ДСК повече от 5-6 години докато ти излезе номера за кола!

27

Анонимен

преди 4 години

Размерът на заплатите по времето на соца го има на сайта на НОИ. Не вярвайте на манипулаторите твърдящи, че заплатите били по 120 лева тогава. На 10 ноември 1989 г. минималната заплата беше 140 лева, преди това е била 120 лева. Минимална заплата тогава взимаха най-простите хора, които сега ***, че заплатите тогава били ниски. Средната заплата през 1989 е 274,33 лева.

26

чиро

преди 4 години

а ние вече сме!

25

Bad Company

преди 4 години

Ххахаха! Пак поредната "умна" статия на тази тема и пак коментари от чок разбирачи! Абе хора, дизелите не са поевтинели бре! Безплатно ги дават германци и италианци само и само да тровят България! Ххахахах! Не стойте пред компютрите ами се мятайте на автобуси и самолети и беж в Германия. Пълно е с коли наредени, с документи готови и т,н. Подаръци! Даже и по някое и друго евро за из път ще ви дадт!! Ххахахахахах! Айде късмет!

24

избирател

преди 4 години

Е ТОГАВА имаше пари,но нямаше коли,сега има коли,но няма пари!!!А кажете ми разликата за обикновения Г-А-Ш-Н-И-К,къде е?!Все сме от страната на БУЛКАТА!!!

23

Анонимен

преди 4 години

Как така "Ставаме ли?"?Та ние смеотдавна автоморгата на Европа. И бунището на Европа сме също.

22

Анонимен

преди 4 години

Простю от село Банкя като ни плаща мизерни заплати ще караме стари таралясници.кво да правим!

21

Анонимен

преди 4 години

Банкянската Тиква превърна българия в морга не само за коли но и за ***, нискокачествени стоки включително лекарстава, химикали и какво ли не.НО, какъвто народа такъв и управника му..............*** !!!