Е, много сме били загубени, тия като мен, дето сме си мислили, че за да правиш и изпълняваш строителни програми и графици на строителни обекти, трябва да си строителен инженер, за да осигуриш финансирането им, трябва да си икономист, за да ръководиш изпълнението на работите, трябва да си с мениджърско образование (плюс строителното) и т.н. То било много просто и лесно, бе: 1)раждаш се в червено семейство, 2)завършваш руска филология, 3)правят те директор на училище,4)ставаш член на ГЕРБ. ГОТОВО!
Много се радвам,че се изпълнява поне част от програмта на предният общински съвет.Както казват хората по-добре късно,от колкото никога.Но както винаги съм казвал,ако няма програма за пълна подмяна на настилките на 10% от улиците в София(общо 3000 км) то и новите придобивки ще заприличат на всичко останало.Вярно,че ЕС дава пари за изграждане на нови,а не за поддържането на старите,но и искат да има ясна визия за тяхното поддържане,а не както се прави сега,ние да го изградим,а после да се оправят
Може ли някой да ми обясни за какво е това кръстовище на 2 нива, което те извежда от младост 2 в младост 1 и обратно. На никъде не води, излиза на задръстеното Т-образно кръстовище на метрото, от другата страна ще натовари до безобразие и без това малките и препълнени от коли улички на младост 2. От този нов булевард не могат да се правят леви завои за дървеница, от долу под кръстовището ПАК ще има светофар!Въобще единствената полза е че ще иматролей до младост 2, но това не е ясно кога ще е факт
СалахадинKво им е на колите бе? Ти изобщо някога ходил ли си по ул. Фритьоф Нансен или за теб София е само ЕнДеКа-то на културата?
ЕВАЛА!..... ей така просперира и държава и столица и град и всичко.... аре хейтвайте си вие.... аз съм доволен!
Ремонтите в София – труден трафик и през 2013 г.