124

@@@@@@@@@@@@@@@@

преди 8 години

Когато петролът (който е мерило за всичко) пада от 130$ на 30$ , към момента е около 40$ , горивото и то пада (нереципрочно, но все пак пада от 2,70лв на 1.80лв за литър) ,ТУК В БЪЛГАРИЯ ВДИГАТ ТОКА, КОЙТО Е ПРЯКО СВЪРЗАН С ПЕТРОЛА, ВДИГАТ И ЦЕНАТА НА БИЛЕТА ЗА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ, КОЙТО СЪщО Е ПРЯКО СВЪРЗАН С ЦЕНАТА НА ПЕТРОЛА! НЕ САМО НИ ПРАВЯТ НА МАЛАУМНИ, НО И НИ СЕ ПРИСМИВАТ!

123

Анонимен

преди 8 години

Изедници, само за църковни свещички да ви идат!

122

Драгомира Николова

преди 8 години

е това е излагация! ще откажат и нормалните хора да си купуват билетчета! то не се издържа на тези цени! Това е голяма грешка на Фандъкова и на ГЕРБ! Изгубиха поне половината си избиратели в София!

121

Ненаядоха се

преди 8 години

Хайде първо Фандъка и Румянчето Милова да започнат да се возят в градския транспорт, а после да вдигат билетчетата. Ненаядоха се тия двете изедници.

120

Анонимен

преди 8 години

Основната цел на кмет и общинари е ликвидиране на надземния градски транспорт, поне като отговорност на общината. От това повишение на цената на пътуване очевидно ще намалеят пътуващите с градския транспорт, ще се увеличат пътуващите с кола и ще се увеличат пътуващите гратис. Най-вероятно финансовия резултат от това поскъпване на градския транспорт в София ще е негативен, т.е. ще има по-малко приходи, но може би това е целта на ГЕРБ, СДС и Поршко Прошков.

119

Оср**ха се

преди 8 години

Тия се ос***ха вече. Откакто ГЕРБ са на власт, всичко данъци и такси се покачиха драстично. То не бяха данък депозит, данък вредни храни, винетката скочи с 30%, сега билетчето с 60%. И междувременно бяха изтеглени един 16млр, които пак ние и децата ни ще трябва да се бъхтим денонощно, за да успеем да ги върнем.Браво на ГЕРБ! Гласувайте пак за тях, само така България ще се оправи и ще просперира.

118

Анонимен

преди 8 години

"Фандъкова припомни, че през последните две години беше направена най-голямата подмяна на транспортни средства със закупуването на нови тролеи, трамваи, автобуси, продължава и строителството на метрото."подмяната на тролеите и трамваите нали беше по европроект? А метрото не се ли финансира отчасти по европроекти, отчасти от държавата?Защо просто не признаете, че държавата и общините са във фалит и дори и външните заеми не стигат, за да си покриете харчовете?

117

fred13

преди 8 години

Колко от тези който приеха това решение сутринта са дошли на работа с градският транспорт?Колко от тях ползват изобщо градски транспорт?Колко ползват служебни коли?Докато обикновените хора си траем и ги търпим все ще е така...!Но мечката в момента играе в Македония ще дойде и при нас...

116

Анонимен

преди 8 години

какво да очакваш от един кръстен на животно и даскалка. Един път да отидат до орландовци и да си останат там!

115

Анонимен

преди 8 години

15% пътували с билети! Всъщност са повече, защото всички знам, на кои не им искат билети и винаги пътуват гратис, а те и с новата цена пак ще си пътуват гратис. Тук друго е интересното: от сега пътуващите с билети, голяма част са рядко ползващи градския транспорт или рядко ползващи друга линия извън обичайната, с която пътуват с карта, друга голяма част са просто бедни хора, за които картата е доста скъпа и с билети досега им е по-евтино,а третата част са гости на София. Ще си купят ли карти? Не

114

До тич с картите

преди 8 години

Не се радшайте сега пробшат с билетите мове и 5лш да ги напрачт, но като разберат юе нчма приходи ще дигнат и картите!

113

торбалан

преди 8 години

още един факт , тая цена на билета атакува най-вече хората от провинцията ,които са за ден два в софия .....няма думи !!! хей да знаете никой не е завлякъл имане на оня свят........ историята ще ви съди , продажни сервилни ***

112

Анонимен

преди 8 години

а контрольори от къде ще си намерите,кой ще се подложи на такава психоза хаха

111

Анонимен

преди 8 години

Е как е стоичани в повече.

110

дедо Йов

преди 8 години

"След година вероятно ще се окаже, че Гр.Транспорт има по-малки приходи от предишната година от продажби на билети"И аз така си мисля, е това е то замисъла, така им се иска да закрият трамвайните линии, тия от СОС-а са измислили някоя далаверка, нали постоянно тръбят колко не ефективно било оставането на трамвайте! Абе какво ги интересува тях, дето викаше оная "министърка" ескорта и трябвал щото скороста и била важна :)

109

Leo

преди 8 години

Още от днес приключвам с градския транспорт. И без това не го ползвах много, но се вече изобщо. Сега ще видим общината как ще се пребори със задръстванията. Не всичко е метро и някакъв разпокъсан градски транспорт около него. Все пак има и алтернативи - лек автомобил, велосипед, такси, а ходенето пеша е даже полезно ;)

108

Популисти и лъжци

преди 8 години

Браво, ще преборим задръстванията и ще направим въздуха по чист. Не знам как, след като на мен ми е по-евтино всеки ден да пътувам сам в колата, отколкото да си купя карта за всичките линии.

107

:(

преди 8 години

Прави впечатление , че когато ПП ГЕРБ са на власт , се увеличават задълженията на хората.За да плащаме всичко това, трябва да има с какво-нормални доходи.

106

Анонимен

преди 8 години

Следващото увеличение на цената на пътуването може би ще е скритото увеличение чрез таксуване по време. Влиза автобуса в задръстването и след два часа стигаш там, за където пътуваш, а ако няма задръстване стигаш за примерно половин час. Разбира се цените ще бъдат сякаш никъде няма задръстване.

105

данъкоплатец

преди 8 години

Вече не само билети,а и данъци ще спестявам.Тия мутро-милиционери от ГЕРБ прибират 1500 000 000 един милиард и петстотин милиона от нас и парите потъват в джобовете им... край,край,карай !!! Долу ГЕРБ ! Оставка !