До Анонимен 26Не беше Боинг а ДЦ-8 който разсипа частите си по пистата и стана причина за катастрофатаПроблемът с Конкорд и Ту-144 е че са ги смятали само да са аеродинамично максимално изчистени - но при такава конфигурация звуковите вълни при движение в атмосферата се наслагват една на друга и се получава Свръхзвуковия БУМОсвен това шума на самите двигатели е меко казано ГОЛЯМ ... по съвременните стандартиа колко са лакоми тези двигатели - леле *** мале
До БобиСбърках коефициентаСамолета при ширина 3 м ще е дълъг 45м не 22 а това е колкото Б-737 МАХ 10 най-дългата версия на самолета 43 метра за 204 човека в туристическа класа
Какво имат да измислят такъв самолет в европа имаше още през 70-те години. Казваше се КОНКОРД и беше Френско производство. Един Боинг който за зла участ излетя преди Конкорда и изгуби частите си по пистата възпламени Комкорда и го спряха от летене. Кво се надуват ФАЩ да не би да са измислили врелата вода.
Практически този самолет е неприложим за комерсиални полетиПогледнете кабината 2*2м колкото за един пилот - колко е дълъг самолета тогава?6*2м след кабината и 8*2 преди кабината или 15*2м=30мЕдин бизнес джет е широк поне 3м значи ориентитовъчните размери ще са 3м на 7.5*3м което е 22м - толкова са големите бизнес джетовеКато бизнес кабината ще е 9м (за 4 човека) (да не забравяме че трябва да има и тоалетна и пилотска кабинаШе е страшна теснотияФалкон 900 19 пътници Дължина 20м и 20т маса
А руснаците още се занимават с крадените стелтове на САЩ .А глупендерите им подгряват със колко сме загубили от неприемането на руска газова тръба !
При дозвуковите самолети също нямаш никакъв шанс да оцелееш. Няма никаква разлика за теб дали ще се удариш с 800-900км/ч или с над 1500. Във всички самолетни катастрофи, в които има оцелели, говорим за аварийно кацане или проблем при излитане, когато скоростите са много по ниски.
Мила ***, от статията ти излиза, че Конкордът е спрян от експлоатация веднага още след тестовия си полет, а той всъщност се използва активно за презокеански рейсовеот 1976 до 2003 година!Невежеството е простимо,но предвид това, че щуротиите ти ги четат много хора, една проста справка в Гугъл може дс те застрахова да не пишеш глупости завбъдеще!
Това добре, мислите за най-богатите и влиятелни хора, които притежават света, а ЗАЩО *** ВИ СТАВАТ ВСЕ ПО-ГЛАДНИ ?
При дозвуковите самолети при катастрофа имаш малък, но някакъв шанс да оцелееш. Не са малко случаите доказващи това, при свръхзувковите няма шанс нито един пътник да оцелее. Разликата е 500 км/ч отгоре, тоест кинетичната енергия се увеличава и сблъсъкът е много, много по-силен.
"Бърз е и е тих! Той лети свръхзвуковият самолет на НАСА"Бърз и тих, но съществува само на хартия и в хард дисковете на производителя. А как красиво започва статията с "Той лети"! Към момента обаче е произведен само един детайл от този бърз и тих самолет, който представлява куб със страна около 10см. Ама най ми хареса за "пътуването между континенти и държави за минути".
"Засега те остават забранени от закона прекалено шумни са и причиняват огромни щети, ако се разбият някъде."Е, сега поне тихо ще размазват цял жилищен квартал.
А стои бе ! Като чуа само за НАСАи са сещам за " кацането" на американците на Луната и не чета до край за тех. Те са компрометирани и никел доверие немат
Този който изобрети "тих" скок на уплътнение незабавно трябва да получи нобелова награда за принос в аеродинамиката.
Бърз и тих! Той лети – свръхзвуковият самолет на НАСА