Еми раздайте нови лексуси и МГ-та по некоя европейска програма. Както раздавате печките, санирането ....
Беден съм и дрипав, но имам кола.. Бачкам за 800 лева чисто в провинцията, ям кренвирши от свински кожи и пилешка перушина и сирене с палмово масло, апартамента ми не е видял ремонт от 20 години, ама имам кола, защото без нея няма как да се правя на вървежен, че приятелчетата имат и те - същите скъсаняци като мен.. Надуваме се, а сме бедни чалгари...
Бг просперитет - дрънгел пред панелката, която пък е наследство от дедо ти. Какво повече му трее на човек?!
Аз нямам лична кола и приятеля ми няма такава. В града се предвижвам с велосипед и ми е много добре. Ако ми потрябва (живея извън града, имам деца и т.н.т) ще си купя кола. Познавам и доста други без коли, въпреки че могат да си го позволят. Не смятам че на всяка цена трябва да имаш трошляк пред блока заради едната суета.
Да, но ние караме добре изпитани автомобили, а не като на запад-бета версии и всеки месец апдейти.
Е, аз нямам кола, всъщност имах две, едната остана от сестра ми като замина за Италия, другата от братовчеда. Той пък си е чист италианец и не говори даже добре български. Купи я, като правихме едни далавери в Италия и дойде тук да се крие :))) Ама аз никога не съм имал и вадел книжка, карах ги пиян няколко пъти и като ме хванаха ги продадох. Сега си имам 2 скутерчета - бензинов Веспа и електрически, както и едно супер колело Волво и си джиткам с тях без книжка :))) Те и трите са колкото 1 джип
Глупости, познавам хора, които имат поне 3 коли в семейството! ----///----- И като имат три коли, всичките ли ги карат едновременно? Аз като съм колекционер и имам шест коли, мога ли да ги карам сичките едновременно ?
Новите коли вече са ужасно скъпи. Като изключим най големите бракми от сорта на Дачия и разни китайски марки, нормалните нови коли от нисък клас вече са към 40 000лв. А за среден клас семейна кола ти трябват поне 60 000. Ако искаш пък нещо здраво 4х4 с добра проходимост там нещата стават страшни! Базова Тойота ЛК е 100 000 лв. Просто ненормална работа. И това са цените на народните коли!
Много странни числа. Поне в София, Пловдив и Стара Загора от първа ръка виждам, че колите се увеличават всяка една година без изключение.
На опашката сме първо по брой хора в активна възраст. При това положение е нормално и желателно така да е и с автомобирите. Лошото е, че обрана Българя е последна по качество на живот и, съответно, автомобилите са най-стари и опасни.
Да не става въпрос за нови автомобили.Като гледам повечето семейства с по два,три автомобила.Може би възрастните хора са голям процент и те нямат автомобили.
В обратния случай, щяха да пищят : На опашката сме в Европа по замърсяване на въздуха от автомобили.Някои "журналисти" само това умеят - да пищят по всякакъв повод.
До От Мездра: браво, пич, само те молим, дръж си талигата с десен волан у Мездра, недей поне ти да е докарваш в София! От такива като тебе вече не може да се кара автомобил по улиците на София от 15 септември та до 1-ви юли! Аман от *** с трошки!
Ето аз, примерно, си оправих живота - хода да бера ягуди в Английки ферми, верно, живея в каравани на полето със съквартиранти от Непал, Бангладеш и Судан, но пък спестих достатъчно пари да си купя Голф! Верно, с десен волан е, ама това не пречи кой знае колко - свиква се!
И къде я караш тази чисто нова мазда като пътищата ни са разбити и са с дупка до дупка? То от стабилност 80% от пътната ни мрежа е като за страна от третия свят не като Европейска.
България е на опашката в Европа по брой леки коли