При 120долара/барел-2,50лв.дизел, при 75дол./барел-2,50лв.дизел-някой прави огромни печалби.Къде стои ОПЕК тук, той не продава горива! Държавата няма механизъм за контрол/няма и да има/ защото взема 20%ДДС. Ако иска да реши проблема, приема закон за свръх печалбата и регулира пазара .Когато стане въпрос за данъци винаги се изтъкват социалните разходи и никога административните/ на първо място сме по бр.полицаи, съдии, прокурори, депутати и др./ с гол. заплати, обезщетения, не плащащи осигуровки!
В Турция цените не са по ниски,а Иране в челната петица по производство на петрол.А кой колко и за кого изнася си е негова работа.Помислете,прочетете,проумейте а не пишете първосигнално като третокласници ,че сте смешни.Всезнайковци голобради !!!
Разберете, единствените твърди постъпления са от акцизи върху, алкохол, цигари и горива. Така че няма как да ги намалят.
Начините за намаляне на цените на горивата от държавата са два:1. Намаля се акцизът върху горивата2. Държавата има голям запас от горива и излиза на пазара с по-ниски цени.Да ви светна, че нито едно от двете няма да стане.
Газта беше 0,64? и в момента е 0,70 , нафтата от 1,05 я вдигнаха ва 1,15? . далеч от 1,40 когато беше върховите цени.
А в Турция не се ли определят от ОПЕК? Там как цените са по-ниски?.В турция има Ердоган, който вкарва в затвора такива като Ревизоро...
Как само се опитват да лъжат народа... Разни измислени политици и друга платена ***...Рано или късно времето за разплата ще дойде!
До TseИ за това става въпрос-данъчните складове,които имат един собственик-Лукойл.По закон не може да бъде внесено гориво без да мине през такъв склад.
Държавата има много добър механизъм с който поддържа тези цени. Той е изкуственото поддържане на монопол чрез изискванията за складиране на много големи количества гориво които спират всеки опит за конкуренция на пазара на горивата.
До АнонименАко ще се увеличава цената на горивата по еко-съображения,то нека това да пълни хазната(т.е. чрез акциза),а не джобовете на алчните търговци!
Ами прав е ревизоро. Държавата няма държавно производство, всичко е приватизирано ( унищожено) от наши хора и живее само от данъци и такси.
Не става въпрос за скъпотията причинена от високата цена на петрола,а за свръхпечалбите на нашенските търговци и единствения производител!Иначе властта не може да регулира цените,но може друго-да издава ежедневен бюлетин каква трябва да бъде цената при текущия курс на петрола,данъци и акцизи(постоянна величин),разходи(също постоянна величина) и приемлива норма на печалба.Нещо като фиксинга на БНБ.Така всеки ще знае къде,кой и колко го лъже.За това е нужен минимален ресурс-1 човек,или програма.
Човекът ви го каза, нема пари , за цигари. На който му е скъпо да си търси алтернативни методи. Живея в единия край на варна и Винаги съм ползвал автобус, за училище, за техникума, за работа.... Лятото си имам едно моторче 125 куб.мм и ми позволява да идо и извън града.
И крадливата Тиква навремето обясняваше, че държавата не може да намали цените на тока (само може да ги увеличава), но после дойде Орешарски и се оказа, че може!
Приветствам всяка увеличение на цените на горивата. Дано да стане в скоро време 5 лева за литър. Повече не се диша, пък и всеки селянин е тръгнал до тоалетната с автомобил, и всяка кифла. И без това не умеят да шофират и постоянно се вижда как 18 годишни водачи и водачки правят тежки катастрофи с фатални последици.Време е за екологичен транспорт.
Преди години цената на петрола беше стигнал над 100$ на барел, а цените у нас бяха като сега какво се промени, че сега при около 80$ цените са същите. В цената на горивата почти 60% са акциз и данъци така, че ревизоро да не се прави на разсеян, че държавата не може да направи нищо, даже напротив точно тя има сметка от високите цени тъй като най-малкото приходите от ДДС-то се увеличава.
В пазарната икономика търсенето определя предлагането=цените.СПРЕТЕ ДА КУПУВАТЕ ЕДНА СЕДМИЦА ГОРИВА И ЦЕНИТЕ ЩЕ ПАДНАТ.ТОЛКОВА Е ПРОСТО !!! Да обикаляш протестирайки с автомобил пълен с гориво е тъпанарско!!!
Горивото – скъпо, но държавата няма как да намали цените!